AC Horsens Randers FC
SØNDAG DEN 22. JULI KL. 12:00
CASA Arena Horsens
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tidligere AC horsens spillere

Besvar Besvar Side  123 5>
Forfatter
carsten lindballe Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 24 August 2012
Sted: Hatting
Status: Offline
Point: 1761
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér carsten lindballe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Tidligere AC horsens spillere
    Sendt: 11 September 2012 kl. 16:50
Til top
Medlem
Medlem

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér carsten lindballe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 December 2012 kl. 17:51
Til top
Erik Barkman Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 26 August 2012
Sted: Skanderborg
Point: 2010
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik Barkman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 December 2012 kl. 09:33
Niveauet kan ikke være ret højt dernede i Holstein ... Men tillykke til Kizil, godt for ham! Smile
Til top
rasbak Se drop down
Medlem
Medlem

Sted: Vejle
Point: 1191
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasbak Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 December 2012 kl. 12:17
Nu ved de fleste at du ikke er formand i Casper Johansens fan-klub Cool 
Jeg tror det var der hentydningen passede ind ?

Men man kunne jo forestille sig scenariet at Casper Johansen bare var vokset med opgaven. I hvert fald har han pæn succes med 8 mål i 20 kampe og trives rigtig godt dernede.

I øvrigt også stort tillykke til Kizil herfra .
Holã  Thumbs Up

Redigeret af rasbak - 13 December 2012 kl. 13:19
Til top
Medlem
Medlem

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik Barkman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 December 2012 kl. 13:23
Mnjah, jeg mente egentlig bare, at det var overraskende, de kunne bruge Kizil - i de kampe, jeg så ham spille for AC, var han meget langt fra Superliga-niveau. Jeg husker en træningskamp mod AGF, hvor han tabte alle dueller og endda flere gange afleverede bolden direkte til en hvid. "Det er den ringeste spiller, jeg nogensinde har set stille op for et Superligahold," sagde en AGF-fan ved siden af mig, og selvom det var voldsomme ord, var jeg tilbøjelig til at give ham ret.

Men okay, måske har han bare haft en off day de gange, jeg har set ham ...

Hvad Casper Christensen angår, så opponerer jeg rutinemæssigt, når nogle påstår, at han "ikke fik chancen i AC" og når andre taler om at hente ham tilbage til klubben, fordi han scorer nogle mål i 2. division: Jeg mener, han fik adskillige chancer, og at han simpelthen ikke greb dem. Jeg mener også, at han mangler redskaberne til at blive en Superliga-spiller. Men jeg har intet horn i siden på manden overhovedet, tværtimod har jeg ikke grund til at tro andet, end at han er en alle tiders fyr Smile

Redigeret af Erik Barkman - 13 December 2012 kl. 13:26
Til top
rasbak Se drop down
Medlem
Medlem

Sted: Vejle
Point: 1191
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasbak Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 December 2012 kl. 15:04
He he LOL  Fair nok.
Jeg kan ikke sige at jeg er decideret uenig.

Kizil viste absolut ikke noget i sin AC tid, der indikerede at der skulle ligge en kommende topspiller gemt i ham.
Og ja - Casper J kan nok ikke klage over manglende "chancer".
Han fik en del indhop - men er måske bare den type spiller der skal have gennemgående fuld spilletid for at niveau`et ryger i vejret ?!

Jeg tror for begge spilleres vedkommende at de nye udfordringer og ( for CJ`s vedk) den viste tillid omkring en start-11 plads har gjort sin forskel. 
Så - jo - jeg tror egentlig at han har redskaberne.
Egentlig også at Regional liga Nord kan samstilles med den mellemste del af Superliga`en.
( så dermed ikke sagt at Holstein Kiel er stærkere end AC Horsens ) 
Til top
Medlem
Medlem

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik Barkman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 December 2012 kl. 19:55
Jeg tror nu, at Superligaen er en del bedre end Regionalliga Nord, som vel snarere svarer til 1.-2. division ... Husk på, at der siden AC (som bundhold i Superligaen) spillede relativt lige kampe mod regionalligahold er blevet oprettet en 3. Bundesliga - regionalligaerne er med andre ord ikke Tysklands 3.-bedste længere, men nu kun de 4.-bedste.

Redigeret af Erik Barkman - 13 December 2012 kl. 19:57
Til top
Medlem
Medlem

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér carsten lindballe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 December 2012 kl. 21:21
Til top
Medlem
Medlem

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér carsten lindballe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 August 2013 kl. 17:02
Til top
Kjær Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 02 September 2012
Sted: Horsens
Point: 74
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kjær Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 November 2013 kl. 09:15
Livet er bare for kort til VBK & AGF

AC HORSENS er vejen frem!
Til top
 Besvar Besvar Side  123 5>

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Nyt fra DFF

13.07.2018 - 31.12.2018

Danske Fodbold Fanklubber tager temperaturen på udebaneforholdene.

AC Horsens - Randers FC

17.07.2018 - 22.07.2018

Kom og støt AC Horsens mod Randers FC

Se flere events

STØT "DEN GULE FARE" - DET GØR VI: