AGF AC Horsens
MANDAG DEN 26. NOVEMBER KL. 19:00
Ceres Park
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Pokalturnering

Besvar Besvar Side  123 51>
Forfatter
g34 Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 28 August 2012
Status: Offline
Point: 69
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér g34 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Pokalturnering
    Sendt: 14 September 2012 kl. 12:26
Vi skal møde Otterup i pokalen....de spiller vist i 2. div.

Redigeret af Lars - 03 August 2013 kl. 22:23
Til top
Anette1912 Se drop down
Administrator
Administrator

Medlem siden: 01 August 2012
Sted: Horsens
Point: 178
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anette1912 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 September 2012 kl. 13:06
http://www.bold.dk/fodbold/Danmark/2._Division_Vest 

En kamp der uden tvivl skal vindes fra vores side...Tongue
Til top
Erik Barkman Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 26 August 2012
Sted: Skanderborg
Point: 2084
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik Barkman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 September 2012 kl. 20:51
Ja, den lodtrækning kan vi dårligt klage over
Til top
Anette1912 Se drop down
Administrator
Administrator

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anette1912 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 September 2012 kl. 16:37

Er der nogen af vores medlemmer som kunne være interesseret i at tage med fanbussen til Otterup?

Normalt kører vi jo ikke til pokalkampe, da det oftest ikke inkludere billetter. vi vil dog forsøge alligevel at samle en bus, trods det tidlige tidspunkt.
Til top
mjhorsens Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 23 August 2012
Sted: Østbirk
Point: 14
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mjhorsens Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 September 2012 kl. 12:55
Sikke noget sludder.
Har været med til de fleste Pokalkampe. siden 2004.
Og kan stadig ikke huske at vi ikke har fået et antal Billetter.
Nej det har været manglende opbakning pga af tidspunket.

Men nej det er ved at være nennemre at køre selv. til disse pokalkampe.
Til top
Anette1912 Se drop down
Administrator
Administrator

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anette1912 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 September 2012 kl. 07:47
Citat: mjhorsens mjhorsens skrev:

Sikke noget sludder.
Har været med til de fleste Pokalkampe. siden 2004.
Og kan stadig ikke huske at vi ikke har fået et antal Billetter.
Nej det har været manglende opbakning pga af tidspunket.

Men nej det er ved at være nennemre at køre selv. til disse pokalkampe.

Sludder? Hvori ligger sludderen?

Så vi jeg er orienteret har der givetvis været billetter til nogle få biler som har taget turen til en pokalkamp.

Et antal billettter kan være alt fra 10 og op efter og 10 dækker netop ikke en bus, hvis vi skulle være så heldige at kunne samle en. Og som det er ud nu er vi overhovedet ikke garanteret nogen billetter fra Ac til disse pokalkampe.

Og at folk vælger at køre selv er jo helt op til dem, jeg vil bare hellere selv køre med en bus, da stemningsdelen og hyggen betyder lige så meget for mig personligt.
Til top
mjhorsens Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 23 August 2012
Sted: Østbirk
Point: 14
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mjhorsens Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 September 2012 kl. 09:07
En ting er at vi ik er Garanteret billetter. Men at man Starter teksten
"Normalt kører vi jo ikke til pokalkampe" Synes jeg er noget Sludder. At skrive.
At givet vis har problemet altid været at ACH først i sidste øjeblik ved hvad mange billetter DGF kan få.
Men hvorfor begynde at snakke om billetter, Det er Otterup vi skal møde. Vi snakker om 50 kr max.

Lige en kommentar til det Sidste. Det tror jeg da vi er mange som gerne vil.
Men vi må bare indse at vi er for lidt der tager med på Udebane efter Nedrykningen til 1 div. Og synes fanklubben skulle tænke på Hvordan vi får flere med. (Start med at lyt til Generalforsamlingen.) Vi har kørt i det samme spor i de 8 år jeg har været med.
Til top
Anette1912 Se drop down
Administrator
Administrator

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anette1912 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 September 2012 kl. 09:36
Citat: mjhorsens mjhorsens skrev:

En ting er at vi ik er Garanteret billetter. Men at man Starter teksten
"Normalt kører vi jo ikke til pokalkampe" Synes jeg er noget Sludder. At skrive.
At givet vis har problemet altid været at ACH først i sidste øjeblik ved hvad mange billetter DGF kan få.
Men hvorfor begynde at snakke om billetter, Det er Otterup vi skal møde. Vi snakker om 50 kr max.

Lige en kommentar til det Sidste. Det tror jeg da vi er mange som gerne vil.
Men vi må bare indse at vi er for lidt der tager med på Udebane efter Nedrykningen til 1 div. Og synes fanklubben skulle tænke på Hvordan vi får flere med. (Start med at lyt til Generalforsamlingen.) Vi har kørt i det samme spor i de 8 år jeg har været med.

Jeg kan overhovedet ikke se hvorfor du mener det er noget sludder. Der kører jo NORMALT IKKE busser til pokalkampe.

Og snakken om billetter er der fordi der er nogen det har en vis betydning for om der er billet inkluderet i prisen eller ej!

Kan så ikke helt se hvor det fra generalforsamlingen skal blandes ind i dette, da det ikke har noget at gøre med hvorfor der er så få på vores udebaneture til superligaen. jeg er som så mange godt klar over problemet.

Og så kan jeg lige tilføje (for at være fræk) at der i de 8 år du har været med, kørt i det samme spor. Hvorfor er DU så ikke kommet med forslag til hvordan det kan ændres?
Til top
united Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 25 August 2012
Sted: horsens
Point: 135
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér united Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 September 2012 kl. 10:27
Hej annette, jeg har fået fri d. 3okt og er klar til at tage med til otterup. skriv mig bare på, en billet til 50kr over kommer jeg nok.:-) medl nr 243.
Til top
Anette1912 Se drop down
Administrator
Administrator

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anette1912 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 September 2012 kl. 11:21
Citat: united united skrev:

Hej annette, jeg har fået fri d. 3okt og er klar til at tage med til otterup. skriv mig bare på, en billet til 50kr over kommer jeg nok.:-) medl nr 243.

Det er hermed noteret Thumbs Up
Til top
 Besvar Besvar Side  123 51>

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Julehygge i klubhuset

14.11.2018 - 24.11.2018

Fanklubben Den Gule Fare holder lidt julehygge den 24.11.18 kl. 12:00-15:00

Tak til vores sponsor

20.12.2018 - 31.12.2018

VP Stål A/S

Se flere events

STØT "DEN GULE FARE" - DET GØR VI: