FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Pokalturnering

Besvar Besvar Side  <1 48495051>
Forfatter
Erik Barkman Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 26 August 2012
Sted: Skanderborg
Status: Offline
Point: 2266
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik Barkman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 August 2016 kl. 22:02
Det var tæt på at blive rigtig pinligt.

Den nye målmand stod ifølge Horsens Folkeblads udsendte rigtig skidt. 

Uden at konkludere alt for meget ud fra en pokalkamp mod et Danmarksseriehold kunne noget også tyde på, at Aabech og Finnbogason havde svært ved at slå til som angrebskonstellation ...

Men nå. Pokalkampe handler kun om at vinde. Det lykkedes - så er det bare videre derfra.
Til top
JoakimBL Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 23 August 2012
Sted: Horsens
Point: 846
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JoakimBL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 September 2016 kl. 13:11
Jeg skal heller ikke konkludere noget som helst ud fra en kamp jeg ikke har set, men det ville ikke overraske mig, hvis vi havde svært ved at skabe kampen som store favoritter mod et hold der kom foran tidligt og så efterfølgende har pakket sig med 11 mand i eget felt. Det synes jeg i vhert fald er noget man har set før
Til top
Medlem
Medlem

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik Barkman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 September 2016 kl. 15:41
Sandt!
Til top
loegt Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 03 August 2014
Point: 355
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér loegt Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 September 2016 kl. 09:01
Heldigt tidspunkt for en overraskende svær og opslidende kamp. Vi har ikke en trup hvor vi kan sende halvdelen på rekreation, når der skal spilles pokal. Derfor: når det ikke mere er pinligt, synes jeg bare at Bo H skal stille det svagest mulige hold, så vi ikke mere har de kampe at trækkes med. Godt i øvrigt at høre, at Bjerregaard nettede 2 gange. Forhåbentlig noget han tager med sig .

Redigeret af loegt - 04 September 2016 kl. 09:35
Til top
Medlem
Medlem

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik Barkman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 September 2016 kl. 11:48
Jeg er tilbøjelig til at være enig. Har man en bred trup, er pokalen en god mulighed for at give reserverne succesoplevelser - men med en trup så smal som vores, kan de kampe hurtigt blive for dyre ...
Til top
carsten lindballe Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 24 August 2012
Sted: Hatting
Point: 1929
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér carsten lindballe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 September 2016 kl. 12:47
http://www.achorsens.dk/lodtraekning-til-dbu-pokalen-ac-skal-moede-fc-helsingoer
Til top
rasbak Se drop down
Medlem
Medlem

Sted: Danmark
Point: 1421
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasbak Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Oktober 2016 kl. 09:33
Af skade bliver man klog.
Alligevel synes jeg at Bo H skal gøre som David N i Lyngby og give chancen til en række spillere i periferien af truppen.

Måske med lidt bedre held end Lyngby havde det i går :-)

- - - Wolanski - - -
Korte-Bech-Bertelsen-Møller
Mehl-Gemmer-Tsiembe-Jespersen
- - -Aabech-Finnbogason- - -

Redigeret af rasbak - 26 Oktober 2016 kl. 09:34
Til top
sned Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 19 Oktober 2013
Point: 598
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sned Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Oktober 2016 kl. 09:49
Nogen der ved hvorfor Berthelsen ikke kom i spil?

I følge dette
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/ac-horsens-sparer-spillere-i-pokalopgoer/
Var Berthelsen i spil. Det ville have været en god kamp at prøve ham af, hvis han er klar efter den lange skade. Yderlig vil det kunne give et pusterum til Sanneh i midterforsvaret.
Til top
rasbak Se drop down
Medlem
Medlem

Sted: Danmark
Point: 1421
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasbak Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Oktober 2016 kl. 10:18
@sned :
I forhold til den opstilling jeg gættede på, så undrer jeg mig over det samme. Altså at Berthelsen ikke kom ind og aflastede Sanneh, og at Wolanski åbenbart ikke engang får lov til at stå i Pokalen?

Måske mangler Berthelsen lidt endnu (... men det kan han da kun få via kampminutter i benene?)

- Måske har han haft lidt skadesproblemer ?

Redigeret af rasbak - 28 Oktober 2016 kl. 09:27
Til top
Jørgen A Se drop down
Medlem
Medlem

Point: 402
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgen A Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Oktober 2016 kl. 13:30
Hvornår trækkes der lod til næste runde ?
Til top
 Besvar Besvar Side  <1 48495051>

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

STØT "DEN GULE FARE" - DET GØR VI: