AC Horsens Randers FC
SØNDAG DEN 13. SEPTEMBER KL. 14:00
CASA Arena Horsens
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Stemning

Besvar Besvar Side  <1 4567>
Forfatter
JoakimBL Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 23 August 2012
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 842
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JoakimBL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 November 2014 kl. 21:08
Når i nævnet VB-Kolding som en fiasko, så glemmer i hvad den fussion reelt gik ud på. Det drejede sig om at købe (stjæle) Koldings licens og ikke andet. Jo måske noget kortsigtet økonomisk gevinst, men så heller ikke mere.

Jeg forstår ikke frygten for en fusion sydpå mellem andre end os. Jeg tror ikke et sekund det vil stjæle noget som helst fra Horsens. Jeg tænker at der som det er nu allerede er flere VB supportere i Horsens end AC supportere. Hvis det endelig skulle være, så kunne det nok nærmere virke positivt, at fans af traditionsklubben ikke længere vil støtte op om endnu et fusionsprojekt. 
Jeg tvivler på at de folk der ikke gider tage på stadion her, gider tage på stadion længere væk. Vi har ikke de store sponsorer at miste, som ikke allerede nu er på vej væk uden en fusion.  
Til top
gulus Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 24 August 2012
Point: 380
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gulus Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 November 2014 kl. 08:37
Dead

Redigeret af gulus - 14 Maj 2015 kl. 15:44
Til top
Fodbold Tosse Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 26 September 2012
Point: 760
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fodbold Tosse Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 November 2014 kl. 19:31
@bikse:

Jeg ville faktisk godt kunne leve med 3-4 års 1/2 tids prof. senior bold, hvis det var det der skulle til for at indfri målene på ungsomssiden.

Som de andre der har svaret, ser jeg heller ikke den store risiko i at 2, eller 3 andre klubber uden nogen form for økonomiske midler, skulle vælge at forsøge sig med en fusion, uden om Horsens.

Fusion eller ej, det ændrer efter min overbevisning overhovedet ikke på chancerne for succes, eller risikoen for fiasko.

Generelt tænker jeg at fusions tankerne reelt udspringer af samme tankegang, som "græsset er grønnere på den anden side af vejen".
Til top
Fodbold Tosse Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 26 September 2012
Point: 760
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fodbold Tosse Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Maj 2016 kl. 12:12

Lyder til at en af de gamle sange: "Lodberg! har du kage med!?", er blevet aktuel igen:

VI er vel tilbage i 04-05, da den havde sin storhedstid. :-)
Til top
Erik Barkman Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 26 August 2012
Sted: Skanderborg
Point: 2260
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik Barkman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Maj 2016 kl. 14:02
Apropos stemning: Hatten af for den iver og larm, der blev leveret af Yellow Crew (?) til Fredericia-kampen, men dårlig stil at ignorere gentagne henvendelser om ikke at skygge for alles udsyn med de dér enorme banner. 

Gem dén slags til hjemmebanen og det dedikerede stemningsafsnit - eller til stadion med større udebaneafsnit.

Redigeret af Erik Barkman - 02 Maj 2016 kl. 16:29
Til top
Dengulefan Se drop down
Medlem
Medlem

Point: 220
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dengulefan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Maj 2016 kl. 22:43
Kunne altså være fedt med denne sang til vores hjemmekampe i SL!

https://youtu.be/yryJkVFrJ7c

Sangtekst:

Glory glory Horsens
Kæmp! Kæmp Hele holdet
Kæmp og vind for os
Hver gang!
Hey! Hey! Hey! Hey! Hey!

Nogle af ord/linjer skal selvfølgelig strækkes for at følge sangen

Mvh

Dengulefan
Til top
Dengulefan Se drop down
Medlem
Medlem

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dengulefan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Maj 2016 kl. 22:50
Et andet vers kunne være:

Glory glory Horsens
Bo! Bo du er Gud
Bo vi elsker dig
Elsker dig!
Hey! Hey! Hey! Hey! Hey!
Mvh

Dengulefan
Til top
Dengulefan Se drop down
Medlem
Medlem

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dengulefan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Maj 2016 kl. 22:58
Eller:

Glory glory Horsens
Kæmp! Kæmp hele holdet
Ud og gør os stolte
Hver gang!
Hey! Hey! Hey! Hey! Hey!
Mvh

Dengulefan
Til top
loegt Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 03 August 2014
Point: 355
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér loegt Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Maj 2016 kl. 11:44

WE'RE NOT GONNA TAKE IT
NO, WE AIN'T GONNA TAKE IT
WE'RE NOT GONNA TAKE IT
ANYMORE

We're all in yellow
Danger means the yelow
Yes, danger means the yellow
everytime

FCK and Brøndby
We're gonna beat you
Yes, We're gonna beat you
everytime

Hard is how we're fighting
Together we're fighting
Yes, we fight together
everytime
Til top
loegt Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 03 August 2014
Point: 355
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér loegt Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Maj 2016 kl. 11:57
På dansk:

WE'RE NOT GONNA TAKE IT
NO, WE AIN'T GONNA TAKE IT
WE'RE NOT GONNA TAKE IT
ANYMORE

Vi er alle gule
Gule er vi alle
For den gule fare
Det er os

FCK og Brøndby
Her på CASA får I
Ja, her på CASA får I
tæsk igen

Sammen vil vi kæmpe
Her i Horsens står vi
Ja, her i Horsens står vi
last og brast
Til top
 Besvar Besvar Side  <1 4567>

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Sammen om en god oplevelse

30.07.2020 - 31.12.2020

Nyt fra DFF

31.07.2020 - 31.12.2020

Danske Fodbold Fanklubber tager temperaturen på udebaneforholdene.

Se flere events

STØT "DEN GULE FARE" - DET GØR VI: