AC Horsens AaB
FREDAG DEN 18. AUGUST KL. 18:00
CASA Arena Horsens
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

AC Horsens - Silkeborg IF

Besvar Besvar
Forfatter
Lars Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 01 August 2012
Status: Offline
Point: 625
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: AC Horsens - Silkeborg IF
    Sendt: 29 Juli 2017 kl. 11:50
Til top
loegt Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 03 August 2014
Sted: Horsens
Point: 320
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér loegt Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Juli 2017 kl. 17:05
Kryger ude pga knæskade, Okusun pga karantæne. Hmm - vi må håbe at et par sultne reserver kan skabe balance. Og at Silkeborg måske også må undvære et par mand...
Til top
Erik Barkman Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 26 August 2012
Sted: Skanderborg
Point: 1857
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik Barkman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 August 2017 kl. 11:17
Længe siden, jeg har forsøgt mig med et bud på en startopstilling! Men med alle de afbud må der vel være en chance for at ramme rigtigt Smile

--- Joronen ---
Thychosen - Ludwig - Sanneh - Korte
Mehl - Thorsen - Tshiembe - Qvist
- Finnbogason - Mensah -

Synes, Thorsen viste spændende takter mod OB som playmaker på den centrale midt, og det er vel lidt tidligt at smide Jakobsen ind fra starten? Omvendt kunne det ligne Bo bare at kaste ham for løverne LOL

Pladsen ved siden af Finnbogason er det helt store spørgsmålstegn. Tshiembe har aldrig scoret i en Superligakamp (og scorede heller ikke meget i 1. Division), Arndal er stadig meget ung - Mensah/Finnbogason KUNNE være et bud på en klassisk lille/stor-combo, selvom jeg stadig er skeptisk i forhold til, om Mensah kan gøre sig gældende i slåskampene tæt på mål og holde fast i bolden.

Kunne også godt forestille mig, at Bo smed Mehl på toppen ... eller Qvist! Meget er muligt.

Med så mange af de forreste seks ude må man næsten forvente et defensivt udgangspunkt - bliver spændende at se, om det også går sådan!

Redigeret af Erik Barkman - 04 August 2017 kl. 11:19
Til top
Lars Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 01 August 2012
Point: 625
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 August 2017 kl. 16:00
Så gælder det lokalopgøret mod Silkeborg IF. Efter vores flotte sejr mod Lyngby Boldklub, tabte vi knebent til OB på "årets mål på EWII Park". Silkeborg åbnede deres nye stadion med en sejr mod AGF, så der er lagt op til en spændende og intens kamp.

- Og så lad os håbe at vi bliver mange på lægterne så supporten er på plads til lige at give det sidste til spillerne.

De gule fra Østjylland, vi kæmper så hårdt som ingen andre kan.

Vi ses!
Til top
rasbak Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 24 August 2012
Point: 1033
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasbak Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 August 2017 kl. 21:34
Fuld fortjent sejr og super flot præstation af AC Horsens, der igen krydrede et bastant sikker defensiv med en mere direkte og aggresiv facet i kontraspillet.

Endnu engang viste de nye spillere sig som klare forstærkninger. Joronen er en fantastisk sikker sidste skanse. Wagner og Sanneh er vel et af superliga`ens bedste stopperpar. Hvis Thorsen er god på back-pladsen, så er han genial på den centrale midtbane. Det kreative omdrejningspunkt som man har manglet, og som har givet en ny dimension. Døhr er stadig grøn som back, og har meget at lære. Men hans hurtighed hjælper ham ud af rigtig mange situationer.

Men angrebet ??? Uha uha uha. Jeppe Mehl er vist ikke løsningen på trængslerne! !

Redigeret af rasbak - 04 August 2017 kl. 22:23
Til top
Erik Barkman Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 26 August 2012
Sted: Skanderborg
Point: 1857
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik Barkman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 August 2017 kl. 00:31
Man ved, det går godt for holdet, når man kan sidde og være lidt mellemfornøjet efter en sejr Big smile

Jeg synes, Mikkel Qvist spillede en jammerlig kamp på alle parametre bortset fra indkast, Tshiembe var konsekvent uvenner med bolden, og Thychosen så vildt urutineret ud. Efter føringsmålet overlod vi alt for meget initiativ til SIF oven på en ellers god start. Men altså - vi vandt, og med så mange ude af den ene eller anden grund kan det jo ikke overraske, at der kommer noget tyndt øl på banen.

9 point efter 4 kampe er laaangt over forventning, og som Mehl sagde efter kampen: De points kan ingen tage fra os!

Opløftende også at se Arndals glimrende presspil og løfterige offensive takter, da han kom ind - han arbejdede røven ud af bukserne - og Bjarke Jakobsen ligner allerede nu en klar forstærkning.

Spændende, hvad Bo gør mod FCK, hvor Okosun er tilbage. Bliver det Jakobsen-Okosun inde centralt og så Thorsen hængende bag Finnbogason? Tør han spille med Thychosen på højreback mod de forsvarende mestre? Eller må Thorsen derned igen?

Under alle omstændigheder synes jeg faktisk, at Arndal må stå foran Qvist i køen som afløser på kanten nu ...

Anyway: Juuhuuu!

(Og ja, vi mangler nogle afsluttere i dén trup)

Redigeret af Erik Barkman - 05 August 2017 kl. 00:32
Til top
loegt Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 03 August 2014
Point: 320
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér loegt Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 August 2017 kl. 19:58
Enig - hvis det er vores  bund- eller mellem-niveau, ser det s'gu ikke dårligt ud. Der blev faktisk kreeret en del chancer. Mehl og Mensah havde to, hvor en afdribling af målmanden burde have givet to mål. Men det ved de jo begge to nu. Så det gør de næste gang. Den film kører helt sikkert i hovedet på dem, når de skal sove. Mehl var faktisk helt fin oppe i front. Så det kan sagtens gentages. Ligesom jeg stadig tror, at Mensah ville være en oplevelse der også. At Kjartan fik sat en kasse ind - uanset om det var straffe - betyder vildt meget for en angribers selvtillid. Det var også på tide. Alt i alt: hvis topholdene bliver ved med at skuffe, ser jeg en lysegrøn sæson for alle underdogs. Jeg tror at denne sæson ender med, at et undertippet hold laver en Leicester. Og hvorfor ikke AC Horsens?
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

AC Horsens - AaB

04.08.2017 - 18.08.2017

Kom og støt AC Horsens mod AaB

Den Gule Fare afholder reception

05.08.2017 - 02.09.2017

I anledning af Fanklubben Den Gule Fares 20 års jubilæum afholdes der reception i klubhuset Lørdag d. 2. september fra kl. 11:00-14:00

Se flere events

STØT "DEN GULE FARE" - DET GØR VI: