AC Horsens FC København
SØNDAG DEN 29. OKTOBER KL. 16:00
CASA Arena Horsens
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Randers FC - AC Horsens

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Lars Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 01 August 2012
Status: Offline
Point: 657
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Randers FC - AC Horsens
    Sendt: 23 September 2017 kl. 13:29
Til top
Lars Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 01 August 2012
Point: 657
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 September 2017 kl. 16:17
Så gælder det udekampen mod Randers FC: Kampen er en kamp mellem bund og top - med AC denne gang i toppen. Vi skal fortsætte det sikre spil og ikke lade Randers FC komme i gang mod os - så dårlige er de heller ikke.

Fanklubben sender en bus af sted, men du kan stadig nå det hvis du vil med - mød op i klubhuset, så finder vi også en plads til dig, da AC Horsens har givet lidt flere fribilletter.
Til dem der ikke kan være der live, kan se kampen på TV3 Sport1 med optakt fra kl. 20:00

De gule fra Østjylland, vi kæmper så hårdt som ingen andre kan.

Vi ses! 
Til top
Thomsen Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 28 Oktober 2012
Sted: Ølsted
Point: 447
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 September 2017 kl. 17:00
Jeg tipper en dødkedelig 0-0. Dødkedelig kamp men et dejligt point!
SU-SU-SUPERLIGA
In Bo we trust
Til top
Erik Barkman Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 26 August 2012
Sted: Skanderborg
Point: 1884
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik Barkman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 September 2017 kl. 22:31
Og så blev det alligevel en hårdt tilkæmpet sejr! Deeejligt.

Bjarke Jacobsens bedste kamp hidtil, Hansson nærmer sig kampformen, og de tre bagerste er jo klasse. Hvis bare vi havde en angriber mere, ville vi være rigtig godt kørende ...
Til top
Thomsen Se drop down
Medlem
Medlem

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 September 2017 kl. 23:11
Det ville være rart at fastholde en top 5 placering til runde 13 hvor første portion tv-penge bliver uddelt. Så kunne man HÅBE på at bestyrelsen forbarmer sig, og giver Bo penge til en angriber mere. Kjartan er klasse, men en ensom ulv.
SU-SU-SUPERLIGA
In Bo we trust
Til top
sned Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 19 Oktober 2013
Point: 467
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sned Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 September 2017 kl. 23:21
Bo havde ret, ACH ville vinde en smal 0-1 sejr
Dog en hårdt tilkæmpet sejr, så noget flade ud den sidste 25-30 min.

Og ja en Angriber ved siden af Kjartan, ville værre dejligt.
Bo har meldt ud at han går efter 40 point, efter 32 kampe, så kommer vi ikke i nedrykningsspillet. Det er næsten nået at hente halvdelen, efter 11 kampe.

Redigeret af sned - 30 September 2017 kl. 09:30
Til top
Fodbold Tosse Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 26 September 2012
Point: 456
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fodbold Tosse Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Oktober 2017 kl. 08:15
Ufatteligt at der ikke er større eufori herinde. 

Man behøver ikke være hverken "jubel optimist", eller "jubel tosse", men jeg syntes godt vi efterhånden kunne tage "ja hatten" lidt på.

Det går altså historisk godt for De Gule lige nu. :-)
Til top
Thomsen Se drop down
Medlem
Medlem

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Oktober 2017 kl. 23:10
Jeg tror det skyldes at det også gik fremragende sidste efterår hvorimod foråret var decideret dårligt. Det er nok i baghovedet på os alle. Gætter jeg på   
SU-SU-SUPERLIGA
In Bo we trust
Til top
JoakimBL Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 23 August 2012
Sted: Horsens
Point: 591
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JoakimBL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Oktober 2017 kl. 09:21
Jeg tænker som Thomsen at de fleste nok er meget påpasselige med at forvente noget. Vi har stadig en smal trup, og træthed og skader kan komme til at koste dyrt. Ditto, hvis der ryger spillere til vinter. Det kan godt være vi ligger i top 6 i øjeblikket og det kan også godt være det er fortjent, men det er ikke mange point der skiller top og bund ad på nuværende tidspunkt, og der skal kun få kampe uden point til, før situationen pludselig kan se meget anderledes ud.

Det kan godt være AC ikke har spillet decideret over niveau, men til gengæld er der flere klubber der spiller under, og selv hvis de ikke når at hente det tabte og komme i top 6, så er det altså stærke hold vi skal kæmpe mod i nedrykningsspillet, hvis vi ikke kan holde os ude af det. Og det har jeg altså svært ved at tro at vi kan. Jeg krydser fingrer og håber, men tror, det gør jeg ikke
Til top
Fodbold Tosse Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 26 September 2012
Point: 456
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fodbold Tosse Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Oktober 2017 kl. 10:11
Jeg oplever måske ikke at der er så mange - ud over FCK -  der direkte underpræstere.

Jeg oplever nok nærmere at bundniveauet i Superligaen er kommet tættere på midterfeltet.
- Det samme gælder faktisk 1. div. der er en del hold der, som er kommet markant tættere på Superliga niveau, end de var for +5 år siden.

Det er kun FCK, Brøndby, FCM, og FCN, der er på et højere niveau. 
Resten ligger set fra min stol meget tæt med 5-6 af holdene fra 1. div.

Nedrykningsspil forventer jeg helt klart at vi lander i - jeg tænker at "missionen" går på at have så mange point med over i de små gruppespil, at de sidste knock out kampe undgås.

Men jeg syntes nu fortsat godt at vi kan tillade os at glæde os lidt over denne start.
Vi har trods alt 5 point mere end efter 11 kampe i sidste sæson 

Får vi samme antal point som vi fik sidste år - i den resterende del af sæsonen, så lander vi faktisk ca. hvor Randers var sidste år.

Det syntes jeg er vildt imponerende.
Til top
 Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Landskamp i DFF regi

19.10.2017 - 26.10.2017

Playoff Danmark - Irland TELIA PARKEN, København Dato/tid: Lørdag d. 11. november kl.20:45 Billetpris: 405 DKK/stk. (enhedspris på afsnittet, som udgangspunkt kategori 2) Bindende deadline: Torsdag d. 26. oktober

Sammen om en god oplevelse

20.10.2017 - 31.12.2017

Se flere events

STØT "DEN GULE FARE" - DET GØR VI: