AC Horsens Randers FC
FREDAG DEN 23. FEBRUAR KL. 19:00
CASA Arena Horsens
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

VINTERTRANSFERE 2018

Besvar Besvar Side  123 19>
Forfatter
sned Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 19 Oktober 2013
Status: Offline
Point: 480
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sned Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: VINTERTRANSFERE 2018
    Sendt: 07 Februar 2018 kl. 10:51
Citat: Thomsen Thomsen skrev:

Jeg tænker nu nok, at Bo vil se, om han kan hive lønkroner ud af bestyrelsen til f.eks. Mikkel Rygaard eller Jeppe Kjær. Eller Mikkel Andersen. De to førstnævnte er her-og-nu forstærkninger. Mikkel Andersen ville være en god afløser for Joronen.
Men! Jeg håber virkelig Lyngby klarer den - og skifter ledelsen. Det er himmelråbende idioti at de har købt en spiller, men ikke har råd til at betale transfersummen!

Ja jeg tror der mange der undre sig over at Lyngby har signede spiller i dette transfervindue, i betragtning af deres dårlig økonomiske situation, som jo ikke er nyOuch
Nu skulle den ene af dem være smuttede til svensk fodbold.

Mikkel Andersen kunne være en god løsning, så er målmandsproblemet løst.
Men lad os nu se om Lyngby bliver reddet 5 minutter over 12.

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/nyt-ach-makkerpar-vil-doe-for-hinanden/

Redigeret af sned - 07 Februar 2018 kl. 10:51
Til top
Thomsen Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 28 Oktober 2012
Sted: Ølsted
Point: 467
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Februar 2018 kl. 10:19
Jeg tænker nu nok, at Bo vil se, om han kan hive lønkroner ud af bestyrelsen til f.eks. Mikkel Rygaard eller Jeppe Kjær. Eller Mikkel Andersen. De to førstnævnte er her-og-nu forstærkninger. Mikkel Andersen ville være en god afløser for Joronen.
Men! Jeg håber virkelig Lyngby klarer den - og skifter ledelsen. Det er himmelråbende idioti at de har købt en spiller, men ikke har råd til at betale transfersummen!
SU-SU-SUPERLIGA
In Bo we trust
Til top
rasbak Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 24 August 2012
Sted: Vejle
Point: 1118
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasbak Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Februar 2018 kl. 19:44
@Lindballe:
Det giver meget god mening.

I øvrigt : Et af de vigtigste gule arbejdsredskaber er : fight ! 

For at give sig 110 % kræver det vist at der er mere på spil, end i en ligegyldig træningskamp mod Esbjerg på en vindblæst og bidende kold kunststofbane.
Det er ikke sagt som undskyldning, for jeg er enig med Bo Henriksen i, at man burde kunne sætte holdet op til mere end det man diskede op med igår (uden at jeg har andet en HF`s referat at forholde mig til.... Wink )

Men hvem vil risikere end dum skade i generalprøven, blot en uge inden et forår med ultravigtige kampe for klubben ?

Redigeret af rasbak - 04 Februar 2018 kl. 21:36
Til top
carsten lindballe Se drop down
Medlem
Medlem

Sted: Hatting
Point: 1705
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér carsten lindballe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Februar 2018 kl. 10:41
sakset og lånt af Horsens Folkeblas hjemmeside frra i går

Det hører med til historien, at AC Horsens valgte at spare Rune Frantsen, Hallur Hansson, Ayo Okosun, Jonas Borring og Delphin Tshiembe. Sidstnævnte er ude med karantæne på fredag mod FC Midtjylland, mens de fire øvrige har småskavanker.

- Vi havde planlagt at spille på græs, og da vi blev nødt til at skifte til kunstgræsbanen var der ingen grund til at løbe nogen risiko. Rune Frantsen havde under alle omstændigheder ikke spillet, fordi han har fået et lille vrid i foden, men med hensyn til de andre var mere eller mindre mit valg, at de stod over, siger Bo Henriksen.

Redigeret af carsten lindballe - 04 Februar 2018 kl. 10:41
Til top
skævben Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 26 August 2012
Sted: Brædstrup
Point: 144
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér skævben Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Februar 2018 kl. 00:50
Jeg var også inde for at se kampen,og så nøjagtig den samme kamp som Barkman.
Til top
Erik Barkman Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 26 August 2012
Sted: Skanderborg
Point: 1917
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik Barkman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Februar 2018 kl. 23:45
Var inde og se kampen mod Esbjerg i dag - og med forbehold for, at man ikke skal måle og veje alt for meget på træningskampe, så synes jeg ikke, vi lignede et hold, der ikke kunne forstærkes af en Lyngby-spiller eller to.

Hverken Okosun, Borring, Frantsen eller Hansson var med, så vi startede med en midtbane, der hed Thorsen - Nielsen - Jacobsen - Qvist. Af de fire har kun Thorsen for alvor evnen til at skabe noget fremad banen, og offensiven var en ren ynk i første halvleg. I anden halvleg blev Thorsen rykket ind ved siden af Jacobsen, og Mehl og Drost tog kanterne. Det var bedre, stadig uden at være prangende. Største lyspunkt var vel egentlig nytilkomne Matthias Kristensen (“MK”), som viste fine takter: Han er ikke hurtig på fødderne, men han vinder alt i luftrummet, har fint blik for sine medspillere og ligner en fornuftig afslutter. Lidt en Henrik Toft-type.

Min pointe er, at vel har vi en del kantspillere, men højst to-tre, der for alvor kan gøre en forskel i Superligaen. Vel har vi en del centrale midtbanespillere, men Jacobsen er bare for langsom i tanke og handling og Nielsen er rusten, så reelt har vi to. Og sådan kunne man blive ved: Kryger udrettede intet oppe foran, så indtil Drost eller MK for alvor beviser, at de er løsningen, har vi kun én fuldgod angriber. På venstrebacken har vi reelt kun Korte og nødløsninger (man kan diskutere, om han ikke også er en nødløsning ), i midterforsvaret kun et meget ungt talent (han så til tider usikker ud i dag) og en halvvejs omskolet midtbanespiller, og vores eneste stærke målmand smutter til sommer.

Der er masser af plads til forstærkning af ACs trup! Vurderet på kampen i dag, hvor vi ofte havde rigtig svært ved at blive farlige mod Esbjergs ellers usikre forsvar, får vi et endnu et svært, målfattigt forår.

Redigeret af Erik Barkman - 03 Februar 2018 kl. 23:47
Til top
Grev Axel Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 08 Maj 2013
Point: 174
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Grev Axel Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Februar 2018 kl. 12:21
Citat: rasbak rasbak skrev:

Det tror jeg til gengæld ikke på :-)

For første gang i nyere tid er der virkelig kamp om pladserne og største "problem" er at fortælle en række spillere at de skal starte på bænken.

Alene på kanterne er der 3 mand til hver side. Borring, Qvist, Mehl, Kryger, Hansson og Nymann. Mathias Nielsen er helt i omdrejninger igen (forlød det fra træningslejren) og skal kæmpe med Thorsen, Okosun og Jacobsen om bare to centrale pladser på midten. Tshiembe har skiftet plads for at jagte spilletid, men kan hurtigt blive overhalet af både Nielsen og Juel Andersen som makker til Ludwig.

Så - nej ! 

Næste signing bliver en målmand til sommer.

Jeg er nu ret sikker på, at Horsens selvfølgelig vil udnytte, hvis en klassespiller pludselig kan hentes gratis. Vi er i en situation rent økonomisk, hvor det jo rent faktisk vil kunne give god mening. Nu er der jo også en ganske fin målmand i Lyngby (Mikkel Andersen) så mon ikke at flere klubber synes at han kunne være et spændende bekendtskab ? Jeg tror i hvert fald at han ville passe godt ind som afløser for Joronen. At han så er gratis er jo bare et kæmpe plus.
Til top
Medlem
Medlem

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér carsten lindballe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Februar 2018 kl. 10:37
Thomsen, hvem skulle vi hente så, George er lejet i Randers, de har enda tilbudt og tage ham tilbage for at LBK kunne spare lønkroner
http://www.lyngby-boldklub.dk/superliga/superligatrup/
Til top
Medlem
Medlem

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér carsten lindballe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Februar 2018 kl. 10:28
enig Rasbak,og tror du også lige som mig at AC er klogere end Brøndby, og begyndder allerede og kikke efter en Jerone avløser nu LOL
Til top
rasbak Se drop down
Medlem
Medlem

Sted: Vejle
Point: 1118
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasbak Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Februar 2018 kl. 09:30
Det tror jeg til gengæld ikke på :-)

For første gang i nyere tid er der virkelig kamp om pladserne og største "problem" er at fortælle en række spillere at de skal starte på bænken.

Alene på kanterne er der 3 mand til hver side. Borring, Qvist, Mehl, Kryger, Hansson og Nymann. Mathias Nielsen er helt i omdrejninger igen (forlød det fra træningslejren) og skal kæmpe med Thorsen, Okosun og Jacobsen om bare to centrale pladser på midten. Tshiembe har skiftet plads for at jagte spilletid, men kan hurtigt blive overhalet af både Nielsen og Juel Andersen som makker til Ludwig.

Så - nej ! 

Næste signing bliver en målmand til sommer.

Redigeret af rasbak - 03 Februar 2018 kl. 10:58
Til top
 Besvar Besvar Side  123 19>

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Sammen om en god oplevelse

11.02.2018 - 31.12.2018

Nyt fra DFF

11.02.2018 - 31.12.2018

Danske Fodbold Fanklubber tager temperaturen på udebaneforholdene.

Se flere events

STØT "DEN GULE FARE" - DET GØR VI: