FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

VINTERTRANSFERE 2018

Besvar Besvar Side  <1 23456>
Forfatter
Jeno Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 03 September 2012
Sted: Middelfart
Status: Offline
Point: 376
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jeno Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 December 2017 kl. 18:43
Citat: Gule Gule skrev:

Jeno du siger at AGF & Randers vil styrke sig, og ikke rykke ned.
Hvor meget hjalp det AGF med alle de profiler de hentede inden sæsonen!??

Angående den Islanske forsvar håber jeg ikke der bliver skrevet.
-Så tror jeg at det var gjort.
Hellere vente til den rette forsvar, end at lave hurtige panikhandler.
Ifølge dig Jeno har klubben altid bare skulle skrive kontrakter med en helvedes masse spillere, uden du aner hvem de er! 😮

Kan godt huske hvem jeg har nævnt som emner dengang og idag er de i større klubben end ach
Til top
Gule Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 18 April 2016
Sted: Horsens
Point: 26
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gule Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 December 2017 kl. 20:21
Du skulle have været træner! 💪😂
Til top
Grev Axel Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 08 Maj 2013
Point: 162
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Grev Axel Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 December 2017 kl. 20:30

Du skulle have været træner! 💪😂

Gud forbyde det :-) Jeno skriver udelukkende herinde når han har brug for at komme af med lidt brok. Lige nu kan han ikke beklage sig over klubbens placering i ligaen, så derfor skal der naturligvis findes noget andet negativt.

Jeg Er Negativitetens Orakel
Til top
JoakimBL Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 23 August 2012
Point: 601
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JoakimBL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 December 2017 kl. 08:41
Der er vel ikke behov for at finde en ny spiller til at varme Sato's plads på bænken, man kan vel nøjes med en varmedunk eller noget, så lidt som vi har set til ham. Og jeg forstår det ikke, fordi de gange jeg har set ham på banen, synes jeg han har efterladt et godt indtryk. Han har selvfølgelig heller ikke haft lige så mange muligheder for at set dårlig ud som Kortegaard har haft, men han ligner altså ikke en spiller med Superliga niveau længere.
Til top
Gule Se drop down
Medlem
Medlem

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gule Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 December 2017 kl. 11:18
Enig i at Kortegaard ikke bliver bedre med alderen, men det betyder utrolig meget at have en spiller der har repræsenteret klubben i over 10-år. Dem findes der ikke mange af rundt omkring længere.

Redigeret af Gule - 07 December 2017 kl. 11:19
Til top
Jeno Se drop down
Medlem
Medlem

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jeno Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 December 2017 kl. 21:07

Enig i at Kortegaard ikke bliver bedre med alderen, men det betyder utrolig meget at have en spiller der har repræsenteret klubben i over 10-år. Dem findes der ikke mange af rundt omkring længere.

Udrensning i truppen , ja tak 

Ud med :

Mehl, Kortegaard, Kryger, Kjartan, drost, nymann 

Der skal nye spillere til , i sær angrebet og forsvaret , det kan godt være de har været i klubben i mange år men sportsligt skal resultaterne også være med 
Til top
Gule Se drop down
Medlem
Medlem

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gule Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 December 2017 kl. 23:33
Sportsligt har resultaterne i den grad været med de sidste 2,5-3år økonomien taget i betragtning.

Der har det været høj klasse det som trænerteamet og bestyrelsen har udført!

Redigeret af Gule - 07 December 2017 kl. 23:34
Til top
Thomsen Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 28 Oktober 2012
Sted: Ølsted
Point: 453
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 December 2017 kl. 07:49
Angående Omarsson tror jeg det handler om, at Bo mener, de kan finde bedre for samme penge. Og måske vægter han en angriber højt her til vinter.
SU-SU-SUPERLIGA
In Bo we trust
Til top
Jeno Se drop down
Medlem
Medlem

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jeno Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 December 2017 kl. 12:55
Jeg er faktisk blevet i tvivl ang drost
Til top
Jeno Se drop down
Medlem
Medlem

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jeno Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 December 2017 kl. 13:40
Citat: Thomsen Thomsen skrev:

Angående Omarsson tror jeg det handler om, at Bo mener, de kan finde bedre for samme penge. Og måske vægter han en angriber højt her til vinter.

Men hvorfor byde på spilleren og sige han snart er gul spiller , også bagefter trække i land
Til top
 Besvar Besvar Side  <1 23456>

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

STØT "DEN GULE FARE" - DET GØR VI: