AC Horsens FC København
SØNDAG DEN 29. OKTOBER KL. 16:00
CASA Arena Horsens
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

AC Horsens Hobro IK

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Lars Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 01 August 2012
Status: Offline
Point: 657
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: AC Horsens Hobro IK
    Sendt: 29 September 2017 kl. 16:12
Til top
skævben Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 26 August 2012
Sted: Brædstrup
Point: 132
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skævben Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Oktober 2017 kl. 19:11
Er Peter Nymann allerede klar.
Til top
Thomsen Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 28 Oktober 2012
Sted: Ølsted
Point: 447
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Oktober 2017 kl. 19:17
Ja det ser sådan ud. Hans skade var vidst heller ikke jordens mest alvorlige, men grundet hans alder bliver der nok ikke taget chancer.
Super fedt at han er med. Det styrker bredden betragteligt.
SU-SU-SUPERLIGA
In Bo we trust
Til top
Lars Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 01 August 2012
Point: 657
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Oktober 2017 kl. 09:21
Så gælder det kampen mod Hobro IK. Endnu en gang er AC Horsens favorit, men vi skal tage denne kamp lige så seriøst som alle de andre. Et navn hos modstanderen, Pål Alexander Kirkevold, skal vi holde et vågent øje med dele i egen og dels i Danmarks interesse, så han ikke tager rekoden alene fra Peter Møller og Ebbe Sand med 9 scoringer i træk!

- Og så lad os håbe at vi bliver mange på lægterne så supporten er på plads til lige at give det sidste til spillerne.

De gule fra Østjylland, vi kæmper så hårdt som ingen andre kan.

Vi ses!

Redigeret af Lars - 15 Oktober 2017 kl. 20:58
Til top
rasbak Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 24 August 2012
Sted: Horsens
Point: 1066
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasbak Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Oktober 2017 kl. 09:38
Godt at Nymann er så langt i sit genoptræningsforløb at han indgår i truppen.
Kunne tyde på at BH i første omgang ser Peter Nymann som indhopper på kanten, da Jeppe Mehl ikke er udtaget til truppen.
Men at Nymann er tilbage giver også muligheder på backpladsen efter nytår, selvom jeg her meget gerne ser Døhr Thychosen fortsætte på pladsen her.
Til top
loegt Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 03 August 2014
Point: 336
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér loegt Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Oktober 2017 kl. 14:20
Man må håbe at dette var en enlig svale af TOTAL kvalitetsløshed...!!! Ellers ser det da godt nok sort ud for ACH resten af sæsonen. Hvis de spiller sådan mod et tophold med 11 spillere på banen, får de stryg så det basker. Ærgerligt for de 3000 tilskuere i dag - mange af dem kommer helt sikkert ikke igen. 
Til top
rasbak Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 24 August 2012
Point: 1066
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasbak Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Oktober 2017 kl. 19:58
Hmm...? Nå det er nok ikke den samme kamp jeg så ?!

Jeg synes De Gule kom fint frem over stepperne, især i den første halve time. Men man så at Hobro - og ikke mindst Pål Alexander Kirkevold - var lynende farlige, så snart AC`erne gik ned i tempo og overlod for meget midtbanespil .
Der må stadig lugte brændt på stadion, for der var chancer til en stor føring. Men når man ikke får lukket kampen ned, så må man acceptere at Hobro får det ene point med hjem. Det var to klassemål de scorede.

BH har nok svært ved at glæde sig over et point. Og ret beset skulle AC have kørt den hjem. Jeg synes godt - når kampen kommer på afstand - at man kan glæde sig over det ene point.
Op på hesten og videre...

Redigeret af rasbak - 18 Oktober 2017 kl. 17:56
Til top
Erik Barkman Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 26 August 2012
Sted: Skanderborg
Point: 1884
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik Barkman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Oktober 2017 kl. 22:25
Altså, hvis vi skal være ærlige, så er Horsens jo højere placeret, end kvaliteten i truppen egentlig berettiger til - især offensivt. I dag mødte vi et Hobro-hold, som både fysisk og teknisk har en masse at byde på, og de gjorde det ikke nemt for os, bl.a. fordi de var uhyggeligt effektive. De har to klasseangribere i truppen, vi har én, der er ret god; det gjorde forskellen, synes jeg.

For mig at se blev de Gule alt for passive i nogle sekvenser, bl.a. omkring det første udligningsmål, og jeg kunne godt have tænkt mig at se dem gå mere helhjertet efter mål nummer tre. Men når det er sagt, så synes jeg langt fra indsatsen var nogen katastrofe.

(Men gid vi dog snart kunne blive fri for at se på Mensahs formålsløse dribleri og ubrugelige afleveringer ... Den mand gør intet godt for vores spil, hverken offensivt eller defensivt)

Redigeret af Erik Barkman - 15 Oktober 2017 kl. 22:26
Til top
loegt Se drop down
Medlem
Medlem

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér loegt Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Oktober 2017 kl. 07:52
Mensah, ja, delvis enig. Et par gode indlæg sidst i kampen. Men ellers stor rådvildhed, når han fik bolden. Ligesom han ikke rigtig tør tage de rush, der KUNNE være farlige. Det synes jeg, er det generelle billede. Ingen turde tage initiativet selv og kampen gik derfor i tomgang, hvor de skulle have søgt momentum. Eneste lyspunkt var var Thorsen, som dog forsøgt sig med noget fremadrettet og var lige ved at lykkes med nogle kombinationer. Efterrationaliseret mistænker jeg at sagen er, at ACH ingen planer har for situationer, hvor de kan prøve at være kamp-dikterende - som nu i går. Derfor fiser det ud til stor skuffelse for publikum og sikkert også dem selv. Usikkerhed og uskarphed kommer også af en manglende plan B. Mange sjaskede afleveringer på tværs og tilbage, som i stedet kunne være omsat til noget fremadrettet, hvis aftalen havde været på plads. Det var en omgang halvhjertet offensiv-spil - med boldtab af især Kortegaard men også Hallur. Typer som ellers godt kan noget på egen hånd.
Til top
loegt Se drop down
Medlem
Medlem

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér loegt Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Oktober 2017 kl. 09:04
Mao: måske skulle man mentalt begynde at arbejde lidt med begrebet "Comfort-zone" og ikke mindst, hvordan man håndterer en situation, hvor det kan være fornuftigt at træde ud af en sådan...
Til top
 Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Landskamp i DFF regi

19.10.2017 - 26.10.2017

Playoff Danmark - Irland TELIA PARKEN, København Dato/tid: Lørdag d. 11. november kl.20:45 Billetpris: 405 DKK/stk. (enhedspris på afsnittet, som udgangspunkt kategori 2) Bindende deadline: Torsdag d. 26. oktober

Sammen om en god oplevelse

20.10.2017 - 31.12.2017

Se flere events

STØT "DEN GULE FARE" - DET GØR VI: