FC Nordsjælland AC Horsens
SØNDAG DEN 26. NOVEMBER KL. 12:00
Right to Dream Park
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Silkeborg IF - AC Horsens

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Lars Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 01 August 2012
Status: Offline
Point: 666
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Silkeborg IF - AC Horsens
    Sendt: 29 Oktober 2017 kl. 11:46
Til top
Lars Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 01 August 2012
Point: 666
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 November 2017 kl. 15:30
Så gælder det udekampen mod Silkeborg IF. Vi har momentum, Silkeborg IF ikke, men det skal vi ikke lade os narre af. De har fået en del point på det nye stadion, så kunstgræs eller ej, skal vi have point med hjem og have revanche for vores nederlag sidst vi besøgte Silkeborg IF - den gang på Mascot Park.

Fanklubben sender en bus af sted, men du kan stadig nå det hvis du vil med - mød op i klubhuset, så finder vi også en plads til dig, da AC Horsens har givet lidt flere fribilletter.
Til dem der ikke kan være der live, kan se kampen på canal 9 med optakt fra kl. 19:40

De gule fra Østjylland, vi kæmper så hårdt som ingen andre kan.

Vi ses! 
Til top
loegt Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 03 August 2014
Sted: Horsens
Point: 342
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér loegt Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 November 2017 kl. 22:19
Bekymrende sjasket bak-spil af især Ludwig. Også bekymrende træthed hele vejen rundt - med undtagelse af Okusun, som som altid virker stærk. Forhåbentlig er det ikke en træthed, der har bidt sig fast, så vi får en gentagelse fra sidste år. Jeg tror det dog ikke - vi er ved at have en forholdsvis god bænk igen. Nåmen det ene point - igen, igen - kan vi ikke være utilfredse med. Ja, vi mangler i allerhøjeste grad en angriber mere. Mon ikke nogle af de mange tv-penge skulle smides i den retning i næste transfer?
Til top
carsten lindballe Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 24 August 2012
Sted: Hatting
Point: 1662
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér carsten lindballe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 November 2017 kl. 22:23
Det er så godt nok skidt nu det 4 kamp vi smider 2 point til sidst og så kan i komme med nok så meget at de har gjorde det godt i år det passer nu ikke nu vi har altså kun 1 point mere i år end på samme tid sidste år

Redigeret af carsten lindballe - 03 November 2017 kl. 22:23
Til top
rasbak Se drop down
Medlem
Medlem

Sted: Vejle
Point: 1078
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasbak Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 November 2017 kl. 07:43
Citat: carsten lindballe carsten lindballe skrev:

Det er så godt nok skidt nu det 4 kamp vi smider 2 point til sidst og så kan i komme med nok så meget at de har gjorde det godt i år det passer nu ikke nu vi har altså kun 1 point mere i år end på samme tid sidste år

Lad os nu slå fast !
En kamp varer 90 minutter (+hvad dommeren har lagt til) og derfor er det jo ikke mere "synd" eller "uretfærdigt" at det (for 4. gang) netop er i  kampens slutning der udlignes. 

I de seneste 3 remi-kampe mod Silkeborg, Hobro og FCK var der ikke tale om "tyveri ved højlys dag" at modstanderen udlignede. Faktisk var det passende resultat i alle 3 kampe selvom AC var tættest på sejren i den gode kamp mod FCK.
Den 4 kamp - her ved jeg ikke om du hentyder til FCN eller SjE kampen? Jeg så ingen af de kampe, så her skal jeg nok lade være med at kloge mig...

Det er tyndt - som nogen gør på facebook - at nedgøre defensiven, fordi de ikke liiiige kunne holde hele vejen hjem. Igår var Silkeborg jo i teten gennem store dele af 2. halvleg, så det var en svær sidste del for vores forsvar.

Når det er sagt, så - ja - det er da betænkeligt at der indfinder sig en "mental træthed" på det tidspunkt af sæsonen. Skader har selvfølgelig betydet at BH har måttet køre rovdrift på mange spillere.

Men at han ikke kan se at spillerne kører trætte når de samme 11 mand spiller hver eneste kamp stor set 90 minuter !!? 
Igen igår bruger han kun 2 af 3 indskiftninger, og gør det først efter 78 og 86 minutter. Det er i min verden håbløst og medfører grov slidtage på de 11 mand.

Redigeret af rasbak - 05 November 2017 kl. 10:43
Til top
Medlem
Medlem

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér carsten lindballe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 November 2017 kl. 09:11
Rasbak. jeg refarer til FCN kampen, for SjE kampen var det os der var heldige.
Havde det været mig, tror jeg at jeg havde sat Arendal som er hurtig ind for Helgason i stedet for Kryger som ikke kan løbe tilbage mere 
Til top
sned Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 19 Oktober 2013
Point: 469
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sned Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 November 2017 kl. 10:17
Ærgeligt at vi igen igen, "taber" sejren.
Men set over hele kampen var resultatet fair nok.
Dog  have forsvaret ikke en god dag.

Men det der synes at være det største problem: At holdet i den sidste halve time virker meget træt, det er sket i mange kampe.
Den store mangel på holdet er at vi mangler en hurtigløber/dybteløber, når vi i mange kampe kommer til stå meget dybt. Når vi ofte forsøger at sende lánge bolde op til angrebet.
Kjartan, Kryger og Hallur er ikke hurtig nok, overfor de fleste forsvarere.
Vi kunne godt bruge en type som  AGF's Andre Riel, han passer bedre til måden der spilles på i Horsens end AGF's.
Det begynder at ligne sidste sæson
Til top
JoakimBL Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 23 August 2012
Sted: Horsens
Point: 600
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JoakimBL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 November 2017 kl. 19:05
Hvis der var kvalitet på bænken, hvorfor helvede skifter vi dem så ikke ind når flere spillere er så trætte at jeg næsten er sikker på jeg så en tage en morfar i midtercirklen midt i anden halvleg? Det peger pænt meget på Træneren at vi trækker os så langt tilbage og træneren ikke reagerer
Til top
Medlem
Medlem

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér carsten lindballe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 November 2017 kl. 19:40
på bænken i går
Arndal-Drost-Kryger-Nymann-Sato-Tshiembe og målmand Bobjerg
Til top
Erik Barkman Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 26 August 2012
Sted: Skanderborg
Point: 1892
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik Barkman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 November 2017 kl. 23:45
Citat: carsten lindballe carsten lindballe skrev:

på bænken i går
Arndal-Drost-Kryger-Nymann-Sato-Tshiembe og målmand Bobjerg
Præcis. Fem spillere, der ikke har Superliga-niveau og to, der er på vej tilbage fra skader. Jeg kan godt forstå, Bo ikke bruger bænken mere.

Er ikke så pessimistisk; kampen mod SIF var halvsløj, men vi spillede en god kamp mod FCK og burde - hvad end Rasbak så siger - have vundet over FCK. Vi var bedre end dem selv da de var fuldtallige.

Der er langt mere kvalitet i det her hold, end der var i AC-truppen for et år siden. Jeg siger ikke, vi kommer i Top 6, så optimistisk er jeg heller ikke, men jeg forventer at vi redder livet relativt komfortabelt.

Når det er sagt, så er det klart, at vi har brug for snart at få en sejr. Ellers risikerer vi, at det sætter sig mentalt.

Redigeret af Erik Barkman - 04 November 2017 kl. 23:46
Til top
 Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

STØT "DEN GULE FARE" - DET GØR VI: