FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

AC Horsens - SønderjyskE

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Lars Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 01 August 2012
Status: Offline
Point: 673
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: AC Horsens - SønderjyskE
    Sendt: 03 December 2017 kl. 08:29
Til top
Lars Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 01 August 2012
Point: 673
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 December 2017 kl. 18:51
Så gælder det kampen mod SønderjyskE.
Hvis resultaterne arter sig så kan vi rykke i top6 igen.

- Og så lad os håbe at vi bliver mange på lægterne så supporten er på plads til lige at give det sidste til spillerne.

De gule fra Østjylland, vi kæmper så hårdt som ingen andre kan.

Vi ses!
Til top
loegt Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 03 August 2014
Sted: Horsens
Point: 351
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér loegt Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 December 2017 kl. 20:57
Vigtigste og eneste kommentar herfra: gør nu alt - ALT - for at Drost er i den gule trøje til foråret også!!! 
Til top
Thomsen Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 28 Oktober 2012
Sted: Ølsted
Point: 453
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 December 2017 kl. 06:39
Enig! Han har overrasket. Da han blev hentet syntes jeg, det var uambitiøst af Bo. Men igen ser Bo helt rigtigt!
SU-SU-SUPERLIGA
In Bo we trust
Til top
Jeno Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 03 September 2012
Sted: Middelfart
Point: 376
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jeno Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 December 2017 kl. 09:25
Man må sige Drost er kommet godt i gang derimod Kjartan ligner en færdig mand i ACH 
Til top
Photonoir Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 09 April 2013
Point: 171
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Photonoir Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 December 2017 kl. 09:55
3 fantastiske point at gå på juleferie med og 3 velfortjente point - ACH ville det meget mere end Sønderjyske. 

Kjartan en færdig mand i ACH! Det syntes jeg på ingen måde. Ja Kjartan laver for få mål, tror det hænger sammen med alt det defensive løbearbejde han udfører.

Drost syntes jeg har overbevist i de få minutter jeg har set ham, ved dog ikke hvordan det fungeret på træningsbanen. Kunne være spændende hvis lejeaftalen blev forlænget og han fik flere minutter på banen.

Ellers syntes jeg hele holdet gjorde de fremragende, omstændigheder taget i betragtning (isnende koldt, mental og fysisk træthed osv.) 

God Jul Star
Til top
sned Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 19 Oktober 2013
Point: 471
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sned Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 December 2017 kl. 10:03
Kjartan færdig, så har vi ikke meget angreb!
Drost viser gode takter, forhåbentlig kan vi købe ham fra Vejle. I VB vil han næppe få ret meget spilletid, med de angriber de har.
Problemet i angrebet i den første halvdel af sæsonen, er at vi kun har haft een rigtig angriber (Kjartan) + en udviklingsspiller (Arndal), som næppe er klar til 90 min. og Så en "lottokupon", fra slutningen af transfervinduet. (Drost). Havde været meget skadet, ikke spillet ret meget i VB.
Når man tænker på at Bo altid spiller med 2 angriber fra start.
Samtlige kampe er vi startet med en midtbanespiller ved siden af Kjartan. Kryger, Mehl, Tshiembe og Hallur. Det kan ikke være den bedste løsning.

Sæsonen ligner meget sidste, starter godt, taber pusten men vinder den sidste kamp inden julepausen.
Har hentet 3 point mere,end  vi havde efter 19 runder, sidste sæson. og kampprogammet ser lidt bedre ud end sidste sæson.

Ros til Tshiembe i hans nye rolle i midterforsvaret.

Til top
rasbak Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 24 August 2012
Sted: Vejle
Point: 1090
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasbak Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 December 2017 kl. 10:11
Citat: Jeno Jeno skrev:

Man må sige Drost er kommet godt i gang derimod Kjartan ligner en færdig mand i ACH 
Jeg er en af dem der har været hårdest i retorikken omkring Finnbogason.
Men jeg er slet ikke enig med dig !!

Kjartan har haft et dårligt efterår, når man ser på målstatistikker. Det kan skyldes slidtage ( manden har jo spillet full-time klubkampe og har været med det islandske landshold når de øvrige i AC truppen har haft landsholdspause). Det kan skyldes at selvtilliden bare ikke har været der. Men det kan også skyldes at han ikke har haft præcis den angrebsmakker der har supporteret ham.

Jeg kommer til at tænke på samarbejdet mellem Gilberto Macena og Henrik Toft i sin tid ...
Den gang var alle vist enige om at Toft var et scoop i Horsens - men senere da Gilberto blev solgt, så visnede Toft stille og roligt.   

Tilfældighed ???

Lad os nu få Kjartan igang igen. Måske er Oliver Drost den makker der kan assiste ham. Samtidig kunne Lasse Kryger igen få sin kantplads hvor han kommer ind med sin farlighed.

Redigeret af rasbak - 09 December 2017 kl. 11:20
Til top
carsten lindballe Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 24 August 2012
Sted: Hatting
Point: 1671
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér carsten lindballe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 December 2017 kl. 10:36

se nu og få forlænget med Drost og Thycosen, køb dem også gerne 

Redigeret af carsten lindballe - 09 December 2017 kl. 10:36
Til top
loegt Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 03 August 2014
Point: 351
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér loegt Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 December 2017 kl. 12:04
Mht. Drost: jeg synes ikke man kan tale om tilfældigheder. Hvis det kun var de to mål for ACH, var det for nok for tyndt at kalde ham et fund. Selvom målene er flotte og forhåbentlig kan blive hans signatur. Men kig på hans historik (foråret 2016 i B.93)  - den mand kender til eksplosioner! Der går mange på dusinet inden den type er inden for rækkevidde. Mht. Kjartan: han skal nok bare pustes lidt i nakken... Mht. Kryger: Kryger er en eminent "server" for en angriber - i går var det meget tæt på anden gang for Drost på et hovedstødsoplæg af Kryger. Jeg tror Kryger mangler én med skarphed deroppe foran. Synes de skal holde konstellationen med Kryger på toppen sammen med en angriber.

Redigeret af loegt - 09 December 2017 kl. 12:36
Til top
 Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

STØT "DEN GULE FARE" - DET GØR VI: