AGF AC Horsens
MANDAG DEN 26. NOVEMBER KL. 19:00
Ceres Park
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

AC Horsens - FC Midtjylland

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Erik Barkman Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 26 August 2012
Sted: Skanderborg
Status: Offline
Point: 2084
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik Barkman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Februar 2018 kl. 11:38
Citat: JoakimBL JoakimBL skrev:

Hanson er fejlcastet som angriber. Han kan ikke afslutte og kan ikke assistere, så hans driblinger er skønne spildte kræfter alt for tit.
Jeg er enig, men når han ikke kan afslutte og ikke kan assistere, så er det jo desværre ikke kun som angriber, han er fejlcastet, men også som kant og offensiv midt ...

Og når man så lægger oveni, at han heller ikke kan tackle eller dække op, så er han reelt fejlcastet som Superliga-spiller, punktum Smile
Til top
JoakimBL Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 23 August 2012
Sted: Horsens
Point: 644
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JoakimBL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Februar 2018 kl. 11:52
Citat: Erik Barkman Erik Barkman skrev:

Citat: JoakimBL JoakimBL skrev:

Hanson er fejlcastet som angriber. Han kan ikke afslutte og kan ikke assistere, så hans driblinger er skønne spildte kræfter alt for tit.
Jeg er enig, men når han ikke kan afslutte og ikke kan assistere, så er det jo desværre ikke kun som angriber, han er fejlcastet, men også som kant og offensiv midt ...

Og når man så lægger oveni, at han heller ikke kan tackle eller dække op, så er han reelt fejlcastet som Superliga-spiller, punktum Smile

Jeg er i princippet enig, og så er det jo i angrebet at han gør mindst skade. Han har dog udviklingspotentiale, så lad os håbe han snart udvikler sig. Det må næsten være målet med hans megen spilletid, for det er ikke resultaterne der berettiger den
Til top
Medlem
Medlem

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik Barkman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Februar 2018 kl. 13:24
Jeg har så bare lidt svært ved at få øje på tegn på, at der sker nogen udvikling ...
Til top
Thomsen Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 28 Oktober 2012
Sted: Ølsted
Point: 526
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Februar 2018 kl. 11:31
Jeg bliver frustreret over Hansson. Vi ved jo alle godt, at han sagtens kan. Han startede Horsens som lyn og torden, og spillede decideret fremragende, men han han desværre fuldkommen mistet den.
Det minder mig meget om Mehl, der også startede vanvittigt, men går nu mere som en gammel Fiat Punto
SU-SU-SUPERLIGA
In Bo we trust
Til top
Medlem
Medlem

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik Barkman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Februar 2018 kl. 09:58
Spørgsmålet er vel også, om han egentlig var så fremragende, eller om vi bare blev forblændede af hans driblinger - han har jo aldrig lavet mange mål eller assist i Horsens, ikke engang i første division. Men han var den eneste spiller, der for alvor kunne noget ekstra, og derfor glædede man sig til at se ham.

I dag, hvor det gennemsnitlige tekniske niveau hos AC-spillerne er hævet, gør det bare ikke samme indtryk længere ... Eller det er i hvert fald min teori om, hvorfor jeg er så desillusioneret omkring Hansson
Til top
JoakimBL Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 23 August 2012
Sted: Horsens
Point: 644
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JoakimBL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Februar 2018 kl. 10:50
Det kan godt være han ikke lavede mange mål, men jeg mindes at han havde nogle glimrende langskud tilbage i 1. div. Dem ser vi ikke meget til længere. i hvert fald ikke de glimrende af slagsen.
Det kan jo også være at de bedre modstandere får pillet noget af glansen af ham i Superligaen. Og så tror jeg bare ikke han kommer til sin ret som angriber. Da han shinede i 1. div. spillede han på midtbanen.  Dan han blev rykker frem i angrebet, gik det præcis som med Spellman. At der så ikke rigtigt er plads til ham på midtbanen, ja det er jo så ærgerligt, så man han lægge på sit spil og tage pladsen fra de andre når han er bedre.

Redigeret af JoakimBL - 16 Februar 2018 kl. 10:51
Til top
 Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Julehygge i klubhuset

14.11.2018 - 24.11.2018

Fanklubben Den Gule Fare holder lidt julehygge den 24.11.18 kl. 12:00-15:00

Tak til vores sponsor

20.12.2018 - 31.12.2018

VP Stål A/S

Se flere events

STØT "DEN GULE FARE" - DET GØR VI: