FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

FC Helsingør - AC Horsens

Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Lars Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 01 August 2012
Status: Offline
Point: 728
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: FC Helsingør - AC Horsens
    Sendt: 09 Februar 2018 kl. 15:43
Til top
rasbak Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 24 August 2012
Sted: Vejle
Point: 1163
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasbak Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Februar 2018 kl. 21:56
- - - - - - Joronen - - - - - -
Frantsen-Ludwig-Juel A-Korte
Nymann-Okosun-Thorsen-Borring
- - - Drost- - Finnbogasson- - -

Til top
Lars Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 01 August 2012
Point: 728
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Februar 2018 kl. 01:24
Så gælder det senere i dag udekampen mod FC Helsingør. Kampen spilles dog i Farum på Right to Dream Park pga. dårlig bane i Helsingør grundet vejrliget.

Right to Dream Park har ikke budt på de bedste oplevelser, men det skyldes nok nærmere modstanderen end banen. Lad os håbe det går bedre denne gang så vi lever op til stadionnavnet, Right to Dream!
Til dem der ikke kan være der live, kan se kampen på Canal 9 med optakt fra kl. 11:30 og ikke som tidligere annonceret på Eurosport 2

De gule fra Østjylland, vi kæmper så hårdt som ingen andre kan.

Vi ses!  
Til top
Thomsen Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 28 Oktober 2012
Sted: Ølsted
Point: 471
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Februar 2018 kl. 15:45
Jeg er dybt imponeret over Drost generelt - hold fast en teknik han har!
I dag lavede Hallur et super indhop - han hører hjemme på den kant.
Flot mål af Nymann. Generelt fin præstation af holdet. Delphin var dog præget af en del usikkerhed, og Bjarke Jacobsen var heller ikke i særklasse. Men 3 points er det vigtigste
SU-SU-SUPERLIGA
In Bo we trust
Til top
rasbak Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 24 August 2012
Sted: Vejle
Point: 1163
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasbak Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Februar 2018 kl. 16:11
Mon ikke kampen idag beviste at a-kædens angrebsduo skal hedde Drost /Finnbogasson ? Wink

Drost var bedste AC`er idag, for hans "direkte-hed" med bolden giver en ny dimension i angrebsspillet. Han erobrer bolden, laver et træk direkte mod mål og hugger. Sådan !

Hansson kom ind og gjorde det godt. Som Thomsen er inde virker hans spil måske bedst på kanten. I hvert fald viste det Bo H at det kan betale sig at sætte en mand på bænken, for han viste enorm parathed og revancelyst da han kom ind.

Synes nu egentlig også at Bjarke J gjorde det fint i motorrummet. Enorm fysisk duo Okosun/Jacobsen - knap så teknisk anlagt som hvis Thorsen havde ligget derinde. Men det virkede fint idag - og Thorsen må nok belave sig på endnu en tørn på vb-pladsen da Kortegaards småskrøbelige bentøj igen giver problemer.

På den negative side:  Tshiembe`s problemer med boldomgangen var ved at koste et dyrbart mål, men han rydder fint op og clearer når det er nødvendigt. Jeg ved stadig ikke om Juel A eller Tshiembe er min favorit ved siden af Ludwig. ( Det vigtigste er selvfølgelig at BH har en klar rollefordeling Wink )

Borring ? Hmm? Ja han har stadig ikke vist noget som Kryger eller vores andre kantspillere ikke  kunne have gjort tilsvarende.  
Men det kommer nok. Jeg har stadig tiltro at han bliver en gevinst i den gule trøje.

Endelig så kunne man vel notere sig en historisk stærk bænk !  6 markspillere, der alle kunne indskiftes uden man følte det ville gå ud over kvaliteten. 

Stærkt  Thumbs Up

Redigeret af rasbak - 18 Februar 2018 kl. 19:57
Til top
Thomsen Se drop down
Medlem
Medlem

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Februar 2018 kl. 20:20
Borring synes jeg spillede super i dag.
Jeg er enig omkring bredden på truppen. Jeg skal tilbage til de gode gamle Europa League dage førend jeg husker så stor en bredde. Toppen er naturligvis ikke aå høj, men der kan snildt skiftes 6 uden det går ud over kvaliteten.
Hatten af for Bos scouting af Drost. Jeg var ellers opgivende da han blev lejet. Men hold fast han er vild!
SU-SU-SUPERLIGA
In Bo we trust
Til top
Erik Barkman Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 26 August 2012
Sted: Skanderborg
Point: 1975
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik Barkman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Februar 2018 kl. 11:22
Meget enig i det meste - Borring lyser ikke specielt op, men gør det helt okay.

Synes virkelig, det er et åbent spørgsmål, om Qvists lange indkast berettiger til en plads i startopstillingen nu, hvor vi har så mange alternativer. Jeg hælder til at sige nej, også fordi det er ved at være en del kampe siden, hans indkast faktisk gav mål ...

Og så foretrækker jeg klart Mads Juel for Tshiembe i midterforsvaret - primært fordi det giver mig dårlige nerver, når Tshiembe tager raids op i banen. Kald mig gammeldags, men jeg foretrækker centrale forsvarsspillere, der bliver i det centrale forsvar Smile
Til top
JoakimBL Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 23 August 2012
Sted: Horsens
Point: 629
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JoakimBL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Februar 2018 kl. 11:48
Drost var også min Man of the Match, skarpt efterfuldt af Joronnen, der sørgede for at rydde op efter nogle af de gigantiske personlige fejl andre spillerede leverede. 

Jeg synes også at Finbogasson havde fortjent en pind i dag. Jeg synes det blev tydeligt at han blev bedre med Drost som makker.

Jeg synes bestemt at Borring gør det bedre end Kryger, men ja, han har endnu ikke vist sig som det kæmpe scoop, nogle måske forventede. 

Jeg synes ikke Horsens spillede nogen specielt god kamp, sammenlignet med åbningskampen mod Midtjylland, men det er positivt at vi stadig formåede at vinde, og også at vi ikke trak os tilbage og ventede på at der blev udlignet, som vi har set så mange gange tidligere. Helsingør er så ringe et hold, at jeg synes det er unødvendigt at vi overlader så meget spil til dem. Også selv om det ikke rigtigt førte noget med sig. Deres største chancer kom på vores egne fejl og skødesløse boldomgang i egne rækker. En bedre modstander havde straffet det, og det burde Helsingør nok også have gjort.
Til top
Thomsen Se drop down
Medlem
Medlem

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Februar 2018 kl. 13:10
Jeg synes nu - modsat Barkman - at Qvist skal starte inde. Ret mig hvis jeg tager fejl, men var vores første mål ikke efter et indkast? Jeg kan tage fejl - huskeren er ikke hvad den har været.
SU-SU-SUPERLIGA
In Bo we trust
Til top
JoakimBL Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 23 August 2012
Sted: Horsens
Point: 629
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JoakimBL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Februar 2018 kl. 13:28
Citat: Thomsen Thomsen skrev:

Jeg synes nu - modsat Barkman - at Qvist skal starte inde. Ret mig hvis jeg tager fejl, men var vores første mål ikke efter et indkast? Jeg kan tage fejl - huskeren er ikke hvad den har været.

Jo du har helt ret. Målmanden bokser direkte til indkastet, og Drost samler op, sætter en mand og sparker i kassen. Jeg synes også man undervurder Qvist, vis man tror han kun spiller fordi han kaster lange indkast. Jeg synes bestemt han har bygget på sit spil, og gør det ganske udmærket med fødderne.
Til top
 Besvar Besvar Side  123>

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Nyt fra DFF

11.06.2018 - 31.12.2018

Danske Fodbold Fanklubber tager temperaturen på udebaneforholdene.

Se flere events

STØT "DEN GULE FARE" - DET GØR VI: