FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

AC Horsens - Randers FC

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
carsten lindballe Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 24 August 2012
Sted: Hatting
Status: Offline
Point: 1805
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér carsten lindballe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Februar 2018 kl. 18:28
det enneste jeg vil sige er at det er skræmmene rige at dommeren ikke fløjter det straffe. Samtig vil jeg sige, ved godt bolden bliver rettet af, men hvis Kryger havde hoppet ved det frispark, og ikke bare havde ståed på flade fødder, så var den bold aldrig gået i mål. 
Til top
Thomsen Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 28 Oktober 2012
Sted: Ølsted
Point: 534
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Februar 2018 kl. 15:53
Angående Frantsen tror jeg bare, at han er offer for at Nymann er tæt på 100% igen. Nymann i topform er i min optik den bedste højre back vi har haft i rigtig mange år.
Frantsen er nok udset som fremtidens mand - og en gardering hvis Nymann bliver skadet igen, da han jo nok ikke bliver yngre.
SU-SU-SUPERLIGA
In Bo we trust
Til top
Erik Barkman Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 26 August 2012
Sted: Skanderborg
Point: 2100
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik Barkman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Februar 2018 kl. 11:20
Kan sagtens tænkes, forklaringen er så enkel Smile
Til top
 Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Tak til vores sponsor

20.12.2018 - 31.12.2018

VP Stål A/S

Nyt fra DFF

20.12.2018 - 31.12.2018

Danske Fodbold Fanklubber tager temperaturen på udebaneforholdene.

Se flere events

STØT "DEN GULE FARE" - DET GØR VI: