OB AC Horsens
MANDAG DEN 24. SEPTEMBER KL. 19:00
Nature Energy Park
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Lyngby Boldklub - AC Horsens

Besvar Besvar Side  123 5>
Forfatter
Lars Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 01 August 2012
Status: Offline
Point: 758
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Lyngby Boldklub - AC Horsens
    Sendt: 11 Marts 2018 kl. 13:01
Til top
Jørgen A Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 24 August 2012
Sted: Horsens
Point: 369
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgen A Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Marts 2018 kl. 15:11
Spillere i karantæne til Lyngby - AC Horsens :

Thomas Kortegaard AC Horsens

Jonas Borring AC Horsens

Bjarke Jacobsen AC Horsens

Hallur Hansson AC Horsens

Mayron George Lyngby BK
Til top
Erik Barkman Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 26 August 2012
Sted: Skanderborg
Point: 2058
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik Barkman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Marts 2018 kl. 22:22
Ja, det er ikke så få! Borring er den ærgerligste at undvære; de andre er der umiddelbart erstatninger for - Thorsen kan tage venstrebacken, Matthias Nielsen er forhåbentlig ved at være klar til at starte på den centrale midt? Alternativt kunne Tshiembe rykke op og Mads Juel kunne tage midterforsvaret?

Selvfølgelig ikke optimalt med omrokeringer før en så vigtig kamp, men umiddelbart er det som sagt kun Borring, der ikke er en fornuftig erstatning for i truppen.

Bliver spændende at se, hvordan Bo løser den!

Redigeret af Erik Barkman - 12 Marts 2018 kl. 22:23
Til top
JoakimBL Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 23 August 2012
Sted: Horsens
Point: 637
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JoakimBL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Marts 2018 kl. 08:23
Barkman, mener du stadig ikke det vil være en kæmpe skuffelse hvis vi glipper top 6 nu?
Jeg erkender at min pessimisme er blevet gjort til skamme. OB har ikke taget de point som jeg forventede og vi fik point mod Brøndby om jeg ikke troede på. På den anden side vil jeg heller ikke blive chokeret hvis vi taber til Lyngby, men jeg vil så afgjort mene det vil være en enorm skuffelse.
Til top
skævben Se drop down
Medlem
Medlem

Sted: Brædstrup
Point: 153
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skævben Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Marts 2018 kl. 10:38
Ja spændende bliver det, som det ser ud nu skal vi være skuffende hvis det ikke lykkedes at komme i top 6, men kan det passe vores kamp ikke bliver vist i tv.
Til top
Medlem
Medlem

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik Barkman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Marts 2018 kl. 12:59
Citat: JoakimBL JoakimBL skrev:

Barkman, mener du stadig ikke det vil være en kæmpe skuffelse hvis vi glipper top 6 nu?
Jeg erkender at min pessimisme er blevet gjort til skamme. OB har ikke taget de point som jeg forventede og vi fik point mod Brøndby om jeg ikke troede på. På den anden side vil jeg heller ikke blive chokeret hvis vi taber til Lyngby, men jeg vil så afgjort mene det vil være en enorm skuffelse.
Det vil være en kæmpe skuffelse at tabe til Lyngby i en så vigtig kamp! 

Set i forhold til vores sæson som helhed vil det være en skuffelse, men jo ikke super-overraskende - så vil det "bare" handle om, at vi blev overhalet af nogle konkurrenter, der oppede sig. 

Og set i forhold til vores sæsonmålsætning (som er rigtig og fornuftig i forhold til vores økonomiske formåen) er alt, der ikke er nedrykning, jo godkendt ...
Til top
sned Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 19 Oktober 2013
Point: 524
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sned Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Marts 2018 kl. 13:20
Lidt statistik inden kampen mod Lyngby.
Lyngby har ikke vundet en kamp i superligaen siden runde 12.
13 kampe uden sejr, 5 er endt uafgjort (dog har de kun fået 2 uafgjort i de sidste 10 kampe)
I de 13 kampe har de tabt til Helsingør og Randers.
Formmæssigt det dårligst hold i superligaen.

De har miste flere profiler efter uroen i klubben.

Sammen med OB, har vi de mest attraktive modstander af de 5 der kæmper om de 2 sidste pladser i top 6.
Det vil virklig være en skuffelse hvis vi ikke klare den, men det man kan frygte er at de får gummiben.

Angående den forfærdelige 7 plads.
Så på TV i går, at hvis den blev lavet efter som tabellen ser ud nu
ville pulje 1's hold havde 32  28 28  17 point

Pulje 2 31 31 20 17 point

i pulje 1 ville der være 4 point ned til 3'de pladsen . Nr 7 kan hurtigt gå fra at kæmpe om at ende i top 6, til at være i fare for at ende nedryknings play off kamp - surt

@skævben mener havde  set at vores kamp ikke bliver vist på de almindelig kanaler. Kun på ViaplayOuch

Redigeret af sned - 13 Marts 2018 kl. 13:31
Til top
Medlem
Medlem

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik Barkman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Marts 2018 kl. 14:35
Citat: sned sned skrev:

Det vil virklig være en skuffelse hvis vi ikke klare den, men det man kan frygte er at de får gummiben.
Ja, dels det, men derudover skal vi jo også huske på, at fodbold ikke altid er "retfærdigt" - over tid udligner held og uheld sig, men i den enkelte kamp kan man på ingen måde være sikker på at få som fortjent. 

Lyngby kan score på et heldigt afrettet skud og AC kan have ti afslutninger på stolperne. Eller vi kan få et ikke-eksisterende straffespark dømt imod os og en mand vist ud. Eller vi kan få skadet Joronen og Bobjerg står en forfærdelig kamp.

Som Henriksen siger, man kan arbejde for at sandsynliggøre, at man vinder kampen - men der er ingen garantier for, at man vinder "bare" fordi man er det bedste hold.

(Det samme gælder heldigvis for OB, men desværre også for Brøndby og Midtjylland Smile )

Bliver kraftedme spændende!

Redigeret af Erik Barkman - 13 Marts 2018 kl. 14:46
Til top
carsten lindballe Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 24 August 2012
Sted: Hatting
Point: 1793
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér carsten lindballe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Marts 2018 kl. 15:33
den kommer heller ikke på viaplay men på viasat ekstre som er satelit basered kanal

Til top
Fodbold Tosse Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 26 September 2012
Point: 540
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fodbold Tosse Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Marts 2018 kl. 08:42
Gummiben ville være præcist som vi altid tidligere har kendt Horsens. 
I pressede situationer, evner man normalt ikke selv at levere de resultater der skal til.... Dette er set igen og igen...

Men der er ligesom et eller andet der er anderledes ved det nuværende hold.
Hvis det lykkedes at kører min. 1 point nogenlunde sikkert hjem, så må alt tvivl være væk.

Så er det altså et markant mentalt stærkere ACH hold, som trænerteamet har fået stablet på benene. 
Ligesom det er et hold med et koncept, og bundniveau, der er meget-meget stærkere end vi tidligere har set i Horsens.
Til top
 Besvar Besvar Side  123 5>

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Rafling i Fanklubben.

10.09.2018 - 13.10.2018

Lør d. 13/10 kl 13:00. Bliver der afholdt rafle turnering i Fanklubben Den Gule Fare. (Der rafles tænkeboks)

Tak til vores sponsor

20.12.2018 - 31.12.2018

VP Stål A/S

Se flere events

STØT "DEN GULE FARE" - DET GØR VI: