FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Lyngby Boldklub - AC Horsens

Besvar Besvar Side  <12345>
Forfatter
Thomsen Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 28 Oktober 2012
Sted: Ølsted
Status: Offline
Point: 534
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Marts 2018 kl. 19:55
JAAAAAH!!!!
Vi er reddet fra nedrykning. Gudskelov vi ikke skal ud i det gøgl igen!
Nu kan Bo roligt forberede sig til næste sæson. Og flere penge i kassen. Klasse!
SU-SU-SUPERLIGA
In Bo we trust
Til top
carsten lindballe Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 24 August 2012
Sted: Hatting
Point: 1805
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér carsten lindballe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Marts 2018 kl. 20:01
kæmpe tillykke til alle på Langmarksvej, mon ikke snart der meldder sig en hoved sponsor. mon ikke der snart kommer en del forlængelser 
Til top
Jørgen A Se drop down
Medlem
Medlem

Sted: Horsens
Point: 375
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgen A Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Marts 2018 kl. 20:05
Til top
sned Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 19 Oktober 2013
Point: 544
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sned Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Marts 2018 kl. 20:09
Tillykke til Bo, spillerne og klubben. Med den økonomi vi har og hvordan det så ud kort før sæson start, så er det de gule har lavet, imponerendeThumbs Up

Dog er der en del klubber med langt bedre økonomi,end ACH der  ikke har præsteret som de skulle, men det er godt for os.

Den femte kamp i træk der ender 1-1, men vi skal hvis være glade for at de andre hold ikke ramte dagen.
Da vi kommer bagud og  Hobro udligner, da blev det godt nok lidt for spændende.
Men så scorede vi, og Brøndby kom på 2-1, det holdt hårdt, men vi klarede det.

Har ondt af Hobro, de trak nitten. De fik den lorte 7'de plads. De går fra at kæmpe om at komme i mesterskabsspillet, til nu at have 4 point, ned til 3'de pladsen der går i nedryknings play off kampe- barskt.

Redigeret af sned - 18 Marts 2018 kl. 20:16
Til top
Erik Barkman Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 26 August 2012
Sted: Skanderborg
Point: 2100
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik Barkman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Marts 2018 kl. 20:34
Fantastisk præstation af de Gule at komme i Top 6! Og fortjent set over hele sæsonen. Men må så også sige, at alt flaskede sig - selv Randers vandt Smile

Men vi gjorde jo vores (hvor hårdt det så end holdt) og kan fejre en kæmpe præstation for en lille klub som Horsens med god samvittighed. Sådan!
Til top
JoakimBL Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 23 August 2012
Sted: Horsens
Point: 652
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JoakimBL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Marts 2018 kl. 00:35
Jo jo, tillykke og så videre, men "fuld fortjent" det ved jeg ikke om jeg kan være med på. Jeg synes i langt højere grad at andre hold har skuffet. At vi i så tæt et opløb om de sidste pladser i slutspillet kan klare os med så få point her i foråret, det siger ikke at Horsens har fortjent det, men at de andre hold ikke har forspildt de chancer vi blev ved med at give dem. Da vi var bagud må jeg også erkende at jeg havde en lidt opgivende attitude, og mente ikke vi fortjente det hvis vi ikke kunne slå Lyngby i så vigtig en kamp, hvor man havde alle muligheder for selv at afgøre det mod et svækket bundhold. Vi fortjente ikke mere end 1 point i dag, og det var så heldigvis nok. Så af mange hold der ikke fortjente det, så var vi selvfølgelig dem der trods alt fortjente det en lille smule mere. Og det er naturligvis stadigvæk en fuldstændig fantastisk præstation, når man kigger på budget og status på holdet kort inden turneringsstart. 

Jeg håber det her kan trække nogle sponsorkroner med sig, for jeg er sikker på at vi er et sted nu, hvor vi kan lokke spillere til hvis Bo bliver og vi har lidt penge. Vi har bevist vi kan spille med i den sjove ende og endnu vigtigere, at vi kan sælge spillere videre både til udlandet og til de største klubber i Danmark.
Til top
rasbak Se drop down
Medlem
Medlem

Sted: Vejle
Point: 1254
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasbak Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Marts 2018 kl. 06:36
Fuld fortjent Joakim ?

Lad mig lige opridse den simple del af reglerne :
De 6 hold der efter 26. Runde har flest points går i mesterskabsspillet !
Så jo ! Fuld fortjent !

I øvrigt:
Superliga`ens niveau lige nu er ikke højere end at der kun er 4 hold - Brøndby, FCM, FCK og FCN - der skilder sig markant ud.
De øvrige midterhold er altså ikke bedre end pointtallet viser. Man vinder og taber som vinden blæser. Det kan jo aldrig være ACH`s skyld at de øvrige hold mangler niveau.
Så jo ! Fuld fortjent !

Redigeret af rasbak - 19 Marts 2018 kl. 09:44
Til top
Medlem
Medlem

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér carsten lindballe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Marts 2018 kl. 10:24
aaaa Rasbak, syntes nu ikke FCK har være serlige stabile, i år med den dyre spillertrup de har, syntes de har været til og tale med 
Til top
Medlem
Medlem

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér carsten lindballe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Marts 2018 kl. 11:03
https://hsfo.dk/achorsens/Rygterne-svirrer-om-Bo-Henriksens-fremtid/artikel/160069
Til top
rasbak Se drop down
Medlem
Medlem

Sted: Vejle
Point: 1254
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasbak Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Marts 2018 kl. 11:57
Citat: carsten lindballe carsten lindballe skrev:

aaaa Rasbak, syntes nu ikke FCK har være serlige stabile, i år med den dyre spillertrup de har, syntes de har været til og tale med 
Ikke i forhold til tidligere år i hvert fald.
Men de har stadig niveau til at indtage en sikker plads i top 6...Wink

Pointen var at samtlige midterhold har spillet ustabilt. Det må betyde at niveauet ikke er højere. Derfor synes jeg det er forkert, som JoakimBL siger, at AC`s top 6 placering "ikke er fortjent" fordi de øvrige midterhold har spillet ustabilt. Jeg mener  at ustabiliteten skyldes manglende niveau. Og niveau`et er desværre ikke højere end som så  i superliga`en lige nu. 

Der er mange der er begyndt at kalde den "en udviklings-liga" og at mange andre liga`er i Europa har overhalet Superliga`en.

Det er sgu nok ikke helt ved siden af...Shocked

Redigeret af rasbak - 20 Marts 2018 kl. 11:19
Til top
 Besvar Besvar Side  <12345>

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Tak til vores sponsor

20.12.2018 - 31.12.2018

VP Stål A/S

Nyt fra DFF

20.12.2018 - 31.12.2018

Danske Fodbold Fanklubber tager temperaturen på udebaneforholdene.

Se flere events

STØT "DEN GULE FARE" - DET GØR VI: