FC Nordsjælland AC Horsens
SØNDAG DEN 26. AUGUST KL. 12:00
Right to Dream Park
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SOMMERTRANSFERE 2018

Besvar Besvar Side  123 31>
Forfatter
carsten lindballe Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 24 August 2012
Sted: Hatting
Status: Offline
Point: 1782
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér carsten lindballe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: SOMMERTRANSFERE 2018
    Sendt: 12 Marts 2018 kl. 11:48
AC har en målmand til prøve træning i denne uge fra Chelsea. men ser ud til at han ikke har spillet ret meget for dem 

https://hsfo.dk/achorsens/AC-Horsens-tester-Chelsea-keeper/artikel/158978

https://www.transfermarkt.com/matej-delac/profil/spieler/60220

https://en.wikipedia.org/wiki/Matej_Dela%C4%8D

Redigeret af carsten lindballe - 12 Marts 2018 kl. 11:53
Til top
Jeno Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 03 September 2012
Sted: Middelfart
Point: 436
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jeno Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Marts 2018 kl. 21:13
Kunne da være en udemærket free transfer til ACH   
Til top
skævben Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 26 August 2012
Sted: Brædstrup
Point: 149
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skævben Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Marts 2018 kl. 17:02
Ja det bliver spændende om han vil DANSE med Bo Henriksen, det er jeg rimelig tryk ved, Jeg er måske mere utryg ved venstre back possionen , når Jonas Thorsen helst vil spille central midt,
Til top
Erik Barkman Se drop down
Medlem
Medlem

Sted: Skanderborg
Point: 2046
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik Barkman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Marts 2018 kl. 11:52
Ja, dér kunne det være fedt med forstærkning - svær plads at besætte, dog.
Til top
Kjær Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 02 September 2012
Sted: Horsens
Point: 89
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kjær Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Maj 2018 kl. 14:02
Så er det officielt at vi tager afsked med Kjartan

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/finnbogason-og-horsens-gaar-hver-til-sit/

Det har i mine øjne været et rigtig godt bekendtskab, og han har haft stor andel i oprykningen samt den efterfølgende sæson.

Jeg syntes samtidigt at det er den rigtige beslutning af begge parter, og ønsker ham held og lykke.

Er spændt på at se hvad klubben hiver op af hatten, det må i den grad give noget luft i lønbudgettet, så der kan hentes en kompetent afløser ind.

Jeg kunne faktisk godt tænke mig en lille hurtig dybdeløber, og så kunne Okosun efter min mening godt agere angrebs makker, som den stærke i luftspillet. Lidt ala "Gilberto - Henrik Toft" duoen for år tilbage.
Livet er bare for kort til VBK & AGF

AC HORSENS er vejen frem!
Til top
Jørgen A Se drop down
Medlem
Medlem

Point: 369
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgen A Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Maj 2018 kl. 15:19
Til top
Jørgen A Se drop down
Medlem
Medlem

Point: 369
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgen A Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Maj 2018 kl. 22:15
Til top
Erik Barkman Se drop down
Medlem
Medlem

Sted: Skanderborg
Point: 2046
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik Barkman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Maj 2018 kl. 23:00
Så får Bo alligevel et travlt transfer vindue 😅

Kjartan skal videre, det synes jeg er helt fornuftigt. Delphin har præsteret okay i midterforsvaret, men manglet lidt overblik - og så bidrager han for lidt på offensive dødbolde.

Spændende, hvad vi får af erstatninger!
Til top
Jeno Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 03 September 2012
Sted: Middelfart
Point: 436
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jeno Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Maj 2018 kl. 09:20
Der skal findes gode erstatninger både angriber og ny venstre forsvarsspiller
Til top
sned Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 19 Oktober 2013
Point: 517
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sned Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Maj 2018 kl. 09:42
Kjartan var nok for dyr! Men det er et problem at han ikke scorer mere end Thorsen (godt en mindre) og Okusun. Så løber han ofte i offside.
Han har været god for klubben, siden han kom, men har ikke scoret nok i denne sæson selv om vi kom i mesterskabsspillet.

Interessant hvad vi får i stedet, gerne en hurtigere angriber end Kjartan.
Bo nævnte at vi skulle have 2 offensive spiller.

Tshiembe lidt overraskende. Dog har han nu lavet 2 straffe, i mesterskabsspillet. Selv om han har klaret det udemærket i midterforsvaret, så er han stadig en omskolet midtbane.
Så nu skal vi have en erstatning til midterforsvaret.
Til top
 Besvar Besvar Side  123 31>

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Nyt fra DFF

11.08.2018 - 31.12.2018

Danske Fodbold Fanklubber tager temperaturen på udebaneforholdene.

Sammen om en god oplevelse

30.12.2018 - 31.12.2018

Se flere events

STØT "DEN GULE FARE" - DET GØR VI: