FC København AC Horsens
MANDAG DEN 16. JULI KL. 18:00
Telia Parken
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

AC Horsens - FC Nordsjælland

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Lars Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 01 August 2012
Status: Offline
Point: 733
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: AC Horsens - FC Nordsjælland
    Sendt: 15 April 2018 kl. 09:11
Til top
Peter Trane Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 12 Marts 2018
Sted: Brædstrup
Point: 20
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter Trane Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 April 2018 kl. 09:40
Forslag til start-11:
                                 Joronen

Frantsen     Tsiembe       Ludwig     Qvist (Korte)

Bjarke        
Nymann      Borring (Qvist)
Okosun

Kjartan          Drost (Borring)

Lad os krydse fingre for medvind på cykelstien og sol i ryggen og .... Wink

Redigeret af Peter Trane - 18 April 2018 kl. 09:53
Til top
Lars Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 01 August 2012
Point: 733
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 April 2018 kl. 16:01
Så gælder det kampen mod  FC Nordsjælland:

Begge hold har nederlag at revanchere så lad os håbe at vi får de første point her i mesterskabsslutspillet i dag
- Og så lad os håbe at vi bliver mange på lægterne så supporten er på plads til lige at give det sidste til spillerne.

De gule fra Østjylland, vi kæmper så hårdt som ingen andre kan.

Vi ses!
Til top
sned Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 19 Oktober 2013
Point: 508
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sned Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 April 2018 kl. 21:05
Ærgelig det ikke blev til sejr.
Lidt for hasarderet løsning  Tshiembe valgt.
Dog er problemet at vi ikke er skarpe nok foran målet. Med så mange dødbolde vi havde mod FCN, skal vi scorer mere ellers bliver det svært at slå et hold som FCN. Men vi har også kun scoret mere end 2 mål i een kamp, i denne sæson.

@Peter Trane, Bo var ikke helt enig i dit forslag til start 11'erenWink
Dog forfriskende at han prøve noget nyt, i forsvaret og angrebet.

Redigeret af sned - 18 April 2018 kl. 21:07
Til top
Erik Barkman Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 26 August 2012
Sted: Skanderborg
Point: 2010
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik Barkman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 April 2018 kl. 21:59
Meget, meget bedre indstilling i dagens kamp - og så lignede Bos alternative opstilling lidt af en genistreg i hvert fald i de første 20-25 minutter af kampen. Ærgerligt, at vi ikke kunne slå mønt af alle de muligheder, vi fik dér, og at Tshiembe begik det klodsede straffespark.

Men først og fremmest fedt at se et AC-hold, der arbejder for sagen! Det klædte dem Smile

(Lidt interessant, at AC dalede så meget i niveau, da Hansson blev skiftet ud og Kjartan kom ind på toppen - kæmpe forskel på, hvor gode han og Okosun var i duellerne oppe foran! I det hele taget får Kjartan igen stort set ingenting ud af det; ligner mere og mere en afsked i sommerpausen, synes jeg, i hvert fald i betragtning af, at han er én af truppens bedst lønnede ...)
Til top
Peter Trane Se drop down
Medlem
Medlem

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter Trane Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 April 2018 kl. 22:05
@sned - jeg er faktisk glad for at ramme helt ved siden af skiven i aften. Ellers er jeg bange for vi havde fået røvfuld. Bo's geniale taktiske træk tog helt pusten fra FCN i aften. 

Hvornår har vi sidst haft 63% boldbesiddelse efter 1. halvleg mod FCN? Jeg kan ikke mindes det. Ifølge superliga.dk havde vi 65minutters boldovertag igennem hele kampen (mod 25 minutter til FCN) samt 9 afslutninger på mål. 

Jeg glæder mig til at se Table of Justice. Vi burde være tæt på 4,0...

Modigt med mandsopdækning af Rygård og Mathias Jensen, når mandsopdækningen af Marcondes i Farum senest gav en sæk. Flot kamp af alle. Kun Kjartan faldt igennem. Han passede bare slet ikke ind i denne dynamiske spillestil.
Til top
rasbak Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 24 August 2012
Sted: Vejle
Point: 1188
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasbak Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 April 2018 kl. 22:07
Nå - skulle lige ved selvsyn checke om Horsens` sæson var ebbet ud, som flere skrev om i den sidste tråd.
Det var den ikke ...!

Bo H overraskede på et par positioner, men mest af alt med en 3-5-2 opstilling, der endelig gav plads til Mads Juel Andersen i centerforsvaret. 
Jeg synes at 3-mands forsvaret klarede opgaven forbilledlig og det lignede at man har trænet den formation et par gange.
Opstillingen kræver jo et par arbejdsivrige kanter, der kan tage meget del i de defensive pligter. Her var Qvist og Nymann de logiske valg. At andre deciderede kant-typer som Borring og Kryger ikke kommer til deres ret, må BH leve med.  Jeg mener det er det helt rigtige tidspunkt at eksperimentere lidt, så man kan få et par konstruktive ideer til næste års hold.
At både Drost og Finnbogason var bænket til fordel for Hansson og Okosun i front havde de færreste vel set komme - men de klarede opgaven fint (indtil Hansson gik ud med blodet sivende fra panden)
Thorsen, Jacobsen og Juel Andersen var de  bedste på min blok.

FCN var et skuffende bekendtskab idag. At de vil give græstæppet skylden kan man læse flere steder på bold.dk, men sandheden er vel bare at de havde en skidt dag i Horsens.
Horsens sad på det meste, og havde både vilje og motivation til sejren idag, der kun blev stjålet fra dem fordi Tshiembe var lidt kluntet i en clearing i sidste minut.

Redigeret af rasbak - 18 April 2018 kl. 22:12
Til top
Peter Trane Se drop down
Medlem
Medlem

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter Trane Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 April 2018 kl. 22:15
Citat: rasbak rasbak skrev:

Bo H overraskede på et par positioner, men mest af alt med en 3-5-2 opstilling, der endelig gav plads til Mads Juel Andersen i centerforsvaret.

Faktisk spiller vi 3-4-2-1 med Hansson og Thorsen som den dynamiske duo, der måtte bevæge sig overalt og med et ekstremt højt pres, hvilket gav en masser omstillinger indtil ham den tunge 9'er kom ind. Ved godt det vil være at træde på Kjartan, men jeg havde nok foretrukket enten Borring eller Arndal. Så ville vi have holdt dynamiskken og fleksibiliteten. 

Til top
Erik Barkman Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 26 August 2012
Sted: Skanderborg
Point: 2010
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik Barkman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 April 2018 kl. 23:14
Enig. Og Okosun skulle være blevet på toppen. Men det er selvfølgelig nemt nok at sige nu

Jacobsen var virkelig en positiv overraskelse i dag, den her opstilling bekom ham vel!
Til top
JoakimBL Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 23 August 2012
Sted: Horsens
Point: 631
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JoakimBL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 April 2018 kl. 08:33
Jeg er også lidt skuffet over at Kjartan ikke fik lidt mere ud af det. Jeg var som andre noget overrasket opstillingen, og jeg havde det noget blandet med Hansson. Han lignede sig selv med gode aktioner/driblinger efterfulgt af fuldstændige himmelråbende elendige afleveringer og indlæg.  

Hvad skal man lægge i at Drost slet ikke får spilletid længere? Gemmer man ham af vejen fordi man håber at forlænge med ham og ikke give andre muligheden for at hente ham billigt, eller er han bare ikke så god som han så ud i starten?
Til top
 Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Sammen om en god oplevelse

11.07.2018 - 31.12.2018

Nyt fra DFF

13.07.2018 - 31.12.2018

Danske Fodbold Fanklubber tager temperaturen på udebaneforholdene.

Se flere events

STØT "DEN GULE FARE" - DET GØR VI: