FC Nordsjælland AC Horsens
SØNDAG DEN 26. AUGUST KL. 12:00
Right to Dream Park
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

FC Midtjylland - AC Horsens

Besvar Besvar
Forfatter
Lars Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 01 August 2012
Status: Offline
Point: 748
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: FC Midtjylland - AC Horsens
    Sendt: 18 Maj 2018 kl. 14:07
Til top
Lars Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 01 August 2012
Point: 748
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Maj 2018 kl. 12:06
Så gælder det udekampen mod FC Midtjylland
I mesterskabsslutspillet har vi mod Brøndby IF tabt og spillet uafgjort - mod FC Midtjylland har vi tabt og ?
Hvis vi får uafgjort, så har vi klaret os lige godt mod begge hold og så er det pludselig op til AaB at forhindre guldet i at havne hos Brøndby IF.
Mange troede at Brøndby IF bare skulle have 3 point og nu er man ved at lave samme fejl og nærmest fejre FC Midtjyllands guld på forhånd - for vi har jo ikke noget at spille for!
Det er i min verden grænsende til respektløst og kan give bagslag. Mesterskabsslutspillet har i hvert fald vist at både AaB og AC Horsens har deres berettigelse i top6 og top4 holdene gør klogt i ikke kun at se på dem selv indbyrdes men at tage alle kampe seriøst.
Det kan selvfølgelig være at FC Midtjylland bliver danske mestre og så skal de da også ønskes tillykke med det - men ikke et sekund før kampen er spillet!

Der sendes 2 busser af sted, så supporten er på plads.
Til dem der ikke kan være der live, kan se kampen i klubhuset fra kl. 17:00

De gule fra Østjylland, vi kæmper så hårdt som ingen andre kan.

Vi ses!  
Til top
Erik Barkman Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 26 August 2012
Sted: Skanderborg
Point: 2046
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik Barkman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Maj 2018 kl. 10:22
Nå, meget stille herinde, men for min del har jeg da bare lige lyst til at sige, at jeg synes AC spillede en god kamp med masser af fight og flot spil til tider. 

Overordnet set gik det vel i "mesterskabsspillet", som man kunne forvente, men jeg var glad for at se, at de Gule holdt hovedet højt og gik ind i kampene med fuldt engagement, også til sidst, hvor de reelt ikke havde noget at spille for. Det vidner om en stærk mentalitet og et godt omklædningsrum, tænker jeg, og de ting får vi i dén grad brug for næste sæson også.
Til top
Thomsen Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 28 Oktober 2012
Sted: Ølsted
Status: Online
Point: 506
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Maj 2018 kl. 10:04
Jeg frygtede inden mesterskabsspillet gik i gang at vi fik røvfuld fra ende til anden.
Dette skete som bekendt ikke. Jeg er dybt imponeret over indsatsen! Med lidt held havde vi stået med 4-6 points mere, og så var hele fodboldfanmark faldet på halen over den store kvalitet!
Det er også yderst positiv at landets mest profilerede eksperter nu har set Horsens i aktion, og nu roser holdet for spillet med bolden, fremfor kun at tale indkast.
SU-SU-SUPERLIGA
In Bo we trust
Til top
JoakimBL Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 23 August 2012
Sted: Horsens
Point: 634
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JoakimBL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Maj 2018 kl. 08:21
Helt enig. Der var lige et par kampe hvor vi fik røven på komedie og jeg troede der at det var hvad det skulle være resten af vejen igennem mesterskabsspillet, fordi vi nu havde opnået målsætningen og ikke havde noget mere at spille for. Det var måske også lidt det der kom til udtryk i de første kampe, men de kom heldigvis efter det igen, og at vi tager mesterskabet fra Brøndby, det føles næsten som et lille mesterskab til os.
Og ja, det er rart at De Gule nu endelig får lidt kredit for andet end dødbolde og indkast.  
Til top
Luca Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 12 Juli 2017
Sted: horsens
Point: 18
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Luca Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Maj 2018 kl. 11:52
Jow, men synes vi mangler meget offensivt, desuden skal vi være bedre til at varierer vores angrebsspil. Men stor ros, vi er på vej.
Til top
Thomsen Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 28 Oktober 2012
Sted: Ølsted
Status: Online
Point: 506
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Maj 2018 kl. 10:30
Det gør vi da også, Luca. Men offensive profiler hænger ikke på træerne - og de koster kassen.
SU-SU-SUPERLIGA
In Bo we trust
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Nyt fra DFF

11.08.2018 - 31.12.2018

Danske Fodbold Fanklubber tager temperaturen på udebaneforholdene.

Sammen om en god oplevelse

30.12.2018 - 31.12.2018

Se flere events

STØT "DEN GULE FARE" - DET GØR VI: