AC Horsens Randers FC
SØNDAG DEN 22. JULI KL. 12:00
CASA Arena Horsens
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

TRÆNINGSKAMPE

Besvar Besvar
Forfatter
carsten lindballe Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 24 August 2012
Sted: Hatting
Status: Offline
Point: 1761
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér carsten lindballe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: TRÆNINGSKAMPE
    Sendt: 19 Juni 2018 kl. 19:41
Er der nogen der kan fortælle hvordan ac har spillet mod kolding, og hvem der spilled

Til top
rasbak Se drop down
Medlem
Medlem

Sted: Vejle
Point: 1191
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasbak Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Juni 2018 kl. 14:39
Dagens træningskamp AC Horsens - SønderjyskE.

AC startede vel i stærkeste opstilling ( som det nu kan mønstres efter de seneste afgange ) :
Som jeg husker det startede flg. :

- - - - - Delac - - - - -
Frantsen-Juel A-Reese-Qvist
Hansson-Nielsen-Jacobsen-Skytte
- - -Borring - Drost - - -

Borring havde vel dårligt haft en boldberøring inden han gik skadet ud.Confused
Desværre måtte også Mathias Nielsen gå ud i 2. halvleg med en knæskade.

Resultat 2-0 efter en fornuftig indsats. Der blev løbet mange meter i en intens fight, hvor det var tydeligt at spillerne gerne ville have håneretten inden sæsonstart.

Glædeligt at Bjarke Jacobsen satte sig eftertrykkeligt som midtbanegeneralen idag. 
Også Sammy Skytte fik mange plusser i min bog. Nærkampstærk og bevægelig. Mange boldberøringer. I det hele taget glædeligt at både Reese og Skytte ligner 2 gode tilgange 
( lejekontrakter eller ej Wink )

Matej Delac ligner en klar profil i målet for ACH. Udstråler ro og autoritet. God signing.

Redigeret af rasbak - 24 Juni 2018 kl. 07:20
Til top
Tiger Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 23 August 2012
Sted: Horsens
Point: 338
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tiger Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Juni 2018 kl. 15:57
Citat: rasbak rasbak skrev:

Dagens træningskamp AC Horsens - SønderjyskE.

AC startede vel i stærkeste opstilling ( som det nu kan mønstres efter de seneste afgange ) :
Som jeg husker det startede flg. :

- - - - - Delac - - - - -
Frantsen-Juel A-Reese-Qvist
Hansson-Nielsen-Jacobsen-Skytte
- - -Borring - Drost - - -

Borring havde vel dårligt haft en boldberøring inden han gik skadet ud.Confused
Desværre måtte også Mathias Nielsen gå ud i 2. halvleg med en knæskade.

Resultat 2-0 efter en fornuftig indsats. Der blev løbet mange meter i en intens fight, hvor det var tydeligt at spillerne gerne ville have håneretten inden sæsonstart.

Glædeligt at Bjarke Jacobsen satte sig eftertrykkeligt som midtbanegeneralen idag. 
Også Sammy Skytte fik mange plusser i min bog. Nærkampstærk og bevægelig. Mange boldberøringer. I det hele taget glædeligt at både Reese og Skytte ligner 2 gode tilgange ( lejekontrakter eller ej Wink
Matej Delac ligner en klar profil i målet for ACH. Stråler ro og autoritet. God signing.

Enig., pånær Skytte, han har lidt sin atityde imod sig, synes jeg. Der er plads til forbedringer.
Men fortjer Mathias Kristensen ikke et stort plus i karakterbogen?
Synes han bliver bemærkelsesværdig meget bedre kamp for kamp.
Til top
rasbak Se drop down
Medlem
Medlem

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasbak Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Juni 2018 kl. 16:47
Citat: Tiger Tiger skrev:

Enig., pånær Skytte, han har lidt sin atityde imod sig, synes jeg. Der er plads til forbedringer.
Men fortjer Mathias Kristensen ikke et stort plus i karakterbogen?
Synes han bliver bemærkelsesværdig meget bedre kamp for kamp.
Du har ret. Mathias Kristensen gjorde det godt. Gjorde ikke tingene sværere end de var og havde en stor fysisk fordel overfor SjE forsvaret. Og glimrende mål.
Og jeg glemte også Rune Frantsen. En af de få der havde luft og fysik til hele kampen. Afslutter lige en god AC periode med en Laudrup`sk dribling og et tørt hug til 2-0. Glimrende hvis han får tur i den fra sæsonstarten. Hans første sæson i gult var lidt ..... tør man sige uforløst? Det lyder så drastisk, men der var potentiale til mere end vi så .... det kommer måske nu Tongue

Sammy Skytte? Nææ jeg fandt ikke noget attitude-problem. (Jeg tror godt jeg ved hvad du hentyder til, men jeg synes så omvendt at Marc Pedersen har et stort attitude problem. Testosteron-klovn af værste skuffe)

Redigeret af rasbak - 23 Juni 2018 kl. 17:37
Til top
Erik Barkman Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 26 August 2012
Sted: Skanderborg
Point: 2010
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik Barkman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Juni 2018 kl. 17:18
Enig i dine betragtninger, Rasbak, selvom jeg synes måske også, Skytte virkede lidt overtændt. På den anden side kan man ikke sige andet, end at han virkede opsat på at vise, hvad han stod for!

Det var godt at se, når nu rygterne gik om, at han var et stort talent, der tog for let på tingene ...
Til top
carsten lindballe Se drop down
Medlem
Medlem

Sted: Hatting
Point: 1761
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér carsten lindballe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Juni 2018 kl. 20:05
tak for info 
Til top
Tiger Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 23 August 2012
Sted: Horsens
Point: 338
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tiger Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Juni 2018 kl. 20:23
Kom sådan til at tænke på, om du ikke har lyst til at knytte et par kommentarer til dagens træningskamp Jeno?
Til top
rasbak Se drop down
Medlem
Medlem

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasbak Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Juni 2018 kl. 09:34
https://hsfo.dk/achorsens/AC-Horsens-sparer-kvartet-mod-VB-og-Hedensted/artikel/175578

AC uden Reese, Nymann, Borring, Kryger og M.Nielsen. Godt at BH har is i maven (og også mere end jeg ville have haft hvis jeg var træner ...)
Bo H leder efter 3 offensive spillere. Jeg ville gerne bytte en af dem for en ekstra gardering som midtstopper. Med Tshiembe og Ludwig væk, så er der “et lidt magert udvalg” hvis både Nielsen og Reese døjer med skader. Jacobsen kan spille der ved siden af Juel A men så bliver midtbanen tynd.

Nå , in Bo we trust. Og det skal lidt udfordringer med mandskabsplanen ikke ændre ved ...!!
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Nyt fra DFF

13.07.2018 - 31.12.2018

Danske Fodbold Fanklubber tager temperaturen på udebaneforholdene.

AC Horsens - Randers FC

17.07.2018 - 22.07.2018

Kom og støt AC Horsens mod Randers FC

Se flere events

STØT "DEN GULE FARE" - DET GØR VI: