FC Nordsjælland AC Horsens
ONSDAG DEN 19. FEBRUAR KL. 18:30
Right to Dream Park
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

TRÆNINGSKAMPE

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Luca Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 12 Juli 2017
Sted: horsens
Status: Offline
Point: 57
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Luca Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Februar 2020 kl. 19:45
Hold nu op med den kritik og negativ tale. Tror og håber at Bo ved hvad han gør.
Til top
carsten lindballe Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 24 August 2012
Sted: Hatting
Point: 1924
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér carsten lindballe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Februar 2020 kl. 19:56
som Bo H siger til folkebladet, den eneste trøst er at FCN ikke fik en skid ud af at spionerer til dagens kamp
Til top
Ultimo Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 11 November 2018
Sted: Den Gule Hule
Point: 79
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ultimo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Februar 2020 kl. 20:49
Citat: rasbak rasbak skrev:

Resultatet var ikke det vigtigste - mere det udtryk som AC`erne viste.
Og det var ikke specielt godt. Jeg synes der var flere der viste opgivende tendenser allerede ved 2-0 i 1 halvleg.
Formationen var 4-1-4-1, hvor Bjarke J lå bagved Okosun og Hansson. Det kan måske virke logisk nok at spille med kun en i front når angrebsfodbolden ikke er det stærkeste kort. 
Farligt ? Det blev det ikke ...

Jeg så kun 1 . halvleg, så jeg vil ikke kloge mig over kampens forløb.
Men jeg undrede mig over 2 ting :

1/ Hvorfor stiller man i den sidste afpudsning op med Erhan Masovic som eneste angriber i det der formodes at skulle være stærkeste startformation?
Var Brock Madsen skadet ? Drost ? Kom de på banen senere ?
Alt mulig respekt for serberens måløje i de første kampe, men han kan vel kun være "en joker" som skal sættes ind når de normale angrebsemner løber tør for krudt.

2/ Som forberedelse til næste weekends kamp mod FCN i Farum, virker det besynderligt at man ikke spiller en generalprøve på en kunststofbane ?
Muligt at OB ikke synes godt om den idè, da de starter på græs mod Brøndby næste uge, men så burde man have fundet en anden modstander der var interesseret i at spille dagens kamp på kunststofbanen.

Selvfølgelig er det en generalprøve, men man vil jo selvfølgelig stadig prøve at undgå skader før premieren så klart at vi ikke tonser derudaf for at hente en 2-0 føring som iøvrigt blev til på et tyndt straffe til 1-0.

Iøvrigt skulle kampen have været mere ligeværdig i 2. halveg hvert fald ifølge et referat jeg så (så ikke selv kampen).

At Erhan får chances synes jeg er naturligt han er vel den eneste som man kan sige har "bombet" i træningskampene ifht. mål.

Som jeg forstår det spillede vi på bane 5, hvilket er en kunstgræsbane så vidt jeg ved.

Mod Sønderjyske, Hobro og Aarhus Fremad spillede vi også på kunstgræs, de eneste kampe som jeg tror vi har spillet uden kunstgræs er kampene i Spanien mod de norske hold og selv der er jeg ikke sikker på om det var rigtig græs vi spillede på (men vi trænede hvert fald på rigtig græs).

For at svare på dine andre spørgsmål så var både Brock og Drost inde i 2. halveg (Brock kom ind efter 46. min og Drost kom ind efter 80 min.

Jeg er faktisk ret tilfreds med de modstandere vi har mødt i optakten ifht. niveau, hvert fald en klart bedre opstart end sidste år, både ifht. modstandere og skader (hvilket der har været få af).

Jeg synes at vi har vist et fint udtryk i de andre træningskampe og har været uheldige med resultatet, så jeg er nu ikke så pessimistisk.

Så foresten denne kommentar på bold.dk der meget fint beskriver det:

Enig med Luca også lad og få noget positiv opbakning af holdet; Superligaen starter om 8 dage og jeg kan personligt ikke vente med at se holdet smadre igennem!

Viva la Horsens.

Redigeret af Ultimo - 08 Februar 2020 kl. 20:56
Til top
Tiger Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 23 August 2012
Sted: Horsens
Point: 384
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tiger Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Februar 2020 kl. 23:28
@Ultimo
Kampen blev spillet på en græsbane, forøvrigt en udmærket bane.
Forsvaret blev stabiliseret i pausen, da Bjarke afløste Ludwig i midterforsvaret. Og vi spillede en udmærket 2. Halvleg med masser af spil og også chancer, som godt kunne have givet en scoring.
Det tydede på, at OB havde brændt krudtet af i 1. Halvleg, med deres overfalds fodbold.
Jeppe Kjær satte ikke en fod forkert, da han kom ind som afløser for Prip. Flot indhop med mange gode aktioner.
Til top
 Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

FC Nordsjælland - AC Horsens

17.02.2020 - 19.02.2020

Hvis man ikke har mulighed for at tage til Right to Dream Park og se kampen live

Sammen om en god oplevelse

19.02.2020 - 31.12.2020

Se flere events

STØT "DEN GULE FARE" - DET GØR VI: