AC Horsens AaB
MANDAG DEN 20. AUGUST KL. 19:00
CASA Arena Horsens
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

FC Midtjylland - AC Horsens

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Erik Barkman Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 26 August 2012
Sted: Skanderborg
Status: Offline
Point: 2042
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik Barkman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 August 2018 kl. 12:05
Faktum er, at straffet og begge de gule kort var helt hen i skoven, og at det er umuligt at vide, hvordan kampen havde flasket sig - om vi, som du siger, kunne holde bolden lidt mere ude af forsvarszonen - hvis ikke dommeren havde foretaget dén håbløse vurdering. Så jeg ser ingen grund til at bagatellisere hans dårlige indflydelse på kampens forløb.

Når det er sagt, så er det selvfølgelig ikke noget, Bo Henriksen eller nogle andre kan gøre noget ved, og derfor er det jo også farligt at bruge for mange kræfter på det.

Og ellers er vi sådan set fuldstændig enige. Problemet er jo ikke bare, at vi med Finnbogasons afgang mistede vores eneste kompetente angriber, men også at vi med først Sannehs og siden Okosuns afgange mistede meget af vores styrke på dødbolde. Det, vi har tilbage, bør selv en middelmådig Superliga-defensiv relativt problemfrit kunne dæmme op for.

(I øvrigt, bare for lige at kneppe en flue, havde vi jo selv i den allerførste Superliga-sæson Berisha - og siden fik vi Gilberto. Kan ikke huske, at vi før har spillet så mange kampe uden en eneste habil angriber Smile )

Redigeret af Erik Barkman - 13 August 2018 kl. 12:11
Til top
Jørgen A Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 24 August 2012
Sted: Horsens
Point: 369
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgen A Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 August 2018 kl. 12:20
Bes kunne også være rar at få tilbage.....

Han skovler mål ind "down under".....
Til top
Medlem
Medlem

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik Barkman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 August 2018 kl. 12:29
Det har vi prøvet én gang, uden succes, og han er ikke blevet yngre siden Smile
Til top
Fodbold Tosse Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 26 September 2012
Point: 529
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Fodbold Tosse Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 August 2018 kl. 12:58
Jeg mener først Berisha begyndte at spille 6-7 kampe inde i første sæson - men kan godt være jeg husker forkert. Det var ihvertfald dengang hvor 0-0 var eneste mulighed for at få point.

Men tror vi er enige om pointen - vi er helt ekstremt skidt besat rent offensivt.

Derfor kan man ligesågodt prøve at sætte en 17 årig høj hurtigløber ind, og så måske skubbe Bjarke Jacobsen helt op på pladsen lige bag ved angriberen.
Han er boldfast, og har måske også overblikket til at kunne lave chanceskabende afleveringer - jeg ved det ikke....

Hansson har igen og igen været prøvet i den funktion, men jeg syntes faktisk aldrig han er lykkedes ift. at gøre sine medspillere farligere.
Det er simpelthen som om medspillerene ikke forstår hans løbe- og spilmønstre - og omvendt.

Når Hansson selv har bolden ser man ofte en "genialitet" efterfulgt af en aflevering lige ud midt i ingenting.
Når de andre har bolden ser man Hansson løbe den ene vej, mens medspillerne spiller bolden den anden.
Til top
Medlem
Medlem

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik Barkman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 August 2018 kl. 15:43
Jacobsens afleveringer har det med at gå til siden eller bagud, så jeg ville nok ikke satse på ham som offensiv midt. Men Sammy Skytte har heller ikke ligefrem strålet som hængende angriber, og jeg er helt enig i din karakteristik af Hansson. Så det er svært at få øje på alternativer ...

Thorsen var vel den eneste, der rigtig kunne det dér, og han er jo så også væk.

EDIT: Nå, den nye angriber scorede da i reserveholdskampen i går, så måske var det værd at give ham et skud. Omvendt så afdriblede Matthias Kristensen også to mand, så modstanden var nok ikke den hårdeste Big smile

Redigeret af Erik Barkman - 14 August 2018 kl. 09:15
Til top
Medlem
Medlem

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fodbold Tosse Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 August 2018 kl. 09:49
Lad dem begge starte inde, og lad Hansson få en pause. 
Hvis der skal spilles 3-5-2 så kunne et bud på en opstilling være som herunder.

Er Borring ikke klar så syntes jeg at Avanzini skal prøves igen.

Mendoza

Reese
                Frantzen------------------------Quist

Skytte---Heltne Nielsen
Nymann-----------------------------------------------Borring (Avanzini)
                                    Jakobsen    

Mathias Kristensen--Mark Rasmussen

Til top
Tiger Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 23 August 2012
Point: 348
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tiger Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 August 2018 kl. 15:10
Citat: Fodbold Tosse Fodbold Tosse skrev:

Lad dem begge starte inde, og lad Hansson få en pause. 
Hvis der skal spilles 3-5-2 så kunne et bud på en opstilling være som herunder.

Er Borring ikke klar så syntes jeg at Avanzini skal prøves igen.

Mendoza

Reese
                Frantzen------------------------Quist

Skytte---Heltne Nielsen
Nymann-----------------------------------------------Borring (Avanzini)
                                    Jakobsen    

Mathias Kristensen--Mark Rasmussen

Hmmm, Mendoza på kassen.......
Folkeren havde Matej som mom, det er jeg ikke uenig i😊
Til top
Medlem
Medlem

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik Barkman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 August 2018 kl. 15:39
Jeg er til gengæld helt uenig. Baseret på hvad var Delac MOM, synes du? 

Min oplevelse: Han burde have gjort mere ved FCMs andet mål og reddet det tredje, og jeg har svært ved at komme i tanker om en eneste flot redning, han havde. Samtidig virkede han ude af stand til at holde bolden - han boksede konstant, ofte med farlige returbolde til følge. Okay, han afleverede ikke direkte til en modstander som mod Hobro, så det er jo fremskridt ... Men jeg er stadig væk langt fra tryg ved ham.

Mit bud: Delac er den nye Veselovsky. Mendoza har set sikrere og roligere ud og fortjener at få chancen.

Redigeret af Erik Barkman - 14 August 2018 kl. 15:41
Til top
Medlem
Medlem

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fodbold Tosse Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 August 2018 kl. 16:19
Isoleret set har Delac nok et højere topniveau end Mendoza - men holdet virker bare langt mere harmonisk med Mendoza i buret.
Forsvaret ved hvad de kan forvente fra Mendoza - det gør de absolut ikke fra Delac. Derfor tror jeg på at Forsvaret samlet set er stærkere med Mendoza end Delac.

Lidt samme historie som Hansson - Delac laver mange ting der er rigtigt fine, men disse bliver så bare efterfulgt af noget der ser helt hovedløst ud.

Super fine redninger bliver blandet med konstante løse returbolde i feltet, satsede igangsættelser, vilde raids helt ud på kanten af feltet, panik situationer hvor han bliver "fanget" uden for feltet og ikke må samle bolden op, osv. osv. osv.
Til top
Tiger Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 23 August 2012
Point: 348
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Tiger Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: i går kl. 00:15
Synes lige I skal behandle Delac lidt retfærdig, og give ham lidt mere tid til at lære forsvarerne og den måde der forsvares på i ACH at kende
Vi har igen en målmand, der kan tage med hænder langt ude i feltet, det kræver at forsvar og målmand har et godt samarbejde, og det tager tid.
Han har haft et par returbolde i de seneste par kampe, men stod efter min mening ellers en udmærket kamp mod FCM, og for øvrigt også en god kamp mod FCK. 
Jeg er også Mendoza fan, men at slæbe en målmand med det CV til skafottet efter 3 kampe er efter min mening lige groft nok.
Delac er købt, som 1. målmand, og ham sætter man ikke bare af efter 3 kampe, det synes jeg siger sig selv.

Redigeret af Tiger - i går kl. 00:19
Til top
 Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Nyt fra DFF

11.08.2018 - 31.12.2018

Danske Fodbold Fanklubber tager temperaturen på udebaneforholdene.

AC Horsens - AaB

14.08.2018 - 20.08.2018

Kom og støt AC Horsens mod AaB

Se flere events

STØT "DEN GULE FARE" - DET GØR VI: