AGF AC Horsens
MANDAG DEN 26. NOVEMBER KL. 19:00
Ceres Park
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

AC Horsens - AGF

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Lars Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 01 August 2012
Status: Offline
Point: 784
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: AC Horsens - AGF
    Sendt: 31 August 2018 kl. 01:30
Til top
Lars Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 01 August 2012
Point: 784
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 September 2018 kl. 10:20
Så gælder det i dag endnu et lokalopgør - denne gang mod naboerne fra nord, AGF
Vi er ubesejret på hjemmebane og AGF har endnu ikke tabt! - så uafgjort kunne være udfaldet, men nu har vi en topmotiveret Junker i truppen!
Lad os håbe at vi bliver mange på lægterne til at støtte spillerne!

De gule fra Østjylland, vi kæmper så hårdt som ingen andre kan.

Vi ses!
Til top
Erik Barkman Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 26 August 2012
Sted: Skanderborg
Point: 2084
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik Barkman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 September 2018 kl. 20:07
Herligt med en sejr - og en underholdende kamp!

(Synes ligesom, nogen skulle kommentere på det Smile )

Redigeret af Erik Barkman - 16 September 2018 kl. 20:07
Til top
Photonoir Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 09 April 2013
Sted: Horsens
Point: 205
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Photonoir Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 September 2018 kl. 21:10
En særdeles underholdende kamp, dog blev den sidste halve time lidt for spænende... Jeg har tit skældt Sammy Skytte ud, idag spillede han sin absolut bedste kamp i den gule trøje. Junker var fremragende, bevægelig og hele tiden skabte han uro i AGF forsvaret. Hansson bliver bedre og bedre og sådan kunne jeg blive ved med Nymann, Kortegaard osv... I dag var det en helstøbt holdindsats og særligt 1. halvleg var offensivt særdeles underholdende... Fortsæt sådan, så skal der nok komme flere folk på stadion.
Til top
rasbak Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 24 August 2012
Sted: Vejle
Point: 1234
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasbak Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 September 2018 kl. 09:50
Utroligt at der er så lidt aktivitet herinde Thumbs Down
Men det passer jo godt sammen med tilskuerantallet - godt 5000 til et lokalopgør mod AGF - det er fanme skuffende Pinch

Jeg så ikke kampen på grund af en familiesammenkomst, men kan jo blot på afstand klappe lidt i hænderne Clap .
Endnu engang godt spottet af Bo H (og team) med signingen af Kasper Junker, der tilsyneladende vokser ud af sin skygge med den nyvundne tillid fra AC`s trænerteam.
Det er de samme meldinger man kan læse fra AGF`s forum og på bold.dk fra forsmåede GF`fans, der begræder at Junker ikke fik flere chancer i hvidt.
Nogle spillere trives bare bedre med spilletid og tillid - Kasper Junker er en af dem.

Hvordan gjorde de øvrige nye spillere det ? Kunne forstå at Lumb blev indskiftet .... Har ikke lige styr på om Nattestad kom ind til sidst ?

Redigeret af rasbak - 17 September 2018 kl. 09:51
Til top
sned Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 19 Oktober 2013
Point: 538
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sned Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 September 2018 kl. 10:55
MålorgieSmile
Første kamp i mere end 1 år hvor de gule scorer mere end 2 mål i en kamp, i superligaen.
(det var kampen i anden runde 4-1 over Lyngby, 23 juli 2017)

Godt at vi havde en "rigtig" angriber, i angrebet. Flot debut til JunkerClap
Hvis han forsætter i det spor, har vi fået noget mere tyngde opppe foran.
Skytte spillede en af sine bedste kampe. Så løsning oppe foran kunne være Junker & Skytte.

Gad vide om det er Kvist der ryger på bænken nu!!

Enige med @Photonoir. I anden halvleg kom vi til at stå alt for dybt, selv med en mand i overtal. (Det har vi dog set i ganske mange kampe)

Lumb ok præstation, uden at shine.
Nattestad spillede ikke.

PS. Noget bizar  situation omkring den omgjordte kendelse ved "straffesparket"
Dommeren dømmer straffe.
Men ændre efter "hjælp" fra en af hans hjælper. Det skulle ikke være 4 dommeren, men en af linievogterne!
De stod meget langt væk! Samtidig blev det vist på storskærm, men den må dommerne ikke bruge.

Ja der var ikke straffe, men det er et problem hvis dommer ændre kendelser på grund af visninger på storskærm.Ouch

Måske ACH skulle ændre på det der bliver vist på storskærm, eller måske "vente lidt".
Vi ville havde fået straffesparket, hvis det ikke var blevet vist på storskærm. (det ville selvfølgelig være en dommerfejl, men dem er der en del af)

Redigeret af sned - 17 September 2018 kl. 11:04
Til top
rasbak Se drop down
Medlem
Medlem

Sted: Vejle
Point: 1234
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasbak Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 September 2018 kl. 11:06
Citat: sned sned skrev:

Måske ACH skulle ændre på det der bliver vist på storskærm, eller måske "vente lidt".
Vi ville havde fået straffesparket, hvis det ikke var blevet vist på storskærm. (det ville selvfølgelig være en dommerfejl, men dem er der en del af)

Også min første tanke. Selvfølgelig vil vi helst have rigtige domme, uanset hjælpemiddel, men når det gælder et potentielt straffe til os, der kunne have lukket kampen, så kan holdningen vel gradbøjes lidt LOL

Jeg mener at tilsvarende "kontroversielle episoder" førhen var forbudt at vise på skærmene - hvorfor er det ændret ?

Redigeret af rasbak - 17 September 2018 kl. 11:07
Til top
Fodbold Tosse Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 26 September 2012
Point: 545
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fodbold Tosse Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 September 2018 kl. 08:29
Vedr. straffesparket så røg det ud af mig allerede inden dommen blev omstødt: "Når det helt tydeligt er udenfor feltet, så viser de det bare ikke på storskærmen!!!"
Og da dommen blev omstødt: "hold nu kæft hvor er det bare amatør agtigt at vise den igen, når det er en tydelig fejldom!!!" 

På Horsens hjemmebane skal der kun vises episoder der "hjælper" Horsens på storskærmene, længere er den bare ikke.

Jeg har samme holdning til AGF's 2. mål. 
Det skal de heller ikke vise, havde de ikke gjort det, havde Horsens tilskuerne lagt et langt større pres på dommeren resten af kampen. (til trods for at dommen var korrekt)

sl*g i ansigtet på Mathias Nielsen, fejldømt målspark, og 2 klare fejldømte indkast ((mod ACH) skulle også klart have været vist igen.

Det samme skulle episoden med albuen i maven, så AGF tilskuerne kunne se at den var god nok, og dermed ikke efterfølgende lægger pres på dommeren.

Er det fair play? Nej, på ingen måde - men det er fuldt ud inden for reglerne, og indtil de evt. bliver lavet om, så er det efter min mening helt tosset ikke at agere på den måde.

Prøv evt. at tænke tilbage på Ståle Solbakkens reaktion de de gjorde noget lignende på Parkens storskærme - han brændte fuldstændig af for åben skærm. Han råbte næsten: "vi spiller jo i Parken!, Det er Jo vores hjemmebane! Så må sådan noget bare ikke ske!" 
Tvivler på at det kommer til at ske i parken igen.

Spørgsmålet er så bare om ACH er ligeså skarpe i deres fremadrettede håndtering af lign. situationer. 
Jeg håber det. :-)

Redigeret af Fodbold Tosse - 18 September 2018 kl. 08:31
Til top
carsten lindballe Se drop down
Medlem
Medlem

Sted: Hatting
Point: 1798
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér carsten lindballe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 September 2018 kl. 12:06
Kunne være fordi at dem der komentered kampen var AGF fans eller dem der sidder i sendevognen tror ikke AC har indflydelse på hvad der vises på storskærmen
Til top
Erik Barkman Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 26 August 2012
Sted: Skanderborg
Point: 2084
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik Barkman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 September 2018 kl. 13:04
Det tror jeg heller ikke, Carsten - det er givetvis tv-stationen, vi skal bebrejde ...

Enig i, at Skytte viste format. Jeg har virkelig undret mig over, hvad vi skulle med ham; hans indsats mod FCK var god, hører jeg, men dén kamp kunne jeg ikke se. Men i søndags begyndte det at give mening!

Og ja, virkelig lovende indsats af Junker, selvom nu skal vi selvfølgelig også passe på, at vi ikke skruer forventningerne alt for højt op på baggrund af én præstation. Der vil givetvis komme kampe, hvor det er til at få øje på, at han er ny på holdet ...
Til top
 Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Se landskampe i klubhuset

14.11.2018 - 16.11.2018

Fredag d. 16. november Wales - Danmark

Tak til vores sponsor

20.12.2018 - 31.12.2018

VP Stål A/S

Se flere events

STØT "DEN GULE FARE" - DET GØR VI: