Vendsyssel FF AC Horsens
SØNDAG DEN 21. OKTOBER KL. 12:00
Vendsyssel FF - Nord Energi Arena
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

AC Horsens - Esberg fB

Besvar Besvar
Forfatter
Lars Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 01 August 2012
Status: Offline
Point: 769
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: AC Horsens - Esberg fB
    Sendt: 30 September 2018 kl. 11:34
Til top
carsten lindballe Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 24 August 2012
Sted: Hatting
Point: 1795
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér carsten lindballe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Oktober 2018 kl. 15:34
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/optakt-ac-horsens-esbjerg-fb-2
Til top
Photonoir Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 09 April 2013
Sted: Horsens
Point: 190
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Photonoir Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Oktober 2018 kl. 09:35
Esbjerg kampen er en af de vigtige kampe... Ja det er sjovt at slå Brøndby og FCK, men det er meget vigtigere at slå holdene omkring en i tabellen, man vinder 3 point og lægger afstand til en direkte tabel modstander... Kampen i dag SKAL vindes. 

Jeg håber der kommer mange på stadion idag, vejret er fantastisk og kl 14 en søndag, er vel nær det perfekte tidspunkt at spille på. 
Til top
Lars Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 01 August 2012
Point: 769
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Oktober 2018 kl. 10:36
Så gælder det i dag kampen mod Esbjerg fB
Det kan lyde tosset, men oven på de flotte meritter mod topholdene eller dem der må formodes at ende der, så kan kampen i dag være en af de sværeste, for nu stilles der forventninger til holdet og vi er favoritter. Endelig skal man ikke glemme at vi sendte EfB ud i glemslen ned i 1. division noget som de sikkert heller ikke har glemt!
Lad os håbe at vi bliver mange på lægterne til at støtte spillerne!

De gule fra Østjylland, vi kæmper så hårdt som ingen andre kan.

Vi ses!

Redigeret af Lars - 07 Oktober 2018 kl. 10:39
Til top
JoakimBL Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 23 August 2012
Point: 640
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JoakimBL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Oktober 2018 kl. 15:47
Hvorfor var det vi brugte så mange penge på Junker, når vi overhovedet ikke er interesseret i at udnytte hans kompetencer?
Til top
Erik Barkman Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 26 August 2012
Sted: Skanderborg
Point: 2060
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik Barkman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Oktober 2018 kl. 11:58
Retfærdigvis er hans kompetencer nok svære at udnytte mod et hold, der står så lavt og kompakt som Esbjerg.

AC er i ekstrem grad ramt af et problem, vi ofte har haft, nemlig at vi kun kan præstere mod hold, der giver os plads. Så snart vi møder en defensiv modstander, er vi på spanden.

Det er svært at se, hvad planen for at skabe chancer og mål er, men den findes garanteret. For eksempel snakkede Bo efter kampen om, at taktikken havde været at lave sideskift, så man fik flyttet rundt på Esbjerg-holdet; men i praksis endte Hansson og Skytte jo konstant med at drible rundt ude ved venstrekanten omgivet af 2-3 blåklædte herrer.

Måske er problemet i en nøddeskal, at vi har for mange taktisk ubegavede spillere på holdet? Her refererer jeg nok især til netop Hansson og Skytte, men måske også f.eks. Nattestad, der befandt sig de mærkeligste steder på banen til tider ...

Eller måske mere præcist: Vi mangler offensivt orienterede spillere, der er taktisk begavede?

Redigeret af Erik Barkman - 08 Oktober 2018 kl. 11:59
Til top
JoakimBL Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 23 August 2012
Point: 640
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JoakimBL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Oktober 2018 kl. 08:55
Men det er jo ikke kun i Esbjerg kampen at vi har set at man ikke bruger ham "rigtigt". Og jeg er enig. Så snart vi spiller mod hold der lader os spille med bolden (ikke at jeg synes det gjorde sig gældende mod Esbjerg, men der lossede vi den bare frem) så har vi enten ikke kvaliteten eller planen til at gøre andet end  standardsituationer. Og i de tilfælde, så mener jeg bestemt at det er en fejl ikke at have Qvist på banen, for Mathias Nielsen indkast bliver ikke farlige, og vi får intet ud af dem, på nær de gange vi får et hjørnespark. 

Og så ser vi stort set ingen afslutninger fra distancen. I hvert fald ikke med kvalitet. Og jo, jeg så godt Nymans kanonskud. Jeg savner bare flere af dem, når vi ikke formår at lukke op, i stedet for endeløse dribleture der ender med at boldtab eller spille bolden bagud. De gange der rent faktisk kommer et indlæg, så er der sjældent kviltet i indlægget eller også er der ingen spillere på plads til at gøre noget ved det.

Men det er det mindste af problemet som jeg ser det. Spillerne og Bo kommenterer jo selv på den manglende energi og vilje. Og det er altså et problem der burde være til at gøre noget ved. Hvis Bo brugte halvdelen af den energi han brugte på at skælde modtanderens træner og dommerne ud, så burde han kunne sætte lidt liv i spillerne også.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Tak til vores sponsor

20.12.2018 - 31.12.2018

VP Stål A/S

Nyt fra DFF

20.12.2018 - 31.12.2018

Danske Fodbold Fanklubber tager temperaturen på udebaneforholdene.

Se flere events

STØT "DEN GULE FARE" - DET GØR VI: