FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Vendsyssel FF - AC Horsens

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Lars Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 01 August 2012
Status: Offline
Point: 800
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Vendsyssel FF - AC Horsens
    Sendt: 07 Oktober 2018 kl. 10:30
Til top
Lars Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 01 August 2012
Point: 800
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Oktober 2018 kl. 06:42
I dag gælder det så kampen mod Vendsyssel FF
En del af vores spillere har tidligere spillet for Vendsyssel FF, Hallur Hansson (karantæne), Bjarke Jacobsen, Rune Frantsen. Efter runden uddeles TV-penge, så en sejr er om end ikke guld værd, så millioner!

Der sendes 2 busser af sted stemnings -og familiebus, så supporten er på plads når kampen spilles kl. 12:00
Til dem der ikke kan være der live, kan se kampen på TV3 Max fra kl. 11:30

De gule fra Østjylland, vi kæmper så hårdt som ingen andre kan.

Vi ses!
Til top
Peter Trane Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 12 Marts 2018
Sted: Brædstrup
Point: 27
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter Trane Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Oktober 2018 kl. 14:29
Desværre har jeg pga arbejde ikke kunnet følge AC på Tv, men kun via P3. Det er svært at bedømme en kamp på baggrund af det. Hvis der stadig er folk på denne kanal, kunne det være lige at få lidt fakta/bedømmelser på bordet. På forhånd tak :-)
Til top
Photonoir Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 09 April 2013
Sted: Horsens
Point: 214
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Photonoir Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Oktober 2018 kl. 16:26
En kedelig kamp som er gået i glemmebogen inden jeg er gået i seng i aften, men selvfølgelig 3 dejlige point...
Til top
skævben Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 26 August 2012
Sted: Brædstrup
Point: 160
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skævben Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Oktober 2018 kl. 19:04
Alt afhænger af øjet der ser, som Jeg så det var det flot veludført arbejde, Jeg elsker at se at den taktik der er lagt, bliver udført og det blev den idag.
Til top
rasbak Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 24 August 2012
Sted: Vejle
Point: 1254
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasbak Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Oktober 2018 kl. 08:21
Et klinisk vel-udført arbejde.
Det var en kamp der hurtigt udviklede sig på AC`s præmisser, da Bjarke J header den i kassen som ripost på Lumb`s frispark.
I front efter allerede en halv time kunne AC stille sig kompakt og lade nordjyderne løbe panden mod muren.

Det mest bemærkelsesværdige er bredden på holdet, så spillere som Junker, Kortegaard, Frantsen og Nattestad kunne se til fra bænken, selvom også Hansson manglede. 
BH har før, i sin Horsens-tid, set holdet spille fint i efteråret, for at konstatere at den ressourse-krævende stil trækker for mange tænder, når vi når til foråret.
Nu har han chancen for hele tiden at lade enkelte stamspillere få en oversidder, og at trimme start-11`eren efter modstanderholdets forcer.

Svært at være helt utilfreds med det Wink

Redigeret af rasbak - 22 Oktober 2018 kl. 08:22
Til top
Fodbold Tosse Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 26 September 2012
Point: 547
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fodbold Tosse Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Oktober 2018 kl. 08:34
Professionelt udført arbejde - foran 1-0, og så ellers lukke kampen ned så modstanderne ikke har en eneste regulær afslutning.

Den model har altså vundet rigtigt mange pokaler gennem tiden - jeg syntes det var rigtigt flot arbejdet, kunne AC have lavet et enkelt mål mere, så havde det været en stort set perfekt løst arbejdsopgave.

Og ja, pludselig er der faktisk en rigtig fornuftig bredde på holdet.
Til top
Erik Barkman Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 26 August 2012
Sted: Skanderborg
Point: 2100
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Erik Barkman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Oktober 2018 kl. 14:18
Enig i, at det var en fin dag på kontoret.

Bekymrer mig dog stadig lidt, at det er så svært at se, hvor målene skal komme fra - vi er bare ikke så skarpe på indkast og dødbolde længere, og vi mangler desperat midtbanespillere med blik for det offensive spil.

Bo bliver ved med at prøve Hansson og Skytte i dén rolle, men de er begge langt bedre til at drible sig ind i blindgyder end til at spille angriberne gode. Jeg savner Jonas Thorsen Smile

(Men altså, ja, absolut godkendt - og fedt med bredden!)
Til top
Dengulefan Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 24 August 2012
Point: 220
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dengulefan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Oktober 2018 kl. 08:42
Er jeg den eneste der har svært ved at se hvorfor vi bare skulle have sivert helten Nielsen?

Synes altså ikke han er så god som han blev gjort til og slet ikke en fremadrettet spiller.

Men han kommunikere på alt og alle hele tiden og som en sagde engang tænk hvis han brugte ligeså meget krudt på at spille fodbold...
Mvh

Dengulefan
Til top
JoakimBL Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 23 August 2012
Point: 652
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JoakimBL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Oktober 2018 kl. 09:53
Jeg har sværere ved at se hvorfor vi skulle betale så meget for Junker. Ikke fordi jeg ikke tror på ham, men som man spiller, så passer han som type ikke ind som den angriber vi manglede. Vi bruger slet ikke hans kompetencer. Det virker også som om at enten spillerne eller Bo ikke har opdaget at alle vores duelstærke spillere er smuttet, for det er stort set det eneste vi gør. Sparke bolden op til duel, som vi taber. Det samme problem på de lange indkast. De kommer ind i et område hvor vi ikke har spillerne til at udnytte det, medmindre forsvaret dummer sig, og bolden falder tilfældigt til en gul.
Når vi endelige spiller bolden frem langs jorden, så ender det altid med at den skal dribles rundt ind til forsvaret er helt på plads, og så enten spilles ind i et rum der ikke er der, eller ned til baglinjen til et indlæg uden modtager. 

Jeg var også mere imponeret over Sivert i starten. Han blev forhåbentligt ikke hentet for hans offensive kvaliteter. Som defensiv midtbanegeneral gør han det vel meget godt? Som offensivt kort, ja som kommer vi igen tilbage til at vi bare tonser bolden op til duel, og det er vel ikke hans force, så det vil jeg ikke klandre ham for ikke lykkes.

I forhold til kampen, så kan det godt være at der er nogle der glæder sig over at vi lykkedes defensivt. Jeg synes det var skuffende at det var den taktik der skal til mod en oprykker. Vi overlod nærmest alt spil til dem. Heldigvis havde de ikke dagen hvor de blev farlige, men jeg synes ikke det helt alene var vores fortjeneste. Så godt lukkede vi ikke ned for dem, men når de kom frem til chancer var de horibelt uskarpe. Sagde statistikken ikke nærmest at de ikke havde en eneste afslutning inden for rammen? Og mod slutningen hvor vi fik muligheden for at spille lidt kontrabold, fordi Vendsyssel jagtede, ja så driblede vi den ud til hjørneflaget med et kvarter igen. Det er altså for dumt. Et mål til 2-0 lukker kampen, i stedet for giver vi dem muligheden for at få en tilfældig udligning. På intet tidspunkt gik vi efter det, og det synes jeg er skuffende mod en modstander vi burde kunne spille bold med, og ikke kun parkere bussen, og satse på en dødbold.  

Til top
 Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Tak til vores sponsor

20.12.2018 - 31.12.2018

VP Stål A/S

Nyt fra DFF

20.12.2018 - 31.12.2018

Danske Fodbold Fanklubber tager temperaturen på udebaneforholdene.

Se flere events

STØT "DEN GULE FARE" - DET GØR VI: