AGF AC Horsens
MANDAG DEN 26. NOVEMBER KL. 19:00
Ceres Park
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

AC Horsens - SønderjyskE

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Lars Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 01 August 2012
Status: Offline
Point: 784
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: AC Horsens - SønderjyskE
    Sendt: 07 November 2018 kl. 00:02
Til top
Photonoir Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 09 April 2013
Sted: Horsens
Point: 205
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Photonoir Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 November 2018 kl. 09:08
Nogen bud på start elleveren idag? Reelt burde Lumb vel være den eneste genganger fra Vejle fadæsen Confused  Det sker nok ikke og da hele truppen har fået masser af kærlighed hele ugen, ligner det mest de samme elve som sidste weekend... Kunne godt tænke mig at se:

Mendoza (kommer ikke til at ske)
Lumb - Mathias Nielsen - Reese - Nymann
Hansson - Jacobsen - Nilsen - Borring
Junker/Arndal - Qvist
Til top
rasbak Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 24 August 2012
Sted: Vejle
Point: 1234
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasbak Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 November 2018 kl. 09:57
@Photonoir:
Selvom Henriksen absolut ikke var tilfreds med indsatsen i Nørreskoven ( det burde han heller ikke være ) så er spørgsmålet om en storvask hjælper. Måske gør det spillerne mere forvirrede? Lad os se...

VI har vendt muligheden for at sætte Kasper Junker mere i spil med dybdeløb. Det er jo ikke lykkedes hidtil, og derfor er han endt på bænken.
Jeg mener at AC`s succes afhænger af, at man får serviceret sit nyindkøb lidt bedre.

Derfor skal ACH forsøge "diamanten" - en 4-3-1-2 opstilling, hvor kunsten er at finde en løbestærk, intilligent spiller med blik for spillet og medspillernes løbemønstre.
Skytte har haft chancen som offensiv indpisker men virker for ustruktureret på den plads. Hansson også.... Mon Rune Frantsen kunne have talenter som dem gemt ??

- - - - - Mendoza- - - - -
Nymann-Juel A-Reese-Lumb
- -Heltne - Nielsen - Jacobsen- 
- - - - - - -Frantsen- - - - - - - - -
- - -Borring - - - - - -Junker- - - 

Jeg tvivler på at BH har samme opstilling. Faktisk tvivler jeg på at han overhovedet laver
om på starteren fra Vejle, men satser på at han kan råbe gejst og vilje tilbage i spillerne og lader
dem om at revancere sidste kamp.

Redigeret af rasbak - 10 November 2018 kl. 13:12
Til top
Lars Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 01 August 2012
Point: 784
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 November 2018 kl. 10:24
Så gælder det i dag kampen mod SønderjyskE
Det er os der har revanche til gode både fra SønderjyskE og senest Vejle, hvor vi igen skal have point og helst en sejr for vi ligger stadig godt placeret selv om vi er rykket ned på 7. pladsen.
Lad os håbe at vi bliver mange på lægterne til at støtte spillerne!

De gule fra Østjylland, vi kæmper så hårdt som ingen andre kan.

Vi ses!
Til top
rasbak Se drop down
Medlem
Medlem

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasbak Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 November 2018 kl. 12:02
http://hsfo.dk/achorsens/AC-paa-jagt-efter-oprejsning-Bo-Henriksen-skifter-ud-i-startopstillingen/artikel/196401

Vi kommer til at få et helt andet udtryk mod Sønderjyske, siger Bo Henriksen, der også slår fast, at der kommer til at ske ændringer i startopstillingen.

- Spillerne, der var på banen, gjorde hvad de kunne i Vejle. Tingene fungerede bare ikke for os, så jeg kommer til at ændre på nogle positioner, siger Bo Henriksen.

Edit : Ændringer? Ja. Rune Frantsen ? Nej formentlig ikke.
Det ligner at Hallur Hansson er Henriksens offensive våben i stedet.
Til top
Photonoir Se drop down
Medlem
Medlem

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Photonoir Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 November 2018 kl. 19:19
En lidt rodet kamp, hvor jeg egentlig syntes at ACH revancherede fra den dårlige Vejle kamp og en sejr havde heller ikke været uretfærdig. Juncker og Drost fungerede fint sammen på toppen, giv dem nu resten af årets kampe sammen, så er jeg sikker på det bliver endnu bedre, nu mangler vi bare en Henrik Hansen agtig 10'er type, som kan fodre dem med bolde. Defensivt var det okay, selvom jeg ofte sad med hjertet oppe i halsen, savner en Bubacarr, Rieper, Agustsson type :)
Til top
Erik Barkman Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 26 August 2012
Sted: Skanderborg
Point: 2084
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik Barkman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 November 2018 kl. 01:30
Enig - holdet havde et fint udtryk i den sidste time af kampen, kan vi fortsætte sådan, er der noget at bygge på.

Undrede mig lidt, at Reese røg på bænken, men med Nattestads karantæne er han sandsynligvis tilbage næste uge. Ud over det spændende at se Henriksen forsøge sig med et mere offensivt hold, og så håber og tror jeg, vi kommer til at spille med fire mand i bagkæden fra nu af. Selv når vi satsede fremad banen, så defensiven stadig mere skridsikker ud end i kampen mod VB og første halvleg mod FCN.

(Delac gav igen en farlig retur, som kostede et mål imod, men indrømmet: Han hjalp også holdet som “sweeper keeper”, endda en hel del gange. Samlet set en godkendt præstation i dag! Vi var så også oppe mod en modstander, der ikke er nær så stærke på dødbolde som VB ...)

Redigeret af Erik Barkman - 11 November 2018 kl. 01:30
Til top
Photonoir Se drop down
Medlem
Medlem

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Photonoir Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 November 2018 kl. 09:06
Returen som Delac gav var svær at undgå, det var vel retteligt Lumb som skinkede i den og kostede et mål... 4-4-2 fungerede fint igår, savner dog stadig en super styrmand i den til tider usikre bagerste kæde. Til Lumb kan man vel sige, at han indtil nu har været det bedste køb i sidste transfer vindue.

Tænker om AC ikke kan købe Okusun tilbage fra FCM, ikke meget spilletid han får deroppe ;)

Jeg syntes egentlig Drost gjorde det fint, han foretog nogle gode løb og vender den rette vej - lad nu bare ham og Junker få resten af kampene i år - sammen med Borring gav de holdet et meget bedre offensivt look, end hvad der er set hidtil i sæsonen.
Til top
rasbak Se drop down
Medlem
Medlem

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasbak Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 November 2018 kl. 09:33
Cool af BH at sætte helt nyt centerforsvar sammen. Ændringerne , også de offensive, virkede fint. Det ser endelig ud til at Horsens får gavn af en historisk stor trup. Rokeringerne igår gav fornyet energi. Ærgeligt at Nattestad var nødt til at trække et rødt kort. Det var netop på det tidspunkt at AC kunne have most SjE.

Okosun : er han ikke langtidsskadet ? Tror ikke vi skal regne med ham retur i Horsens. FCM har tid at vente på at han får succes og dermed stiger i værdi, så han er ikke et tema for Horsens længere.

Redigeret af rasbak - 11 November 2018 kl. 09:34
Til top
sned Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 19 Oktober 2013
Point: 538
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér sned Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 November 2018 kl. 09:37
Citat: Photonoir Photonoir skrev:

En lidt rodet kamp, hvor jeg egentlig syntes at ACH revancherede fra den dårlige Vejle kamp og en sejr havde heller ikke været uretfærdig. Juncker og Drost fungerede fint sammen på toppen, giv dem nu resten af årets kampe sammen, så er jeg sikker på det bliver endnu bedre, nu mangler vi bare en Henrik Hansen agtig 10'er type, som kan fodre dem med bolde. Defensivt var det okay, selvom jeg ofte sad med hjertet oppe i halsen, savner en Bubacarr, Rieper, Agustsson type :)

Enig meget rodet kamp, der kunne være gået begge veje, så 1-1 er vel ok.

Holdet fik klart revancheret sig, fra den dårlig VB præstation.

Sønderjyskes mål, uheldig retur Delac giver. Men det største problem var at den nærmeste forsvarsspiller var meget langt væk. Så mere efter bolden, end om der kom nogen bag ham. Det gjorde Greko desværre.
Delac havde dog en umærket kamp med flere gode aktioner.

Offenensivt: kamp 16 var den første kamp, hvor begge i angrebet, faktisk var angribere. Det gik vel ganske godt
Også interessant at Bo slap noget af det defensive på den centrale midt Bjarke og Hallur . i stedet for Bjarke og Sivert.

Det virker som om at 4-4-2 er det system der i flertallet af kampe er bedst
Til top
 Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Julehygge i klubhuset

14.11.2018 - 24.11.2018

Fanklubben Den Gule Fare holder lidt julehygge den 24.11.18 kl. 12:00-15:00

Tak til vores sponsor

20.12.2018 - 31.12.2018

VP Stål A/S

Se flere events

STØT "DEN GULE FARE" - DET GØR VI: