Hobro IK AC Horsens
SØNDAG DEN 10. FEBRUAR KL. 00:00
DS Arena
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

AC Horsens - SønderjyskE

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Thomsen Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 28 Oktober 2012
Sted: Ølsted
Status: Online
Point: 535
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 November 2018 kl. 12:32
Klart bedre indsats! Delac stod en fin kamp.
Jeg må også lette på hatten for Junker/Drost duoen. Flot! Og fint af Junker fik scoret!
Bjarke Jacobsen bliver ved med at imponere mig. Kan den mand overhovedet undgå at ramme en medspiller? Han minder mig om William Kvist på hans bedste dage! Det er bare et spørgsmål om tid inden han bliver sendt til vores overbygningsklub (FCM)
SU-SU-SUPERLIGA
In Bo we trust
Til top
Erik Barkman Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 26 August 2012
Sted: Skanderborg
Status: Offline
Point: 2101
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik Barkman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 November 2018 kl. 13:35
Citat: Thomsen Thomsen skrev:

Bjarke Jacobsen bliver ved med at imponere mig. Kan den mand overhovedet undgå at ramme en medspiller? Han minder mig om William Kvist på hans bedste dage! Det er bare et spørgsmål om tid inden han bliver sendt til vores overbygningsklub (FCM)
Har haft samme tanke. Måske i virkeligheden derfor, Sivert blev hentet, selvom vi allerede havde Jakobsen?
Til top
Photonoir Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 09 April 2013
Sted: Horsens
Point: 216
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Photonoir Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 November 2018 kl. 14:55
Nogen der ved hvor lang kontrakt Bjarke jakobsen har?
Til top
skævben Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 26 August 2012
Sted: Brædstrup
Point: 160
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skævben Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 November 2018 kl. 19:27
Bjarke Jacobsen har kontrakt til sommeren 2021.
Til top
JoakimBL Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 23 August 2012
Sted: Horsens
Point: 653
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JoakimBL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 November 2018 kl. 08:01
Det er noget nemmere at ramme en medspiller, når man altid afleverer bagud
Til top
Fodbold Tosse Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 26 September 2012
Point: 547
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fodbold Tosse Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 November 2018 kl. 09:09
Hø Hø - overdrivelse fremmer forståelse :-)
Til top
 Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Tak til vores sponsor

20.12.2018 - 31.12.2018

VP Stål A/S

Nyt fra DFF

20.12.2018 - 31.12.2018

Danske Fodbold Fanklubber tager temperaturen på udebaneforholdene.

Se flere events

STØT "DEN GULE FARE" - DET GØR VI: