Hobro IK AC Horsens
SØNDAG DEN 10. FEBRUAR KL. 00:00
DS Arena
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

AC Horsens - FC København

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Lars Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 01 August 2012
Status: Offline
Point: 800
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: AC Horsens - FC København
    Sendt: 26 November 2018 kl. 14:35
Til top
Lars Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 01 August 2012
Point: 800
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 December 2018 kl. 11:29
Så gælder det i dag kampen mod FC København
Selv om FCK er i en bedre forfatning end sidst vi vandt i Telia Parken, så skal de ikke få noget foræret - det er trods alt dem der har revanche til gode.
Lad os håbe at vi bliver mange på lægterne til at støtte spillerne!

De gule fra Østjylland, vi kæmper så hårdt som ingen andre kan.

Vi ses!
Til top
JoakimBL Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 23 August 2012
Sted: Horsens
Point: 653
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JoakimBL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 December 2018 kl. 17:34
Jeg ved godt det er på en billig baggrund, men jeg kan ikke helt lade være. Nu fik i Mendoza på mål. Jeg tænker at baggrunden er vand på jeres mølle, men synes sgu ikke Mendoza har vist noget.
Og dem der altid synes at Bjarke Jacobsen er så fantastisk? Skulle vi prøve Sivert i stedet?
Til top
Photonoir Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 09 April 2013
Point: 216
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Photonoir Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 December 2018 kl. 19:30
JoakimBL: Jeg tror ikke Delac kunne ha' gjort det meget bedre end Mendoza, problemet lå helt andre steder end på målmandsposten.

...Ellers ved jeg ikke hvad jeg skal sige, udover "sikken en lussing" FCK havde ikke den offday man havde håbet på og ACH's "håndbold" opstilling" havde ikke en jordisk chance, mod FCK's finskytter - man kan selvfølgelig argumentere for at hvis små ting havde artet sig anderlede, så havde resultat måske ikke endt så beskæmmende... Hvis nu Delac havde været 2 sekunder hurtigere på bolden, var han ikke blevet vist ud og FCK havde ikke fået et målgivende frispark, på det hyperfarlige sted. Fantastisk mål af Hansson og var Drost ikke blevet ramt af en dommerfejl og fået et rigtig dømt straffespark, havde situationen måske været noget anderledes. Til tider fint småspil af ACH, men man vinder ikke fodboldkampe, ved at gå med livrem og seler - når man har bolden og der ikke er nogen overhængende fare, så spil da for pokker fremad, eller lav et sideskift - Lumb havde i perioder en halv hektar for sig selv... Nå men den kamp skal glemmes, dropper Superliga bold i aften og søger trøst i Netflix...
Til top
rasbak Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 24 August 2012
Sted: Vejle
Point: 1257
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasbak Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 December 2018 kl. 19:59
Nu spillede AC jo overordnet set ganske fint - altså mod AGF !
Forsvaret sejlede godt nok lidt og den nye konstellation med Qvist og Nielsen virkede ikke hurtige nok. Reese og Juel A sad ude, sammen med karantæneramte Nattestad.

Det kunne der jo sagtens rettes op på idag men mindsanten om Henriksen ikke stiller op i fuldstændig samme formation - i hvert fald i defensiven - mod FCK...

Det kunne næsten kun gå galt...!
Gud ved om Bo Henriksen ikke har set det han skal fra Qvist / Nielsen i centerforsvaret. ??Confused

Redigeret af rasbak - 02 December 2018 kl. 20:01
Til top
Erik Barkman Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 26 August 2012
Sted: Skanderborg
Point: 2101
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Erik Barkman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 December 2018 kl. 20:23
Citat: JoakimBL JoakimBL skrev:

Jeg ved godt det er på en billig baggrund, men jeg kan ikke helt lade være. Nu fik i Mendoza på mål. Jeg tænker at baggrunden er vand på jeres mølle, men synes sgu ikke Mendoza har vist noget.
Mendoza var så vidt jeg kunne se chanceløs i dag. Det er muligt, han ikke er bedre end Delac, men så er det sørgelige faktum, at vi er rigtig dårligt stillet på målmandsposten. Delac' brøler kandiderer til den mest håbløse målmandsaktion, jeg har set på CASA Arena. Det havde været pinligt at se på i Danmarksserien ...

Lad os se mod AaB. Det er en mere fair kamp at bedømme Mendoza på. Står han skidt dér, medgiver jeg gerne, at han ikke er at foretrække for Delac - til gengæld vil jeg så begynde at drømme om en ny målmand til Horsens Smile

Hvad midterforsvaret angik, synes jeg egentlig Qvist gjorde det fornuftigt, men Nielsen så igen usikker ud. Undrede mig fortsat vildt og inderligt over, at Reese ikke kan få plads i startopstillingen. Der MÅ simpelthen stikke noget under ...

(Havde Nattestad ikke også karantæne i den her kamp?)
Til top
JoakimBL Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 23 August 2012
Point: 653
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JoakimBL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 December 2018 kl. 20:37
Jeg siger ikke Mendoza droppede, men han gjorde ikke meget figur af sig, og jeg tror ikke at Delac havde lukket alle 6 ind. Hvis det er den mest håbløse målmandsaktion du har set, så går jeg ud fra du ikke kom på stadion den gang søge boksede bolden væk ti meter uden for feltet? Ja det kom til at se skidt ud fordi han ikke ramte bolden, men du har jo bestemt dig for at han ikke kan gøre noget godt nok og så er det jo som sagt vand på din mølle.
Til top
Photonoir Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 09 April 2013
Point: 216
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Photonoir Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 December 2018 kl. 20:40
Jeg er ikke enig i bedømmelsen af Delac og Mendoza... Jeg mener ACH har de målmænd de har brug for. Der hvor der virkelige kunne bruges en forstærkning er en overbevisende styrmand i midterforsvaret. 
Til top
sned Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 19 Oktober 2013
Point: 545
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sned Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 December 2018 kl. 22:56
FØJ DEN VAR SLEMCensored
Først ros til FCK de spillede en god kamp.

Offensivt forsøgt vi da noget, og blev snydt for et straffe. Hallur endnu en flot scoring.

Så det negative:
Defensivt havde vi store problemer.
Mendoza kom ind i en svær kamp, og beviste ikke han skulle være første målmand. Nu må vi se hvordan han klarer det mod Aab.
Delac er stadig vores bedste målmand. og ganske god. Han har reddet en del point til os.
Problemet ved Delac er at han er lidt for "Farverig". blandet samme med hans balkan temperamant, Så laver han "dumme" ting som det røde kort i dag (som nok ikke var blevet rødt hvis han havde ramt bolden), der er også det straffe han lave i den første FCK kamp (unødvendigt straffe)
Han er god, men han har nogle udfald.Men kan vi få noget bedre med den "formue" vi er i besiddelse af næppe.
enig med @Photonoir
"
Jeg er ikke enig i bedømmelsen af Delac og Mendoza... Jeg mener ACH har de målmænd de har brug for. Der hvor der virkelige kunne bruges en forstærkning er en overbevisende styrmand i midterforsvaret. "
Det er midterforsvaret der er det virklig problem:
Nielsen og Qvist havde problemer mod AGF, de var så ikke gode nok til at straffe os, det var FCK så til gengæld.
De mangler fart, og det virkde osse som om at de manglede indbyrdes forståelse.
Qvist så ikke god ud i dag.
Ved FCK andet mål, er han mere interesset i at få få en FCK off side, end i at holde sig tæt på N'doye .
Ved FCK 5te mål, kunne han havde sparket bolden væk, men lader den gå til FCK'eren.
Nielsen og Qvist virker ikke som det optimale par i midterforsvaret.

@Erik Barkman
"Hvad midterforsvaret angik, synes jeg egentlig Qvist gjorde det fornuftigt, men Nielsen så igen usikker ud. Undrede mig fortsat vildt og inderligt over, at Reese ikke kan få plads i startopstillingen. Der MÅ simpelthen stikke noget under ...

(Havde Nattestad ikke også karantæne i den her kamp?)"
Ja det virker mærkligt at Reese ikke kommer ind, i nogen af de 2 sidste kampe. Er han faldt i unåde, eller er der en klausul, der gør at FCM kan hente ham hjem i vinterpausen!!!!!

Redigeret af sned - 02 December 2018 kl. 23:02
Til top
Erik Barkman Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 26 August 2012
Sted: Skanderborg
Point: 2101
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik Barkman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 December 2018 kl. 11:59
Citat: JoakimBL JoakimBL skrev:

Jeg siger ikke Mendoza droppede, men han gjorde ikke meget figur af sig, og jeg tror ikke at Delac havde lukket alle 6 ind. Hvis det er den mest håbløse målmandsaktion du har set, så går jeg ud fra du ikke kom på stadion den gang søge boksede bolden væk ti meter uden for feltet? Ja det kom til at se skidt ud fordi han ikke ramte bolden, men du har jo bestemt dig for at han ikke kan gøre noget godt nok og så er det jo som sagt vand på din mølle.
Du er simpelthen tankelæser? Sejt, mand Big smile

Jeg anerkender fuldt ud, at Delac har stået nogle gode kampe. Men han laver for mange uprovokerede fejl for min smag - farlige udspark, bolde bokset ind midt for målet, tabte bolde i feltet, kiksede redninger - og fordi han har dén historik, kommer fejlen i går til at ligne en bekræftelse af reglen snarere end undtagelsen fra reglen. Søffe (går ud fra, det er ham, du mener?) stod hundreder af kampe, og ja, han lavede nogle brølere undervejs, men de blev opvejet af en hel masse meget stabile præstationer.

Måske bliver Delac i buret og beviser, at brølerne er undtagelsen og ikke reglen, hvem ved? Jeg er skeptisk, men ikke spåmand Smile

Og nej, Mendoza imponerede ikke, men havde så også rundt regnet de ringest mulige forudsætninger for at gøre det. Nu får han i sagens natur to kampe på kassen, hvor i hvert fald den mod AaB burde blive et mere lige opgør. Så må vi se, hvordan det går. 
Til top
 Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Tak til vores sponsor

20.12.2018 - 31.12.2018

VP Stål A/S

Nyt fra DFF

20.12.2018 - 31.12.2018

Danske Fodbold Fanklubber tager temperaturen på udebaneforholdene.

Se flere events

STØT "DEN GULE FARE" - DET GØR VI: