Hobro IK AC Horsens
SØNDAG DEN 10. FEBRUAR KL. 00:00
DS Arena
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

AaB - AC Horsens

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Lars Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 01 August 2012
Status: Offline
Point: 800
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: AaB - AC Horsens
    Sendt: 02 December 2018 kl. 11:26
Til top
Lars Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 01 August 2012
Point: 800
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 December 2018 kl. 08:54
I dag gælder det så sæsonens sidste udebanekamp mod AaB
En sejr giver top6 igen og det skal vi selvfølgelig gå efter,
selvom det bliver svært.

Der sendes 2 busser af sted - en stemningsbus og en familiebus, så supporten er på plads når kampen spilles kl. 14:00
Til dem der ikke kan være der live, kan se kampen på Eurosport 2 fra kl. 13:15

De gule fra Østjylland, vi kæmper så hårdt som ingen andre kan.

Vi ses!
Til top
Photonoir Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 09 April 2013
Sted: Horsens
Point: 216
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Photonoir Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 December 2018 kl. 19:31
En smuk sejr og dejligt at begge angribere scorede :) Jeg bliver mere og mere imponeret af Lumb, en super signing - sammen med Nymann er de tæt på at være ligaens bedste back kæde (set med gule øjne).

Fantastisk at Kruger fik scoret sit måske sidste superliga mål og ellers må jeg sige at det var positivt over hele linien.

FCM næste weekend giver nok ikke nogen point, selvom større mirakler er set :)
Til top
sned Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 19 Oktober 2013
Point: 545
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sned Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 December 2018 kl. 21:03
Det sker sjældent!
Vi er det mest scorende hold i denne runde, 4 kasser (godt nok mangler der en kamp)
MOM Lumb : Spillede en virkelig flot kamp.
Meget positivt at begge angriberne scorede. Det var Drost bedste kamp i denne sæson.
Godt at se Reese  tilbage i midterforsvaret. Hvem der så skal spille ved siden af ham er op til Bo, men det bliver nok vores anfører Mathias.
Mendoza mangler stadig noget, det kan man godt blive lidt nervøs over. Men det han mangler er selvfølgelig også at spille en vis mængde kamp, så han får mere erfaring i at spille på superliga niveau.
Ærgeligt at Borring igen igen, ikke kunne starte. Men Arndal gjorde det fint.

Vi har vel næppe været så dominerende i en anden halvleg som denne, meget længe.
Virkede lidt mærkeligt som Aab trak sig tilbage. Men det var jo godt for de guleWink

27 point efter 19 runder.
Sidste sæson skulle vi bruge 35 point for at komme i mesterskabsspillet, og der mangler stadig 7 kampe.
Selv om 35 næppe vil være nok i denne sæson så lige som ligaen er i år.

Sjovt som ACH og Aab ligner hinanden:
Gode ude , dårlig hjemme.
Ude:
Vi ligger nr 3 af point med Brøndby 18 point
Aab ligger nr 4 med 17 point
Hjemme:
Aab ligger sidst med 8 point
Vi ligger næst sidst med 9 point
Vi hat hentet dobbel så mange point ude som hjemme.
Tilskuermæssig ville det nok være bedre hvis det var omvendtSmile

PS. Kryger gjorde et flot indhop: Mål og gult kortSmile

Redigeret af sned - 09 December 2018 kl. 21:24
Til top
Fodbold Tosse Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 26 September 2012
Point: 547
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fodbold Tosse Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 December 2018 kl. 09:29
Det er en mærkelig sæson AC har gang i, men dejligt er det med alle de point på udebane, når der nu ikke rigtigt hentes nogen hjemme.

Mht. point antal til mesterskabsspillet, så burde 37 med sikkerhed være nok, og 36 er også rimelig sikkert.

Men der skal spilles unaturligt mange uafgjorte kampe i hele ligaen, hvis det igen skal kunne lykkedes at komme med, med 35 point.
Til top
Fodbold Tosse Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 26 September 2012
Point: 547
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fodbold Tosse Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 December 2018 kl. 09:37
Jeg håber forresten at Oliver Drost holder formen ved lige i den kommende pause - så han ikke igen møder op og skal bruge 2-3 måneder for at komme i gang.

Som han har spillet de sidste par kampe har han helt klart niveau til at være en starter i superligaen.
Til top
rasbak Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 24 August 2012
Sted: Vejle
Point: 1257
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasbak Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 December 2018 kl. 10:09
Jeg er rimelig træt af at Eurosport 2 ikke er en af kanalerne på husalteret.

Lidt er nu set på nettet, og det giver imo grobund for at sidste sæsons flotte 6. plads kan gentages. Topniveau`et er i hvert fald ikke blevet dårligere - nu skal stabiliteten stå sin prøve.

Det forekom mig en mere naturlig rigtig start-11 med Nielsen og Reese i midterforsvaret. Og så viser det jo bare truppens bredde at en klassespiller som Heltne Nilsen kan erstatte en karantæneramt Bjarke Jacobsen.

7 kampe mangler der at spilles i grundspillet - det bliver megaspændende at følge på ACH`s vegne Wink

Redigeret af rasbak - 10 December 2018 kl. 10:10
Til top
Thomsen Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 28 Oktober 2012
Sted: Ølsted
Point: 535
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 December 2018 kl. 12:28
Genial kamp!
Vi er dog heldige med Okore valgte at spille miserabelt - og Putros gav os lidt igen. Han skyldte også!
Anden halvleg er det bedste Horsens har spillet længe. Og Lumb var i særklasse!
SU-SU-SUPERLIGA
In Bo we trust
Til top
JoakimBL Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 23 August 2012
Sted: Horsens
Point: 653
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JoakimBL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 December 2018 kl. 13:03
Mange AaB'er mener også Putros var venlig over for Horsens, og jeg kan bare ikke se det? Jeg synes vi burde have haft mindst 1 straffe for hands og måske 2. Jeg mener Okore skulle have haft direkte rødt (ikke at det har betydning for kampen) Ahlman skulel have haft gult tidligere og dermed også rødt. Rinne skulle have haft et kort for hans tackling på Drost ved 4-2 målet. Skytte får et uforståeligt gult kort da Wurz taber sutten, og Mathias Nielsen får også et lige bagefter. Så Horsens blev straffet med to gule kort i en situation hvor AaB begår frispark? Der var ikke Off-side på Drost som AaB fans hævder. Hvad er det Putros gjorde mod AaB/hjalp Horsens som var så slemt i den her kamp? Ja, der var nogle hjørnespark/målspark som var forkerte, men det var der i begge ender og i alle kampe. Selv hvis jeg prøver at tage de gule briller af, så har jeg virkeligt svært ved at se at AaB blev forfordelt (den oprindelige betydning) i den her kamp.

Jeg synes også Putros er en elendig dommer, men jeg synes at det her var en af de mindst elendige Horsens-kampe han har dømt. Og det har ikke noget med resultatet at gøre, men ud fra den betragtning at vi trods alt ikke blev bortdømt fuldstændigt, og det mener jeg på ingen måde oprigtigt og så neutralt som jeg nu kan forholde mig til det, at AaB blev heller. Jeg synes tværtimod at de største fejl han lavede gik mod Horsens. At AaB fans så kan blive grebet af en stemning på stadion, kan jeg godt forholde mig til, men at andre mener det forstår jeg meget lidt af. 

Hvis du, Thomsen, blot mener at Putros gav lidt igen ved ikke at snyde os for et korrekt straffespark da Okore rammer Drost i feltet, og senere giver ham et korrekt rødt kort, så kan jeg gå med til det, men det er jo så også en meget lav barre.
Til top
rasbak Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 24 August 2012
Sted: Vejle
Point: 1257
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasbak Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 December 2018 kl. 13:10
Citat: JoakimBL JoakimBL skrev:

Selv hvis jeg prøver at tage de gule briller af, så har jeg virkeligt svært ved at se at AaB blev forfordelt (den oprindelige betydning) i den her kamp.
Du beholdte dem vist alligevel på... LOL
Til top
 Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Tak til vores sponsor

20.12.2018 - 31.12.2018

VP Stål A/S

Nyt fra DFF

20.12.2018 - 31.12.2018

Danske Fodbold Fanklubber tager temperaturen på udebaneforholdene.

Se flere events

STØT "DEN GULE FARE" - DET GØR VI: