AC Horsens FC Nordsjælland
SØNDAG DEN 14. JULI KL. 14:00
CASA Arena Horsens
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

AaB - AC Horsens

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Dengulefan Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 24 August 2012
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 220
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dengulefan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 December 2018 kl. 13:11
Citat: rasbak rasbak skrev:

Jeg er rimelig træt af at Eurosport 2 ikke er en af kanalerne på husalteret.

Lidt er nu set på nettet, og det giver imo grobund for at sidste sæsons flotte 6. plads kan gentages. Topniveau`et er i hvert fald ikke blevet dårligere - nu skal stabiliteten stå sin prøve.

Det forekom mig en mere naturlig rigtig start-11 med Nielsen og Reese i midterforsvaret. Og så viser det jo bare truppens bredde at en klassespiller som Heltne Nilsen kan erstatte en karantæneramt Bjarke Jacobsen.

7 kampe mangler der at spilles i grundspillet - det bliver megaspændende at følge på ACH`s vegne Wink

Synes du virkelig han er så god? Selv under kampen talte kommentatorerne om at han var blevet henvist til bænken og det var et tegn på at han måske ikke havde det der skulle til for at slå igennem. Jeg synes altså ikke han gjorde noget fantastisk godt.
Mvh

Dengulefan
Til top
JoakimBL Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 23 August 2012
Sted: Horsens
Point: 695
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JoakimBL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 December 2018 kl. 13:12
Og ja, det var en genial kamp. Vel vores bedste siden åbningskampen mod FCK i den her sæson? Naturligvis et par dumme lette mål at give AaB, men virkelig flot offensivt spil, ikke kun i overtal i 2. halvleg men generelt gennem det meste af kampen. Lumb havde en fantastisk præstation. Drost imponerede mig også. Generelt synes jeg det var gode indsatser over hele banen. Svagest så Mendoza ud. Det var naturligvis ikke fair at bedømme ham ud fra indsatsen mod FCK, hvor hele holdet underpræsterede i en svær kamp, og hvor han kom kold på banen, men han leverede ikke en indsats der kan true Delacs plads i 2019. Desværre. 

Og så skal den næste "ekspert" der snakker dødbolde og lange indkast når AC Horsens skal vurderes tvinges til at se den her kamp, for det har han tydeligvis ikke, og burde ikke udtale sig om noget han intet aner om.

Til top
Thomsen Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 28 Oktober 2012
Sted: Ølsted
Point: 578
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 December 2018 kl. 13:52
Nej, vi er efterhånden rækkens dårligste til dødbolde. Det ee okay med mig - vi er jo så blevet bedre til at score i åbent spil!
SU-SU-SUPERLIGA
In Bo we trust
Til top
rasbak Se drop down
Medlem
Medlem

Sted: Danmark
Point: 1302
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasbak Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 December 2018 kl. 14:13
Citat: Dengulefan Dengulefan skrev:

Synes du virkelig han er så god? Jeg synes altså ikke han gjorde noget fantastisk godt.
Det ved jeg ikke. Som jeg skrev så så jeg ikke kampen fordi den var på Eurosport Big smile.

Under "normale" omstændigheder ville han nok være selvskrevet til startopstillingen, men netop fordi AC`s trup er blevet bedre og bredere, er han det svageste led.
Samtidig er BH heller ikke kendt for at sætte spillere på holdkortet "af navn" ...

Redigeret af rasbak - 10 December 2018 kl. 14:13
Til top
carsten lindballe Se drop down
Medlem
Medlem

Sted: Hatting
Point: 1851
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér carsten lindballe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 December 2018 kl. 19:08
Kan ikke forstå hvorfor Mathias Nielsen ikke lod Lumb tag det frispark der var lige uden for Aabs felt, lumb er noget bedre til dødbold.M.N. s bolde rammer aldrig en mand, så hvorfor skulle han kunne ramme målet.
Til top
Ultimo Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 11 November 2018
Sted: Den Gule Hule
Point: 18
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ultimo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 December 2018 kl. 14:53
Fuldstændig enig med JoakimBL; vi blev snydt for 2 straffespark udover det vi fik og Putros dømmer på INGEN måde til vores fordel, faktist er kampens forløb lettere tilfældigt og har intet med dommeren at gøre (Okore laver en enorm hjerneblødning og får 2 gule kort i første halveg). Jeg så der var flere Aab fans der havde specielt ondt bagi fordi de mente Drost smed sig. Hvis man bare lige kigger en lille smule efter er det jo TYDELIGT som jorden er rund at han bliver hægtet på det bagerste ben, det samme med Arndal hvor den store og langsomme Okore (som efter min mening er overvurderet) klodser rundt og misser sin mand hvorefter han bliver nødt til at fælde en storspillende Arndal.

Ifht. Sivert vurderer jeg mig ganske enig med koret der siger hans niveau virkelig begynder at "shine" igennem, for satan en fantastisk spiller, synes egentlig at han var meget bedre til at håndtere sin balance rolle end Bjarke plejer at være. Hvilket flow og betydning for den centrale midtbane han har, vi havde også bolden 60 procent af tiden i kampen (selv i første halveg hvor de stadig havde en mand, havde vi bolden mest; 55-57 procent). Jeg formemmer virkelig en stjerne i Sivert og et fremtidigt salgsemne, han har spillet godt i de fleste kampe og har et blik for spillet som kun Bjarke kan konkurrere med.

Var der forresten nogle der fulgte med i Superliga XL igår hvor Bo Henriksen var med? Helt tydeligt at tv stationen har et agenda i at få Bo Henriksen væk fra Horsens. De omtalte "eksperter" havde IKKE en skid forstand på vores situation eller hvordan vi spiller og smalltalkede sig igennem programmet med ligegyldige anekdoter som ingengang var passende for et år siden (Horsens spiller kedeligt, Bo Henriksen kommer aldrig til en topklub).

På et tidspunkt sidder de sørme og snakker om han måske bliver fremtidig Aab og SE træner. Nu da Aab lige har ansat Jacob Friis og SE med størst sandsynlighed henter Lønstrup fra Roskilde til sommer (en træner de allerede var interreseret i da han var i Helsingør sidste år) og så siger de fandeme at han skulle tage til en klub der sportsligt ligger under os (altså SE). Kan slet ikke se Bo og familien tager til Haderslev, når de nu har det godt hvor de er og slet ikke for et par ekstra sparemønter for et sportsligt dårligere projekt. Jeg grinte min røv i laser da Jacob Friis blev fastansat i morges og fik ret i min egen antagelse; de såkaldte eksperter ved INGENTING om Horsens. Fryd.

Hvis jeg var fodboldekspert på tv ville jeg måske have overvejet at se de fleste kampe på tv og i det hele taget følge med i de hold der blev snakket om. Under al kritik at deres såkaldte "ekspertpanel" hiver en løncheck hjem hver måned efter deres "arbejde". Kan huske de gamle eskperpaneler med Allan Pedersen fra EB og adskillige andre gode fodboldjournalister. Nuværende fodboldprogrammer minder mest af alt om en hyggestue hvor alle skal have det godt og Camilla Martin fører an i noget der mest af alt minder om et FCK korstog. Jeg er udemærket klar over det handler om seertal, men de burde stadig have respekt nok for de andre hold til ikke at afsætte 2 timer ugentligt til hver en FCK kamp. Jeg er ved at blive godt træt af at de kun snakker om hvorfor de andre hold var dårlige på dagen når Horsens har vundet en kamp og aldrig det "skjulte" faktum at vi er et godt hold, jeg har sku aldrig hørt dem snakke positivt om os spiller for spiller før Bo Henriksen kom ind i studiet igår.

Næste gang der er en ekspert der beskriver os som gode til dødbolde ryger der en klage ind til deres tv station. Kan simpelthen ikke være rigtig vi ikke får en ordentlig pressedækning.

Redigeret af Ultimo - 11 December 2018 kl. 14:57
Til top
 Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

På gensyn til en ny sæson i superligaen.

19.05.2019 - 14.07.2019

Vi vil gerne benytte lejligheden til at ønske god sommerferie til vore medlemmer, fans, spillere og stab og på gensyn til første kamp i sæsonen 2019/2020. - *** - Årets spiller 2018/2019: 1. Michael Lumb 2. Matej Delač 3. Hallur Hansson

Nyt fra DFF

31.07.2019 - 31.12.2019

Danske Fodbold Fanklubber tager temperaturen på udebaneforholdene.

Se flere events

STØT "DEN GULE FARE" - DET GØR VI: