FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

AC Horsens - FC Midtjylland

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Lars Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 01 August 2012
Status: Offline
Point: 817
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: AC Horsens - FC Midtjylland
    Sendt: 09 December 2018 kl. 08:53
Til top
Lars Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 01 August 2012
Point: 817
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 December 2018 kl. 10:58
Så gælder det i dag sæsonafslutningen mod FC Midtjylland
FCM har vist sig at være "hademodstanderen" hvad angår point, men på et tidspunkt ender alle stimer, måske er det vores tur i dag - første forudsætning - ingen udvisninger!
Lad os håbe at vi bliver mange på lægterne til at støtte spillerne!

De gule fra Østjylland, vi kæmper så hårdt som ingen andre kan.

Vi ses!
Til top
Photonoir Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 09 April 2013
Sted: Horsens
Point: 230
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Photonoir Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 December 2018 kl. 16:40
Ved ikke helt hvem og hvordan tingene styres herinde, men et godt foreslag ville være at starte sådan en tråd nogle dage før kamp start :) 
Til top
carsten lindballe Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 24 August 2012
Sted: Hatting
Point: 1819
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér carsten lindballe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 December 2018 kl. 17:40
Photonoir:
Hvis du kikker op så har Lars sådan set startet tråden allerrede d.09-12 2018 kl 08:53. 
så det må siges at være nogle dage inden kampstart. og ellers kan du jo selv starte tråden det kan alle gøre 
Til top
Photonoir Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 09 April 2013
Point: 230
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Photonoir Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 December 2018 kl. 18:14
Var ikke klar over jeg selv kunne gøre det og umiddelbart kunne jeg ikke finde den igår :)
Til top
Medlem
Medlem

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér carsten lindballe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 December 2018 kl. 20:10
Photonoir:
du findder de verse kampe , ude på forsiden under kort og gult, der trykker du på superligaen så kommer kampene frem, Lars plejer at lave dem i god tid, men ellers kan man selv oprete en tråd 
Til top
rasbak Se drop down
Medlem
Medlem

Sted: Danmark
Point: 1273
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasbak Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 December 2018 kl. 11:30
Citat: Photonoir Photonoir skrev:

Var ikke klar over jeg selv kunne gøre det og umiddelbart kunne jeg ikke finde den igår :)
Der er ikke den store aktivitet herinde mere, så om der skrives et par linier under "generelt" eller under en kamptråd, gør ikke den store forskel Shocked

Men et par linjer om kampen.
Mendoza - det var op og ned. Mest op, for han havde flere gode indgreb. Han har bestemt potentiale til mere, men spørgsmålet er om han ikke ryger tilbage på bænken til januar.

Forsvaret er stadig hullet som en si, og det var også Henriksens anke efter kampen.
Jeg har aldrig set Mathias Nielsen som den store forsvarsgeneral, men Bo H må mene at han er det bedste valg ved siden af Reese lige nu. 
Nattestad er nu fortid - officielt af økonomiske grunde, fordi BH mener at vi har nok centerforsvarere i truppen, så jeg er lidt spændt på om konstellationen fortsat hedder Nielsen/Reese eller om Juel Andersen får mere spilletid.
Ellers var der god fight og tænding over hele linien. Både midtbanen og vores til tider hårdt kritiserede angreb gjorde det virkelig fint.
Mest opløftende at Junker og Drost ligner et fint makkerpar, godt iscenesat af en formstærk Hallur Hansson centralt. 

Nu går truppen på en fortjent julepause. Det bliver spændende at se om de gule kan holde kadancen efter vinterpausen Det plejer ikke altid at gå så smertefrit i foråret.

Redigeret af rasbak - 17 December 2018 kl. 12:03
Til top
Medlem
Medlem

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér carsten lindballe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 December 2018 kl. 11:55
Håber der kommer noget tilgang når vinduet åbner til januar.i stødet for de 3 der er væk gerne en eller 2 angribere mere
Til top
Thomsen Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 28 Oktober 2012
Sted: Ølsted
Point: 554
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 December 2018 kl. 12:11
Tror Bo hentede Nattestad da han ville indføre 3-5-2 (5-3-2) men det gik mindre godt!
Jeg håber dog at Bo finder en rigtig styrmand frem fra gemmerne. Reese er på leje, så at basere det på ham er ikke klogt. Desuden er han ikke en general. Det er Nielsen nok mere - han er bare ikke videre dygtig på den plads.
Juel Andersen kan udvikle sig, men noget tyder på, at Bo ikke mener han er der endnu. Jeg håber virkelig på en ny mand der! Og så gerne en ny kant! Borring er for skadet. Ganske enkelt.
SU-SU-SUPERLIGA
In Bo we trust
Til top
JoakimBL Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 23 August 2012
Point: 679
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JoakimBL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 December 2018 kl. 14:09
Forventeligt nederlag, men jeg synes vi gjorde en god figur og jeg synes ikke at slutresultatet giver et korrekt billede af kampens forløb. Især  i første halvleg. Det hurtige mål i starten af anden halvleg gjorde at Midtjylland stillede sig kompakt og forsvarede, og det var svært at komme til de helt store chancer, selvom vi havde nogle stykker, og med lidt mere held i sprøjten, kunne vi have udlignet igen. At de så får et kontramål til slut, når vi presser max på for udligningen, det har jeg det helt fint med.

Mendoza er godt nok lidt en svær størrelse at blive klog på. han havde nogle virkelige fantastiske redninger, blandet med en masse usikre indgreb og generelt ikke meget autoritet. Han har helt sikkert potentiale, men mener ikke han er superliga klar som første målmand endnu. Dilemmaet er selvfølgelig at den bedste måde at blive klar på er at få mere erfaring.

Jeg synes stadig folk generelt er for hårde ved Mathias Nielsen. Nej han er ikke verdensklasse, men vores forsvar lige nu er bedre med ham end uden. Han mangler helt sikkert noget speed, ingen tvivl om det, men noget af det kompenserer han så med ved erfaring og forudsigenhed. 

Jeg er stadig vildt imponeret af Lumbs konstant høje niveau, og også Frantsen for den sags skyld. Drost gjorde det super godt igen, og overstråler faktisk Junker i mine øjne, men vi mangler noget bredde oppe foran.  Skytte er god til at holde i bolden når vi er foran, men hånden på hjertet, så er det ikke et problem vi har ofte nok. (og igen en lejet spiller) 

Lad os håbe på et par forstærkninger i pausen, og så er jeg ellers godt tilfreds med resultatet af første halvdel af sæsonen. Selvom spillet i perioder har set skidt ud, ser jeg en klar fremgang og det ser ud til at der er en fornuftig base på holdet. 
Til top
 Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Nyt fra DFF

31.07.2019 - 31.12.2019

Danske Fodbold Fanklubber tager temperaturen på udebaneforholdene.

Sammen om en god oplevelse

31.07.2019 - 31.12.2019

Se flere events

STØT "DEN GULE FARE" - DET GØR VI: