SønderjyskE AC Horsens
SØNDAG DEN 31. MARTS KL. 18:00
Sydbank Park
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

AC Horsens - Brøndby IF

Besvar Besvar
Forfatter
Lars Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 01 August 2012
Status: Offline
Point: 819
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: AC Horsens - Brøndby IF
    Sendt: 10 Marts 2019 kl. 08:09
Til top
Lars Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 01 August 2012
Point: 819
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Marts 2019 kl. 12:25
Så gælder det i dag den  fjerde kamp af 4 der afgør om vi kommer i top6 som sidst. Det er kun i den yderste teori at det kan lykkes, men det er stadig nødvendigt at få så mange point som muligt inden vi begyder et evt. gruppespil. Begge hold skal bruge point og sidst Brøndby var på besøg "stak vi en kæp i hjulet på deres mesterskabsdrømme og i dag har vi igen en chance for drille Brøndby!
Lad os håbe at vi bliver mange på lægterne til at støtte spillerne!

De gule fra Østjylland, vi kæmper så hårdt som ingen andre kan.

Vi ses!
Til top
Photonoir Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 09 April 2013
Sted: Horsens
Point: 230
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Photonoir Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Marts 2019 kl. 19:58
En rigtig møg gruppe AC ender i... Det bliver en nervepirrende omgang nu :(

Til top
Thomsen Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 28 Oktober 2012
Sted: Ølsted
Point: 554
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Marts 2019 kl. 22:33
HVIS vi ender med at overleve SKAL det bruges penge på en rigtigt angriber. Junker er bare ikke god nok.
Delac er en katastrofe. Sivert Nilsen er til gengæld genial!
SU-SU-SUPERLIGA
In Bo we trust
Til top
JoakimBL Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 23 August 2012
Point: 679
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JoakimBL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Marts 2019 kl. 09:00
Jeg tror simpelthen ikke vi kan "købe" os til en angriber, vi er nødt til at finde dem. Jeg er enig i at Junker er en kæmpe skuffelse og har hele tiden sagt man betalte alt for meget for ham, men jeg er ikke sikker på at han er problemet. For vi har set  det samme igen og igen og igen, senest  med Finbogasson . Problemet er at vi ikke har nogle til at sætte angriberne i scene, de skal kreere det hele selv, og den slags angribere har vi simpelthen ikke råd til, og selv hvis vi havde, så ville de være i bedre klubber end Horsens. 

Delac er uden skyld i alle tre mål i går i mine øjne, så at kalde ham en katastrofe synes jeg også er ved siden af målskiven, men den snak har vi haft og bliver næppe enige om.

Men for nu at tage det positive ved kampen i går. Hvis vi havde vist den slags vilje og fight i de foregående kampe, så havde vi haft en helt anden situation end det rod vi står i nu. Endelig kom Prip ind fra start og Borring på bænken, som jeg har sukket efter. Men faktisk så synes jeg for en gangs skyld at Borring viste lidt da han kom ind i kampen. Vi får brug for Qvists indkast i de kommende kampe, selvom jeg ikke nødvendigvis er helt stolt ved ham i centerforsvaret. 
Vores spil er så meget mere dynamisk uden Bjarke på den centrale midtbane, kan han omskoles til forsvar måske i stedet for Nielsen? Og ja, Sivert begynder at vise hvorfor han blev hentet (igen). 
Vi spillede os ganske vist ikke frem til de helt store chancer i åbent spil, men det var nok heller ikke gameplanen i går. Hvis Bo kan sætte holdet lige så meget op til kampene i gruppespillet, så skal vi nok klare den, men falder vi tilbage til indstillingen i de foregående kampe, så ender vi med at skulle spille nedrykningskampen mod 3. pladsen i 1. div., og hvis vi ikke kan vinde den, så kan der ikke længere være tvivl om at Bo må ud. 

Til top
sned Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 19 Oktober 2013
Point: 555
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sned Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Marts 2019 kl. 11:46
Indtil Vendsyssel så det fint ud, de sidste 4 kampe trak ned.

Grundspillet har været præget af mange eksperimenter fra Bo's side.
3 og 4 mands forsvar: Der har været prøvet en del spiller nede i midterforsvaret, det er sjælden godt, at der bliver skiftet for meget ud.
Vi har ligaens dårligst forsvar 45 mål er der gået ind (godt nok deler vi den "ære" med Hobro.)
Synes Juel Andersen har løftet sit spill i 2019, frem for det vi så i 2018.
Forstår ikke hvorfor Bo bruger Qvist i midterforsvaret, Han roser hans præstationer for reserverne. Men der er forskel på reserverne og Superligaen. En lang ranglet spiller, der ikke er specielt hurtig. Han har problemer med hurtig spiller som Hedlund i går. Han så hellere ikke for god ud ved Randers anden scoring.
Vi kan godt bruge Qvist evne som langkaster. Men han er ikke midterforsvarer.

Da vi gik i mesterskabsspillet sidste sæson, skulle sommer transfer være "stille".
Vi skulle bare havde en bedre angriber.
Det fik vi i Pusic's, men han skred efter et par dage.
Det har været et problem for os. Vi hentede så en dyr erstatning i Juncker, der har haft det svært, specielt her i 2019.
Tror At Pusic ville havde været en bedre løsning, med den måde vi spiller på.

I angrebet blev der også eksperimenteret en del, specielt inden Juncker kom

Nu står vi med 6 kampe med hold der burde kunne give flere tilskuere, end hvis vi var endt i den anden pulje.
Så må vi håbe Bo kan forbedre hans elendig statistik mod VB, 1 point i 5 kampe.
Må håbe at vi får Brock Madsen, Reese og Mathias Nielsen klar til gruppespillet.

Redigeret af sned - 18 Marts 2019 kl. 11:56
Til top
Thomsen Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 28 Oktober 2012
Sted: Ølsted
Point: 554
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Marts 2019 kl. 14:03
Joakim du mener at Delac er uden skyld i alle 3 mål? Det er jeg meget overrasket over!
Jeg synes at hans positionering er helt på månen. Det første mål må ikke gå ind. Aldrig. Ikke så langt udefra. Bolden slår ikke engang i luften. Det andet mål kan han ikke gøre noget ved. Han var dog tæt på. Nummer 3 havde en god keeper nappet.
SU-SU-SUPERLIGA
In Bo we trust
Til top
Erik Barkman Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 26 August 2012
Sted: Skanderborg
Point: 2120
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik Barkman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Marts 2019 kl. 14:54
Den første må aldrig gå ind ved nærmeste stolpe så langt udefra. Det tredje mål skal jeg nok lige se på tv, men fra hvor jeg sad så der ikke ud til at være meget fart på den afslutning.

Under alle omstændigheder var det vel ikke Delac' skyld, at vi tabte, vi var bare overmatchet. Men han hjalp ikke Smile

Jeg er heller ikke helt tryg ved Qvist, men jeg er til gengæld ikke så forfærdelig meget mere tryg ved Matthias Nielsen. Vi mangler Reese, og han SKAL erstattes i sommerpausen.

Spørgsmålet er så bare, hvor vi ellers skal bruge Qvist? For hans indkast GØR en forskel, om vi kan lide det eller ej ...

(Jeg har ingen svar, kun spørgsmål Smile )

Det er lidt svært med Junker, for han kommer jo dårligt til en chance, han kan brænde. Er hans positionering og hans løb for dårlige? Eller spiller vi ham bare ikke ordentligt? Det er lidt svært at gennemskue. Men 4 mille har han under ingen omstændigheder været værd ...
Til top
JoakimBL Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 23 August 2012
Point: 679
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JoakimBL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Marts 2019 kl. 15:06
Delac er helt ude ved stolpen på 1. mål og bolden drejer rundt om ham og ind i mål. Hvis der er bogen der har andel i det mål, så er det dem der lader ham afslutte fuldstændig upresset. Men lige som Delac, så er der Helmer ingen andre der forventer en afslutning der fra. En verdensklasse keeper kunne måske have fået fingrene på, men hold nu med at det altid er hans skyld. Begge andre mål er primært dårligt forsvar og også bare flotte scoringer. Var ham blevet på bene ved chippet, så kunne den være sparket fladt ind i stedet.
Når han holder clean sheet så er det forsvaret i giver æren og når der bliver scoret, så er det altid hans fejl. Det er lige så forudsigeligt som det er forkert og trættende at høre på.
Uanset om han er så er god eller middel eller hvad man mener, så er det i hvert fald ikke den plads der børe være en prioritet at gøre noget ved. En verdensklasse målmand havde ikke kunnet ændre på vores sæson i år, lige så vel som en verdensklasse angriber heller ikke kunne.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Nyt fra DFF

31.07.2019 - 31.12.2019

Danske Fodbold Fanklubber tager temperaturen på udebaneforholdene.

Sammen om en god oplevelse

31.07.2019 - 31.12.2019

Se flere events

STØT "DEN GULE FARE" - DET GØR VI: