FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

AC Horsens -Vejle Boldklub

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Lars Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 01 August 2012
Status: Offline
Point: 834
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: AC Horsens -Vejle Boldklub
    Sendt: 12 April 2019 kl. 16:22
Til top
Tiger Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 23 August 2012
Sted: Horsens
Point: 367
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tiger Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 April 2019 kl. 17:45
Lidt spøjst med nedtællingen i bjælken herover - har fanklubben fortrængt det faktum at vi møder VBK på torsdag?😂
Til top
rasbak Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 24 August 2012
Sted: Danmark
Point: 1289
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasbak Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 April 2019 kl. 08:51
Tja - endnu et "spændende" opgør mod Vejle. 
Jeg tror ikke det er denne kamp AC skal sætte sin lid til overlevelse på. 

Vejle har virkelig fundet de skjulte kvaliteter frem, og det er mærkeligt at de er havnet på sidstepladsen med det spil de har vist i de sidste par kampe? 

Scenariet er 0 point i den kamp tror jeg, men kan Horsens senere vinde over SønderjyskE ( der er lige så formsvage som Horsens ) i den direkte duel på CASA, så tror jeg stadig der er en chance for superligabold på CASA i næste sæson.

Redigeret af rasbak - 16 April 2019 kl. 17:53
Til top
Luca Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 12 Juli 2017
Sted: horsens
Point: 25
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Luca Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 April 2019 kl. 09:07
Op med humøret, Ac Horsens har fået lidt håb idet at Agf vandt over sønderjyske. Kampen skal spilles som en pokalkamp med fight og gå-på mod. Det er jo ikke umuligt, Ac må jo tørste efter revanche. Kom så guleSmile
Til top
carsten lindballe Se drop down
Medlem
Medlem

Sted: Hatting
Point: 1831
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér carsten lindballe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 April 2019 kl. 12:25
jeg vil tillade mig og være ærlig, syntes ikke det er helt fortjænt at vb ligger hvor de gør, syntes de over hele sæsonen ikke har fåed de point som de har fortjænt, syntes de fordet meste har spille noget flot bold, og jeg holdder ikke med vb 
Til top
Tiger Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 23 August 2012
Sted: Horsens
Point: 367
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tiger Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 April 2019 kl. 08:37
Ikke for at kværulant, men vi kommer for sent til kampen, hvis vi skal rette os efter nedtællingsuret
Til top
Thomsen Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 28 Oktober 2012
Sted: Ølsted
Point: 568
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 April 2019 kl. 14:44
Jeg HÅBER på en dødkedelig 0-0. På den måde vil vi kunne holde Vejle i en armslængde bag os. Hvis GF så gider vinde over SønderjyskE så ser det faktisk stadig fornuftigt ud.
Jeg har en underlig fornemmelse. Alle kampe her i foråret har jeg haft fornemmelsen af en lussing (selvom jeg gerne skriver jeg tror på vi vinder. De andre holds fans kigger jo med hér). Men den her tror jeg mere på. Det kan gå alle veje, men jeg håber på vi får mindste 1 point!
SU-SU-SUPERLIGA
In Bo we trust
Til top
Luca Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 12 Juli 2017
Sted: horsens
Point: 25
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Luca Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 April 2019 kl. 18:37
Vi slår VB med 2-0 kom så gule
Til top
carsten lindballe Se drop down
Medlem
Medlem

Sted: Hatting
Point: 1831
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér carsten lindballe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 April 2019 kl. 20:23
så skal der point på kontoen så vi forbliver på 2 pladsen, endder vi på 3 pladsen endder vi med 2 kampe om nedryknin mod vendsyssel igen 
Til top
Lars Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 01 August 2012
Point: 834
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 April 2019 kl. 07:57
Så gælder det returmødet med Vejle Boldklub. Det faldt ikke heldigt ud i det første møde, men sejr eller i det mindste uafgjort samt at AGF endnu en gang ikke taber mod SønderjyskE så ser det ikke så skidt ud.
Lad os håbe at vi bliver mange på lægterne til at støtte spillerne!

De gule fra Østjylland, vi kæmper så hårdt som ingen andre kan.

Vi ses!

Til top
 Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

AC Horsens - SønderjyskE

15.04.2019 - 21.04.2019

Kom og støt AC Horsens mod SønderjyskE

Landskamp i DFF regi

18.04.2019 - 17.05.2019

Kamp: Danmark - Irland Dato/tid: Fredag d. 7. Juni kl. 20.45 Sted: Parken, KBH Billetpris: 315 DKK/stk. (enhedspris på afsnittet, som udgangspunkt kategori 2) Bindende deadline: Onsdag d. 15/05 2019 Kamp: Danmark - Georgien Dato/tid: Mandag d. 10. Juni kl. 20.45 Sted: Parken, KBH Billetpris: 315 DKK/stk. (enhedspris på afsnittet, som udgangspunkt kategori 2) Bindende deadline: Fredag d. 17/05 2019

Se flere events

STØT "DEN GULE FARE" - DET GØR VI: