Randers FC AC Horsens
MANDAG DEN 23. SEPTEMBER KL. 19:00
Cepheus Park Randers
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SOMMERTRANSFERE 2019

Besvar Besvar Side  <1 45678 38>
Forfatter
Fodbold Tosse Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 26 September 2012
Status: Offline
Point: 705
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fodbold Tosse Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Juni 2019 kl. 10:19
Ift at ligne en synkende skude - så vil Horsens jo netop gøre det så længe de ikke ændrer gameplan, og eksempelvis begynder st tilknytte spillere tidligere i vinduerne.
Til top
Erik Barkman Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 26 August 2012
Sted: Skanderborg
Point: 2191
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik Barkman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Juni 2019 kl. 14:30
Citat: Fodbold Tosse Fodbold Tosse skrev:

Min klare overbevisning er at det handler 99% om økonomi hvis de skulle tilknyttes 7-14 dage tidligere.
Det kan være rigtigt nok, men økonomien er jo så heller ikke en faktor, man bare lige kan se bort fra.
Til top
JoakimBL Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 23 August 2012
Sted: Horsens
Status: Online
Point: 750
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JoakimBL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Juni 2019 kl. 16:12
I skal ikke bilde nogen ind at man fik Junker billigere fordi man handlede sent i vinduet. Og ja, situationen var anderledes end normalt pga. Klaphatten, men den må Bo også bære sin del af ansvaret for. Når man overtaler en spiller der dybest set ikke har lyst, så er der en risiko for at han ikke finder lysten.

Vi kan snakke om penge fra nu og til solen brænder ud, men det handler om at bruge pengene fornuftigt. Det kan også blive for dyrt at spare penge. Jeg fatter simpelthen ikke en meter af at folk stadig har tillid tilsat Bo kan passe biksen selv. Hvis man ikke kan finde et bedre alternativ på trænerposten, så må man i det mindste finde en sportschef til ham, for han magter ikke managerrollen i min optik
Til top
Medlem
Medlem

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fodbold Tosse Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Juni 2019 kl. 16:19
Klubben er mig bekendt enige i at der skal tilføjes resourcer enten i eller omkring nuværende trænerteam.
Til top
carsten lindballe Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 24 August 2012
Sted: Hatting
Point: 1894
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér carsten lindballe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Juni 2019 kl. 16:20
https://hsfo.dk/sport/Sportsligt-set-up-i-AC-Lys-for-enden-af-tunnellen/artikel/235496
Til top
Medlem
Medlem

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fodbold Tosse Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Juni 2019 kl. 16:35
Netop det med at overtale en spiller der ikke har lyst er en meget farlig vej at bevæge sig ned af.

Det skete jo også med eksempelvis Thorsen - han blev "lovet" en plads på midtbanen, men blev fastholdt på positionen som bak.
Efter kun en sæson var han kørt så træt at han bare ville videre.

Det samme med Purier - han udtrykker efterfølgende at det tydelige store dødbolds fokus han oplevede på træningsbanen i ACH slet ikke var blevet nævnt i hans dialoger med klubben.

Bo H skal passe på han ikke lover noget som han ikke kan holde - deri tror jeg faktisk også at eksempelvis Brock-Madsens største forbehold ligger.
Han vil spille, og Bo H har uden tvivl forklaret ham om at han jo er verdensklasse og derfor naturligvis vil spille for ACH.
Men hvordan handler den kære Bo H så?
Til trods for at Brock-Madsen spillede en kanonkamp, og ikke var træt - så blev han meget uforstående skiftet ud mod Vendsyssel.

Prøv at sæt Jer i hans sted: han spillede en god kamp, kæmpede benhårdt, og havde kræfter til at spille kampen færdig, mens andre dpillere tydeligvis var trætte.
Men han blev alligevel skiftet ud...
Jeg har svært ved at se hvad han kunne have gjort anderledes for at han havde spillet kampen til ende?

Redigeret af Fodbold Tosse - 10 Juni 2019 kl. 16:38
Til top
carsten lindballe Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 24 August 2012
Sted: Hatting
Point: 1894
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér carsten lindballe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Juni 2019 kl. 14:04
Arendal får ophævet sin kontrakt www.bold.dk
Til top
Erik Barkman Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 26 August 2012
Sted: Skanderborg
Point: 2191
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik Barkman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Juni 2019 kl. 09:57
Fodboldtosse: Du er ude i nogle spekulationer omkring Thorsen, Pourié og Brock-Madsen, som det kræver en masse insiderviden at verificere. Måske har du ret i noget af det, måske det hele, måske intet af det - jeg ved det ikke.

Man kan også se det på en anden måde: Selv hvis Brock-Madsen ikke forlænger, så gjorde han en afgørende forskel i de kampe, han fik her. Måske forskellen på nedrykning og overlevelse. Hvis han aldrig var kommet uden Bo Henriksens overtalelsesevner, så skal vi prise os lykkelige for de evner, tænker jeg. Tilsvarende med Thorsen - vel forlod han os, men han gjorde en positiv forskel på holdet, mens han var her. Lidt Thorsen og Brock-Madsen er bedre end ingen Thorsen og Brock-Madsen, vil jeg mene Smile

(Hvad Pourié angår, er det vist alment kendt, at han er en klaphat. Og jeg mener, manden kom jo fra en Superliga-klub, han havde haft en hel sæson til at se med egne øjne, hvordan Horsens spillede - at det kom bag på ham, da han sad dér på bænken i FCK-kampen, er den sygeste undskyldning i mands minde. Hele dén misere har jeg altså meget svært ved at bebrejde Henriksen for ...)

Ifht Arndal: Virker fornuftigt. Han slår mig som en god knægt med masser af gejst og vilje, men det er lidt svært at se en klar udvikling fra han ankom til nu. Der bliver bare ved med at være et lille stykke op til klokkeklart Superliga-niveau, og det hul kniber det med at lukke. Forhåbentlig for ham finder han en god 1. Divisions-klub, hvor han kan tage det næste skridt!

Redigeret af Erik Barkman - 14 Juni 2019 kl. 10:01
Til top
Sep Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 01 September 2018
Sted: Horsens
Point: 3
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sep Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Juni 2019 kl. 18:06
Jeg går ud fra det er Pusic du mener, men tror nu også han er en klaphat.

Vedr. Thorsen så er hans klub vist rykket ned igen, ved ikke om han kunne være en mulighed for AC. Syntes han gjorde det fint den sæson han nåede.

En anden der gjorde det fint den sæson er Okusun. Det var ikke meget han nåede at spille i sidste sæson, og han kunne måske være en mulighed på leje. Så også lige Thychosen i dag udtalte han savner spilletid, men der er vi vist dækket meget godt ind.

Det sidste jeg lige vil trætte Jer med er også vedr. en tidligere spiller. Jeg så Bubacarr komme gående ved Langmarksvej i går. Han er formentlig i byen for at besøge bekendte, men det var da helt rart at se ham igen. Kunne Bo bare lige finde en ny Buba:)
Til top
Medlem
Medlem

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fodbold Tosse Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Juni 2019 kl. 19:06
@barkman
Det er hverken spekulationer, eller noget der kræver insider viden. Det jeg skriver har de 3 spillere helt åbent meldt ud.

Thorsen - efter 2 3 kampe som bak, fik han chancen på midtbanen. Udmeldingen var, at det var dejligt endelig af få chancen på midten. Det var netop derfor han var skiftet.
Uddybet med at de sidste par kampe som bak havde understøttet hans ønske om at spille på midten.

Purie - meldte klart ud i interview efter han var stoppet.
Jeg blev meget overrasket over fokus punkterne til træning. Jeg kunne slet ikke se mig selv spille i en klub, der på den måde kun fokuserede på dødbolde.

Brock-Madsen. Jeg tager hjem for at få fast spilletid. Det absolut vigtigste for min kariere lige nu er at jeg finder et sted hvor jeg får fast spilletid.
Den eneste spekulation der er der, er hvordan hans reaktion på udskiftningen skal tolkes. Men jeg var nu ikke ret meget i tvivl.

Det er rigtigt at både Brock-Madsen, samt Thorsen var vigtige ift. at overleve - og i det lys kan lidt overdrevet overtalelse måske retfærdiggøres.
Meeern fodboldspillere taler jo også sammen - og den slags ting ville næppe gøre arbejdet med st tilknytte andre spillere lettere.

Redigeret af Fodbold Tosse - 15 Juni 2019 kl. 19:17
Til top
 Besvar Besvar Side  <1 45678 38>

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Nyt fra DFF

09.09.2019 - 31.12.2019

Danske Fodbold Fanklubber tager temperaturen på udebaneforholdene.

Sammen om en god oplevelse

09.09.2019 - 31.12.2019

Se flere events

STØT "DEN GULE FARE" - DET GØR VI: