FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SOMMERTRANSFERE 2019

Besvar Besvar Side  <1 1718192021 23>
Forfatter
JoakimBL Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 23 August 2012
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 722
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JoakimBL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Juli 2019 kl. 12:36
Jeg kan simpelthen ikke blive optimistisk alene pga. Thorsen. Og at påstå at holdet sagtens kan klare sig uden ham? Hvilket hold? Der er ikke noget i øjeblikket. Dermed ikke sagt at andre spillere ikke kunne være lige så gode, men ikke nogen der er på holdkortet nu. Jeg har dog på ingen måde tiltro til at Thorsen alene kan gøre nogen nævneværdig forskel. Bo er stadigvæk helt blank i forhold til angrebet, når det kommer til hvem der skal spille ved siden af Brock-Madsen. Med mindre han finder nøglen til Junker, så mangler vi akut en angriber mere. Borring er bestemt ikke løsningen, det har han vist utallige gange. Han er i bedste fald reserve på kanten.
Jeg ved ærligt talt ikke hvordan forsvaret har det med Sivert og de nye, men jeg kan ikke være optimistisk uden en tilgang der også.
Ja det er positivt at signe Thorsen, men så meget som holdet er på skideren, som jeg ser det, så er detkun en enkelt brik, af mange der mangler at falde på plads.
Til top
rasbak Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 24 August 2012
Sted: Danmark
Point: 1315
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasbak Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Juli 2019 kl. 15:10
En kommentar hentet fra en OB-fan på bold.dk

...Bo Henriksen kan møde ind til en traffikkegle, en rulle tape, og et bøjet søm. To uger efter, så har han i bedste MacGyver-stil, lavet et midterforsvar på superliganiveau ud af det.....

Med det in-mente kan det jo ikke gå helt galt Thumbs Up
Til top
JoakimBL Se drop down
Medlem
Medlem

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér JoakimBL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Juli 2019 kl. 18:29
Det er gået godt et par gange, og jeg håber da inderligt at han gør det igen, men er det seriøst den bedste måde at gøre det på? Er det den mest profesionelle tilgang? Og så på vej ind i en så vigtig sæson som den kommende. Og hvorfor kunne han så ikke gøre det i foråret?
Til top
Grev Axel Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 08 Maj 2013
Point: 241
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Grev Axel Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Juli 2019 kl. 00:04
Er der nogen der har hørt noget vedr. Mads Døhr Tychosen ? Har hørt lidt rygter om at AC skulle forhandle og at han gerne selv vil væk fra FCM.

I mine øjne en super spiller at få retur i Horsens.
Til top
carsten lindballe Se drop down
Medlem
Medlem

Sted: Hatting
Point: 1873
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér carsten lindballe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Juli 2019 kl. 09:54
Kunne vi få ham og Reese så ser alting pludselig lyst ud igen
Til top
Kjær Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 02 September 2012
Point: 128
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kjær Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Juli 2019 kl. 14:37
Er vi ikke rimelig godt besat på Thychosens position ? Jeg ville foretrække forstærkninger andre steder på banen.

Min ønskeliste består af en kreativ offensiv midtbane samt forstærkninger i det centrale forsvar. Jeg syntes ikke vi har en eneste der er decideret god til at sætte vores angribere op til målchancer fra midten af banen, og i mit hovede er det en af de væsentlige grunde til at vores angribere ikke scorer nok mål, de får ganske enkelt ikke ret meget at arbejde med
Livet er bare for kort til VBK & AGF

AC HORSENS er vejen frem!
Til top
Martinsmith19 Se drop down
Medlem
Medlem

Point: 20
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martinsmith19 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Juli 2019 kl. 15:34
Thorsen ser jeg som den kreative midtbanemand du efterlyser, men Tychosen og A Juel Andersen, så er vi klar. :)
Til top
skævben Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 26 August 2012
Sted: Brædstrup
Point: 167
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skævben Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Juli 2019 kl. 19:34
Grev Axel, spændende rygte , mon der er hold i det.
Til top
JoakimBL Se drop down
Medlem
Medlem

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JoakimBL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Juli 2019 kl. 11:15
Bestemt en habil spiller hvis det er, men er han ikke højre back? Ikke ligefrem der vi står og mangler
Til top
Thomsen Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 28 Oktober 2012
Sted: Ølsted
Point: 601
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Juli 2019 kl. 11:28
Kilder fortæller mig, at Gilberto og Bo taler rigtig godt sammen... :-)
SU-SU-SUPERLIGA
In Bo we trust
Til top
 Besvar Besvar Side  <1 1718192021 23>

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Nyt fra DFF

31.07.2019 - 31.12.2019

Danske Fodbold Fanklubber tager temperaturen på udebaneforholdene.

Sammen om en god oplevelse

31.07.2019 - 31.12.2019

Se flere events

STØT "DEN GULE FARE" - DET GØR VI: