FC Nordsjælland AC Horsens
SØNDAG DEN 16. FEBRUAR KL. 14:00
Right to Dream Park
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SOMMERTRANSFERE 2019

Besvar Besvar Side  <1 1819202122 38>
Forfatter
Erik Barkman Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 26 August 2012
Sted: Skanderborg
Status: Offline
Point: 2212
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik Barkman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Juli 2019 kl. 11:35
Jeg er vild med Gil, men jeg tror ikke på, at han kan være med mere ...

Redigeret af Erik Barkman - 15 Juli 2019 kl. 11:36
Til top
Fodbold Tosse Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 26 September 2012
Point: 744
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fodbold Tosse Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Juli 2019 kl. 12:21
Er også stærkt skeptisk ift. Gilbertos nuværende niveau. 
Han er blevet 35 år, og det er trods alt 7 år siden han forlod AC.

Han vil på den anden side uden tvivl give noget lokalt positiv "hype" omkring AC.
Samtidigt tænker jeg også at vi skal holde det op imod at nuværende offensive spillere kommer frem til lige præcist 0 chancer i løbet af en kamp.
Målt på chancer, og mål, kan han derfor umuligt gøre det dårligere end de nuværende.

Det værste der kan ske er at han bliver en ny Borring.

Prøv på den anden side lige at forestil Jer den positive "hype" der vil blive hvis han lavede et mål eller 2 i nogle af de første kampe han spillede. 
Uanset om han så bliver skiftet ind for at sparke et straffe. :-)

Jeg er der hvor jeg tænker at AC virkelig har brug for noget mere positiv stemning fra alle i Horsens og omegn.
Jeg er samtidigt også der, at jeg ikke tror på at de har mulighed for at tilknytte en spiller der gennem sit fodboldmessige niveau kan skabe denne positive stemning.

Derfor tænker jeg at Gilbertos navn, kombineret med en kort 1/2 eller 1 årig kontrakt, godt kunne være det mest realistiske bud på et positivt stemnings boost.

Viser det sig at også han rent faktisk fortsat kan spille fodbold, så har klubben jo bare endnu mere at vinde.
Til top
Medlem
Medlem

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fodbold Tosse Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Juli 2019 kl. 12:32
tænker forresten at hvis denne artikel ellers er korrekt citeret for både Bo Henriksen og Bo Pinholt, så lugter det altså langt fra af "sammenhold".

Til top
Erik Barkman Se drop down
Medlem
Medlem

Sted: Skanderborg
Point: 2212
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik Barkman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Juli 2019 kl. 12:57
Det er sandt, PR-værdien vil være god. Og enig, de citater indikerer klart intern uenighed omkring transferstrategien.

Redigeret af Erik Barkman - 15 Juli 2019 kl. 12:58
Til top
Thomsen Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 28 Oktober 2012
Sted: Ølsted
Point: 625
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Juli 2019 kl. 16:21
HVIS Gilberto bliver signet, er det nok også på grund af det PR det vil skabe omkring klubben.
Uanset hvad, vil han være en billig indskifter - jeg forestiller mig klart, at Gil vil være villig til at spille for klubben til en løn fer er til at betale. Uanset hvad, kan han jo ikke score flere mål end vores nuværende angribere.
SU-SU-SUPERLIGA
In Bo we trust
Til top
skævben Se drop down
Medlem
Medlem

Sted: Brædstrup
Point: 183
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skævben Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Juli 2019 kl. 18:14
Thomsen du mener nok færre mål!
De kan jo også snakke sammen fordi Gil skal holde øje og øre åbne.
Til top
JoakimBL Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 23 August 2012
Sted: Horsens
Point: 805
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JoakimBL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Juli 2019 kl. 18:36
Hvor lang tid tror i selv der vil gå før Gilberto ville komme i kampform? Kam ikke se at det på nogen måde giver mening at tilknytte ham som spiller, men ved ikke om det kunne give mening som angrebsteæner?
Til top
Jeno Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 03 September 2012
Sted: Middelfart
Point: 485
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jeno Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Juli 2019 kl. 20:20
Hold nu op med Gilberto , prøv nu at finde en anden spiller som man kan tjene på , og hvis man tror 2 spillere redder sæson så er man vidst lidt naiv
Til top
Medlem
Medlem

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fodbold Tosse Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Juli 2019 kl. 20:50
Oplever faktisk ikke en eneste der hævder at de forventer at Gilberto vil være en sportslig gevinst.

Men derfor ville han jo godt kunne "give mening" af andre grunde.
Til top
Medlem
Medlem

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fodbold Tosse Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Juli 2019 kl. 20:54
Jeg tror så til gengæld at man er naiv hvis man forventer at der vil blive tilknyttet 3 eller flere spillere på start 11'er niveau.

Hvis der kommer 2 mere (ud over Thorsen) - så skal vi være mere end glade.

Redigeret af Fodbold Tosse - 15 Juli 2019 kl. 20:55
Til top
 Besvar Besvar Side  <1 1819202122 38>

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

STØT "DEN GULE FARE" - DET GØR VI: