AC Horsens SønderjyskE
SØNDAG DEN 15. DECEMBER KL. 12:00
CASA Arena Horsens
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SOMMERTRANSFERE 2019

Besvar Besvar Side  <1 2021222324 38>
Forfatter
Fodbold Tosse Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 26 September 2012
Status: Offline
Point: 729
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fodbold Tosse Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Juli 2019 kl. 18:02
@Thomsen - vigtigst af alt, hvor langt kan du kaste et indkast?

Redigeret af Fodbold Tosse - 16 Juli 2019 kl. 18:08
Til top
Thomsen Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 28 Oktober 2012
Sted: Ølsted
Point: 623
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Juli 2019 kl. 18:25
Citat: Fodbold Tosse Fodbold Tosse skrev:

@Thomsen - vigtigst af alt, hvor langt kan du kaste et indkast?

Puha.. Det er ikke langt. 10-12 meter vil jeg tro. Jeg er nok klart bedre til at modtage indkastene.
Jeg har da lavet 19 mål med låget i en sæson i Serie 5. Det må også tælle for noget!

Rasbak - fedt! Jeg er også min egen favorit!
SU-SU-SUPERLIGA
In Bo we trust
Til top
prode Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 25 August 2012
Point: 56
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér prode Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Juli 2019 kl. 19:49
Rasmus Thelander kan komme til AC
Til top
Medlem
Medlem

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fodbold Tosse Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Juli 2019 kl. 20:20
Mon ikke Thelander ender i AAB, hvis han kommer hjem til Danmark?
Til top
carsten lindballe Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 24 August 2012
Sted: Hatting
Point: 1905
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér carsten lindballe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Juli 2019 kl. 10:38
https://hsfo.dk/sport/Bo-jagter-forstaerkning-til-forsvaret-Men-intet-Reese-comeback-i-AC-Horsens/artikel/242297
Til top
Medlem
Medlem

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fodbold Tosse Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Juli 2019 kl. 11:20
Nogen der ved hvar langt Malte Kiilerich er fra topform?
Syntes det virker underligt at en fornuftig profil fra 1. div. slet ikke er i betragtning på hans favorit plads i midter forsvaret.

Redigeret af Fodbold Tosse - 18 Juli 2019 kl. 11:23
Til top
carsten lindballe Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 24 August 2012
Sted: Hatting
Point: 1905
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér carsten lindballe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Juli 2019 kl. 13:03
Ja Bo laver til tider nogle underlige ting
Til top
Luca Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 12 Juli 2017
Sted: horsens
Point: 53
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Luca Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Juli 2019 kl. 16:20
DET HASTER BO.
Bo er jo manager i AC dvs. træner + sportschef, hvis  han skal have succes med sin måde at spille fodbold på, ja så skal alle spiller være topmotiveret og være i fysisk god form, samt kende sen plads på holdet ( det var ikke det jeg oplevede i søndags ). Det er jo Bos ansvar at holdet fungere og der er de rette spiller på de rigtige pladser ?. Jeg lavet en liste over emner til forsvaret : Alexander Molberg fra Hobro. Pascal Gregor fra Helsingør. Frederik F Nielsen fra Sheffield Wedensday. Thomas-Juel-Nielsen Sønderjyske . Alexander Juel-Andersen vendsyssel FF. Andreas Kaltoft vendsyssel og Alexander Ludwig fra ob. Har hørt rygter om Gil ????
Til top
Gule71 Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 05 Juli 2017
Point: 22
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Gule71 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Juli 2019 kl. 09:57
Synes det er virkeligt dårligt arbejde af klubledelsen. Hele foråret har holdets svagheder været udstillet og der har været god tid til at forberede sig på transfervinduet. Alligevel er intet sket ud over et par tilførsler fra 1. Div.
BH er ikke Solbakken og formår ikke at have manager kasketten på i mine øjne. Har selfølgelig heller ikke den samme økonomi men lidt penge er der da i kassen. Bo Pinholt har udtalt, at der er økonomi til 2-3 spillerindkøb.
Men holdet holdet er langt fra på plads og træningen kan ikke være optimal når BH skal bruge kræfterne på manager delen. Det sås tydeligt i både træningskampene og 1. SL kamp. Det er en katastrofe.
Brug nogle af pengene på en sportschef eller måske en ny træner. BH er løbet tør
Til top
Thomsen Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 28 Oktober 2012
Sted: Ølsted
Point: 623
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Juli 2019 kl. 11:35
Tålmodighed venner!
Bo skal ikke finde en forsvarsspiller. Han skal finde den RIGTIGE forsvarsspiller!
SU-SU-SUPERLIGA
In Bo we trust
Til top
 Besvar Besvar Side  <1 2021222324 38>

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

AC Horsens - SønderjyskE

09.12.2019 - 15.12.2019

Kom og støt AC Horsens mod SønderjyskE

Sammen om en god oplevelse

10.12.2019 - 31.12.2019

Se flere events

STØT "DEN GULE FARE" - DET GØR VI: