AGF AC Horsens
MANDAG DEN 19. AUGUST KL. 19:00
Ceres Park
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SOMMERTRANSFERE 2019

Besvar Besvar Side  <1 27282930>
Forfatter
Fodbold Tosse Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 26 September 2012
Status: Offline
Point: 684
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fodbold Tosse Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 August 2019 kl. 12:38
Er Ludwig på 100%, så er dette på alle måder en klar forstærkning. Og langt over hvad jeg turde håbe på som erstatning for Heltne-Nilsen.

Man skulle også mene at Ludwig ved hvad Horsens, og Bo Henriksen har at tilbyde.
På samme måde som Thorsen, så har han prøvet noget andet, og vælger nu aktivt at vende tilbage til den klub han tidligere havde stor succes i.
Meget positivt.
Til top
rasbak Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 24 August 2012
Sted: Danmark
Point: 1334
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasbak Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 August 2019 kl. 13:11
Enig med øvrigheden Tongue
Klassesigning ! 

Specielt fordi Henriksen ved nøjagtig hvad han får.
Ludwig havde et meget stabilt niveau da han sidst var i AC. Som jeg husker det var bundniveauet forbavsende højt. Godt nok spillede han sammen med en vis Bubacarr Sanneh dengang, og det var let at støtte sig til for en Ludwig der kom direkte fra 1. division. Nu  er det ham der skal være den rutinerede i samarbejdet med Kiilerich og Mäsovïc.

Den opgave er jeg sikker på at han løser. Tommel op Thumbs Up

Redigeret af rasbak - 14 August 2019 kl. 13:12
Til top
Medlem
Medlem

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fodbold Tosse Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 August 2019 kl. 13:57
Som skrevet - det bliver aldrig kedeligt at være ACH fan.

Så kom der en offensiv spiller, Uroš Nenadović.
Jeg ingen ide om hvem han er, men han betegnes som offensiv, og hurtig.
Til top
Erik Barkman Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 26 August 2012
Sted: Skanderborg
Point: 2175
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik Barkman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 August 2019 kl. 14:03
At dømme efter YouTube-videoen kan han blive spændende at følge. Men klart - det er på noget lavere niveau end Superligaen, det foregår. Han kan næsten kun blive et friskt pust målt op imod en desillusioneret og demotiveret Junker, i hvert fald.

Rasbak: Ludwig spillede med Mads Juel i sin sidste tid i Horsens og før det i HB Køge, så han har skam prøvet at være den rutinerede Smile Men faktisk fik jeg allerede i tiden med Bubacarr Sanneh det indtryk, at det var Thorsen, der var generalen - Buba var aldrig nogen ledertype.

Redigeret af Erik Barkman - 14 August 2019 kl. 14:03
Til top
rasbak Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 24 August 2012
Sted: Danmark
Point: 1334
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasbak Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 August 2019 kl. 14:04
Der er da gang i fyldepennen idag på AC`s kontor.

Kender intet til ham - men det lyder da lovende.

"Offensiv og hurtig"  - ja det kunne være betegnelsen på Jonas Borring. Det er han jo så ikke i øjeblikket, så forhåbentlig lykkes det at ophæve kontrakten med ham, så vil truppen være klar til efterårs opgør !

@Barkman - du har formentlig ret. Det var nu ikke så meget "ledertypen" jeg mente - mere at være den "rutinerede" i forsvarssamarbejdet. Men det var lige som jeg husker det. LOL

Redigeret af rasbak - 14 August 2019 kl. 14:06
Til top
JoakimBL Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 23 August 2012
Sted: Horsens
Point: 740
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JoakimBL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 August 2019 kl. 14:19
Jeg vil nu gerne se Ludwig i aktion, før jeg giver topkarakter på den stigning. De er glade for at komme af med ham i OB selvom de er tyndt besatte. Ja han var god da han var her sidst men med skader og manglende spilletid kan man næppe forvente at han er blevet bedre.
Jeg er også bekymret for hvem der skal tage over på midtbanen, hvis Bjarke Jacobsen løber ind i en skade eller falder tilbage til sidste sæsons niveau. I første omgang Thorsen, men det efterlade så venstrekanten til ??? Korte eller Borring? Nej tak.
Til top
Medlem
Medlem

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fodbold Tosse Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 August 2019 kl. 14:44
Barkman: han laver flere mål i den video, end Junker har lavet de seneste 6 år.
Dejligt hvis dette kommer til at frigive Frantsen, så han kan aflaste Lumb og Nymann.

Joakimbl: defensivt central midt kan både den unge Serber, Malthe K, og Peter T. spille.

Til top
Medlem
Medlem

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fodbold Tosse Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 August 2019 kl. 14:55
Def. central midt er jo faktisk også den nye 2. div spillers position.
Til top
Kjær Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 02 September 2012
Sted: Horsens
Point: 132
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kjær Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 August 2019 kl. 15:11
Han har altså fået nogenlunde spilletid i OB, og været utrolig vellidt.

Sidste sæson spillede han 26 kampe hvoraf de 21 var fra start og i indeværende sæson har han spillet 2 kampe hvoraf den ene var fra start.
Så helt uden for form tror jeg nu ikke han er Smiley
Livet er bare for kort til VBK & AGF

AC HORSENS er vejen frem!
Til top
Keene Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 23 August 2012
Sted: København
Point: 349
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Keene Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 August 2019 kl. 16:23
Fedt med Ludwig tilbage. Fint bytte med Sivert, hvor vi nu har en der naturligt er forsvarsspiller.

Serberen er noget af en lottokupon. 22 mål i 92 kampe for et tophold i den armenske liga lyder ikke vildt imponerende.
Til top
 Besvar Besvar Side  <1 27282930>

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Nyt fra DFF

31.08.2019 - 31.12.2019

Danske Fodbold Fanklubber tager temperaturen på udebaneforholdene.

Sammen om en god oplevelse

31.08.2019 - 31.12.2019

Se flere events

STØT "DEN GULE FARE" - DET GØR VI: