AC Horsens FC Nordsjælland
SØNDAG DEN 14. JULI KL. 14:00
CASA Arena Horsens
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SOMMERTRANSFERE 2019

Besvar Besvar Side  <12345 8>
Forfatter
carsten lindballe Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 24 August 2012
Sted: Hatting
Status: Offline
Point: 1851
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér carsten lindballe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Juni 2019 kl. 17:13
Mads Riper 

Til top
Fodbold Tosse Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 26 September 2012
Point: 636
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fodbold Tosse Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Juni 2019 kl. 18:05
Mads Rieper???
Han blev hentet da hans kontrakt udløb med AGF i 2003.
Dengang lå Horsens i 1. div.

At en overskudsspiller i en Superliga klub har niveau til at spille i en midterklub i 1. div. er vel ikke nogen overraskelse?
Til top
rasbak Se drop down
Medlem
Medlem

Sted: Danmark
Point: 1302
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasbak Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Juni 2019 kl. 19:31
@Fodbold Tosse: Jeg nævnte ikke de 3 spillere ud fra nogen større analyse. Blot for at illustrere at visse spillere - selv fra en høj hylde - kan havne i AC Horsens, hvis man slår til på det rigtige tidspunkt.
Jeg vil derfor stadig påstå at AC Horsens ikke kan planlægge et transfervindue på den måde du illustrerer det.
Det tror jeg heller ikke Bo Henriksen har en illusion om ...
Til top
Medlem
Medlem

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fodbold Tosse Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Juni 2019 kl. 22:00
Hentet på en høj hylde? Jeg har svært ved at se at det var det der skete.

Brock-Madsen var transferfri, og ville gerne have en ultra kort kontrakt, med garanteret spilletid, samt en høj løn. Hvor mange andre klubber tror du reelt der ville opfylde de krav?

Heltne Nielsen blev hentet fordi Horsens kunne/ville betale en markant større løn rnd hans tidligere klub = Horsens var den økonomiske stærkeste af de 2 klubber.

Lumb blev hentet fordi han ville spille Superliga fodbold = Horsens var den sportslig stærkeste klub.
Til top
Medlem
Medlem

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fodbold Tosse Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Juni 2019 kl. 22:03
Kan du komme på en eneste spiller som Horsens succesfuld har hentet fra en anden superliga klub de sidste 10 år?

Den sidste jeg kan huske er Henrik Hansen for 11 år siden - det blev gjort på et tidspunkt hvor Horsens var både økonomisk, og sportslig stærkere end Sønderjyske hvor han kom fra.
Til top
Thomsen Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 28 Oktober 2012
Sted: Ølsted
Point: 578
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Juni 2019 kl. 07:38
Well. Jeg husker det som om Martin Spelmann var en succes fra start. Men er det mere end 10 år siden?
Jeg tror vi får et stille transfervindue - vi kunne ellers godt bruge lidt nyt blod.
En ny midterforsvar med noget bid i - samt 2 angribere (Brock-Madsen kunne passende være den ene). En offensiv midt ville også være fint. Men jeg tror, at Bo føler vi er dækket ind af Hansson. Det er også ok. Pengene hænger ikke på træerne.
SU-SU-SUPERLIGA
In Bo we trust
Til top
Medlem
Medlem

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fodbold Tosse Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Juni 2019 kl. 07:42
Spellman skiftede til Horsens i 2008.
Til top
Photonoir Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 09 April 2013
Sted: Horsens
Point: 243
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Photonoir Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Juni 2019 kl. 09:10
Jeg tror Hansson kun tænkes solgt og pludselig kan der ske andre salg, ingen af os havde set komme... Så mon ikke der arbejdes i krogene på flere ting som vi herinde, intet aner noget om? ;) 
Til top
rasbak Se drop down
Medlem
Medlem

Sted: Danmark
Point: 1302
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasbak Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Juni 2019 kl. 09:11
@FodboldTosse:
Jeg har på fornemmelsen af at vi snakker lidt forbi hinanden ...

Du bliver ved med at nævne, hvilke spillere ACH med succes har hentet fra andre superligaklubber ? Jeg snakker om spilleren - ikke hvilken division eller land han kommer fra.

Jeg mener at Sivert Heltne Nilsen, Michael Lumb, Kasper Junker og Jonas Borring er spillere som AC Horsens ikke til enhver tid kan hente. Slet ikke i starten af en vindue. Der er en række ting der skal gå op i en højere enhed både, omkring den sælgende klub og omkring spillerens private situation. Det var den rigtige timing på det rigtige tidspunkt, der gjorde at ACH pludselig fik mulighed for at signe dem. Selvfølgelig var det med i regnestykket at AC havde lidt flere penge at gøre godt med end normalt da Rønnow og Sanneh`s videresalg-klausuler netop var blevet udløst.

Jeg snakker altså ikke om de siden er blevet en succes i AC . Jeg gør kun op mod den (i min verden) naive forstilling at AC bør gøre sig færdig tidligt i transfervinduet som du beskriver det. 
Det lader sig simpelthen ikke gøre !!

Brock-Madsen fik en kort kontrakt (som du nævner) Jeg tror ikke han er specielt dyr, men han var stadig ledig på markedet i slutning af transfervinduet. Derfor var det et godt match for AC, men det er jo ikke sikkert at Brock-M havde AC i tankerne tidligt i vinduet ?
Så jeg synes dine argumenter modsiger dine egne forestillinger om "en tidlig lukning" af vinduet.

Nu har vi snakket spillere som AC bør hente. Hvad med dem som man pludselig er nødtsaget til at sælge ? Hvis de store klubber udser sig en gardering på midtbanen og giver AC et stort tilbud på Bjarke Jakobsen (hvor usandsynligt det end lyder)  eller Sivert Heltne N? Eller snupper Brock-Madsen for næsen af Bo, så er han da nødt til at agere. 
Du vil aldrig opleve AC sige nej til et økonomisk godt tilbud, omend det skaber panik før lukketid og i en evig kamp om at nå det hele inden transfer-deadline.

Redigeret af rasbak - 02 Juni 2019 kl. 09:29
Til top
Medlem
Medlem

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fodbold Tosse Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Juni 2019 kl. 09:53
Broch-Madsen ligger på godt 120.000 pr. måned, og trækker dermed den højeste løn ACH nogensinde har udbetalt.
Til top
 Besvar Besvar Side  <12345 8>

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

På gensyn til en ny sæson i superligaen.

19.05.2019 - 14.07.2019

Vi vil gerne benytte lejligheden til at ønske god sommerferie til vore medlemmer, fans, spillere og stab og på gensyn til første kamp i sæsonen 2019/2020. - *** - Årets spiller 2018/2019: 1. Michael Lumb 2. Matej Delač 3. Hallur Hansson

Nyt fra DFF

31.07.2019 - 31.12.2019

Danske Fodbold Fanklubber tager temperaturen på udebaneforholdene.

Se flere events

STØT "DEN GULE FARE" - DET GØR VI: