Brøndby AC Horsens
SØNDAG DEN 27. SEPTEMBER KL. 16:00
Brøndby Stadion
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SOMMERTRANSFERE 2019

Besvar Besvar Side  <1 3435363738>
Forfatter
rasbak Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 24 August 2012
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1421
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasbak Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 September 2019 kl. 21:07
Lyder som det fornuftige valg.

Men ( som jeg var lidt bange for) kun 4 måneder ??
Det er godt nok økonomi med livrem og seler...
Det bliver kun et kort visit, og så tager Brock-Madsen over når han er skadesfri igen. Men det er nok hvad der er penge til i Horsens .

Til top
Jørgen A Se drop down
Medlem
Medlem

Sted: Horsens
Point: 402
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgen A Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 September 2019 kl. 21:09
@Rasbak, læg mærke til, at det er MED købsoption ......
Til top
Jeno Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 03 September 2012
Sted: Middelfart
Point: 528
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jeno Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 September 2019 kl. 21:11
Men skader og målfarlig er han vist ikke så vidt jeg husker, men lad støvlerne tale
Til top
Grev Axel Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 08 Maj 2013
Point: 293
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Grev Axel Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 September 2019 kl. 21:25
Citat: rasbak rasbak skrev:

Lyder som det fornuftige valg.

Men ( som jeg var lidt bange for) kun 4 måneder ??
Det er godt nok økonomi med livrem og seler...
Det bliver kun et kort visit, og så tager Brock-Madsen over når han er skadesfri igen. Men det er nok hvad der er penge til i Horsens .

Det håber jeg virkelig ikke. Brock-Madsen er virkelig uskarp og langsom i sine bevægelser. Vi blev først farlige i går, da en forsvarer kom i angrebet og Madsen kom på bænken.
Til top
Gamsten Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 21 Juli 2019
Sted: Løsning
Point: 38
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gamsten Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 September 2019 kl. 21:30
Jannik Pohl er meget arbejdsom, kan godt li ham. Har været en del skadet, men håber at han kan komme op i omdrejninger.
På Pohl er der heldigvis en købsoption, men stadigvæk kan situationen være en anden efter nytår med både Pohl og Okusun
Til top
Keene Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 23 August 2012
Sted: København
Point: 352
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Keene Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 September 2019 kl. 00:43
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/efter-en-maaned-horsens-ophaever-med-serber/

Så blev der ophævet med Uros. Mærkværdigt. Minder lidt om Pusic sagen.
Til top
rasbak Se drop down
Medlem
Medlem

Sted: Danmark
Point: 1421
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasbak Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 September 2019 kl. 10:14
Problemet er vel at der - i ACH`s organisation - ikke rigtig har været nogen der var ansat til scouting. Så både Kristian Nielsen og Bo Henriksen selv har måttet lytte til deres netværk og har set en masse video sammen med diverse hjælpetrænere.

Det er selvfølgelig ikke holdbart på den lange bane. Forhåbentlig bliver Mikkel Jespersen allokeret mere og mere til de opgaver sammen med hjælp fra Thomas Kortegaard.
Til top
Erik Barkman Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 26 August 2012
Sted: Skanderborg
Point: 2267
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik Barkman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 September 2019 kl. 10:25
Ja, Uros har sandsynligvis slet og ret ikke haft niveauet til at være med. Forhåbentlig bliver der lyttet mindre til de(n) agent(er), der anbefalede ham, fra nu af ...
Til top
sned Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 19 Oktober 2013
Point: 598
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sned Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 September 2019 kl. 11:12
Pohl interessant signing, troede ikke vi kunne hente en spiller på hans niveau.
En spiller som Brock-Madsen der håber og genstarte karrieren i ACH.

En hurtig spiller, der kan være en god kombination med en fysisk spiller som Brock-Madsen eller Okosun.

Men hans størst problem i Aab tiden, var hans manglende skarphed foran mål.

@Grev Axel: "Det håber jeg virkelig ikke. Brock-Madsen er virkelig uskarp og langsom i sine bevægelser. Vi blev først farlige i går, da en forsvarer kom i angrebet og Madsen kom på bænken."
Om det var Brock-Madsen der var problemet!!!!
Ser mere problemet i at Bo spillede med 2 ens typer i angrebet. Vi skulle spille med 2 forskellige typer. En stor fysisk "targetman" og en hurtig type. Godt nok er Rune ikke så målfarlig, men vi blev bedre da en af de 2 angrebs starter blev udskiftet.

Spændende hvad Pohl kommer med.

UrosOuch , Dog var det være med Pusic's, da han kendte til hvordan vi spillede.
Til top
Gule ACH Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 11 Januar 2019
Sted: Horsens
Point: 4
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gule ACH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 September 2019 kl. 16:39
Jeg håber inderligt at Pohl bliver løsning på vores mål problem. Men kigger vi på hans statistik i AaB så går det desværre ikke den retning, han har lavet 11 mål i 64. Kampe det kunne vi måske acceptere som godkendt problemet er de 8 af de 11 mål er på straffe. Dvs han har lavet 3 mål i åbent spil i 64 kampe for AaB hvilket svare til et mål hver 1330 minut eller omregnet til hver 15. Kamp.

Jeg ved godt han er hurtig og skal tage mange af de løb som Frantsen har været god til men om han er mere målfarlig end Frantsen har jeg godt nok min tvivl omkring.
Til top
 Besvar Besvar Side  <1 3435363738>

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

STØT "DEN GULE FARE" - DET GØR VI: