FC Nordsjælland AC Horsens
ONSDAG DEN 19. FEBRUAR KL. 18:30
Right to Dream Park
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SOMMERTRANSFERE 2019

Besvar Besvar Side  <1 35363738>
Forfatter
Grev Axel Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 08 Maj 2013
Status: Offline
Point: 279
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Grev Axel Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 September 2019 kl. 17:28
Citat: Gule ACH Gule ACH skrev:

Jeg håber inderligt at Pohl bliver løsning på vores mål problem. Men kigger vi på hans statistik i AaB så går det desværre ikke den retning, han har lavet 11 mål i 64. Kampe det kunne vi måske acceptere som godkendt problemet er de 8 af de 11 mål er på straffe. Dvs han har lavet 3 mål i åbent spil i 64 kampe for AaB hvilket svare til et mål hver 1330 minut eller omregnet til hver 15. Kamp.

Jeg ved godt han er hurtig og skal tage mange af de løb som Frantsen har været god til men om han er mere målfarlig end Frantsen har jeg godt nok min tvivl omkring.

Vi har i den grad manglet en angriber, der kan tage de dybe løb ned bag forsvaret. Pohl er med sin hurtighed perfekt. Hans CV viser at han har spillet på alle ungdomslandshold, Aab og udlandet. Det er altså en hylde vi normalt ikke plejer at kunne hente spillere fra.

Så bare rolig, vi kan godt tillade os at forvente mere end fra Frantsen :-)
Til top
Gule ACH Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 11 Januar 2019
Sted: Horsens
Point: 4
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gule ACH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 September 2019 kl. 22:10
Frantsen har jo netop udført den rolle perfekt indtil videre at han så ikke har scoret mål er en anden sag men udfra pohl's statestik er det jo heller ikke den vilde sandsynlighed for det kommer til ske. At afslutte er ikke noget man lærer som 23 årig. De rigtige angriber der laver mål kontinuerligt er født med evnen tag eksempelvis Jon Dahl han var ikke Guds gave med kuglen men han vidste hvordan man Skulle afslutte
Til top
JoakimBL Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 23 August 2012
Point: 817
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JoakimBL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 September 2019 kl. 09:25
Mon ikke det hænger sammen med at angribere der har vist at de kan score mål på alle niveauer koster flere penge end AC har råd til eller i hvert fald ønsker at betale. I stedet går man efter den type spillere der mangler at bevise de kan score, men ellers har de rigtige egenskaber. Koblet sammen med det faktum at Bo forventer en hel masse defensivt arbejde også, så er der ikke udsigt til den type angriber der altid er på pletten til at skyde bolden de sidste meter over stregen.

Jeg kender ikke noget til Pohl, men jeg frygter fra det jeg læser, at han bliver en Junker om igen. Forhåbentligt kan det også være ok, når/hvis han ikke skal være eneste mand i front, som Junker ofte var, i de få kampe han fik chancen. Han behøver ikke score mål for at være en succes, hvis han enten kan lægge op og/eller skabe plads til at andre kan score.
Til top
Erik Barkman Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 26 August 2012
Sted: Skanderborg
Point: 2248
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik Barkman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 September 2019 kl. 09:51
"Forhåbentligt kan det også være ok, når/hvis han ikke skal være eneste mand i front, som Junker ofte var, i de få kampe han fik chancen."

Kan ikke nære mig for at addressere den her, fordi der synes at være opstået en mærkelig idé om, at Junker "ikke fik chancen" i Horsens - og det er efter min mening en forvrængning. 

Ifølge Superstats.dk startede Junker inde i 18 kampe for Horsens sidste sæson og blev skiftet ind i yderligere 6. Og i forhold til at spille alene på toppen, så er jeg for doven til at pløje samtlige kampreferater igennem for at bevise min påstand, men det er klart min erindring, at det var undtagelsen, ikke reglen.

18 kampe er altså ikke "få". Og en indskiftning er også en chance for at vise, at man kan bidrage. Til sammen burde de 24 kampe have været rigeligt til at vise, at han kunne gøre en forskel for holdet, men Junker blev bare dårligere, jo flere chancer han fik. Og han reagerede på modgangen ved at levere så fornærmende ringe indsatser, at det tangerede arbejdsvægring. Der er i mine øjne ingen grund til at have ondt af ham eller tage ham i forsvar.

Forhåbentlig for ham og os får han succes i Norge, så han langt om længe kan forløse sit potentiale og vi kan minimere vores tab. Min mistanke er dog, at målene også vil tørre ind deroppe, efterhånden som han ikke længere er ny og ivrig for at bevise sig, og så hænger vi på ham igen til jul ...

Redigeret af Erik Barkman - 04 September 2019 kl. 12:20
Til top
Fodbold Tosse Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 26 September 2012
Point: 751
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Fodbold Tosse Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 September 2019 kl. 12:05
Fuldstændig enig.
Junker fik så rigeligt alle de chancer man kan forvente at få som en proff. fodboldspiller med et prisskilt på 5 mio. kr.

Junker har uden tvivl et kæmpe potentiale. 
Desværre er han samtidigt en luksusspiller, der pt. ikke besidder den nødvendige disciplin samt selv indsigt for at kan blive en succesfuld proff. fodboldspiller.
Til top
JoakimBL Se drop down
Medlem
Medlem

Point: 817
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JoakimBL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 September 2019 kl. 15:27
Jeg vil bestemt ikke tage Junker i forsvar, men i rigtigt mange af de kampe han fik, blev ham brugt forkert. Jeg har ikke tal på dem i hvert fald en ikke ubetydelig del af kampene fra start blev han serveret med lange høje bolde. Og jeg føler mig overbevist om at han også var ret alene som angriber, eller i det mindste manglede en kvalificeret makker i angrebet. Det samme gjorde sig også gældende for Finnbogason i en længere periode. Og når holdet så samtidig generelt spiller dårligt, så er det alt andet lige ikke optimale forhold for en angriber at sprudle i. Og det er trods alt ikke Junker der har fastsat prisskiltet.
Jeg er dog helt enig i at han ikke formåede at gribe de chancer han fik, eller lignede en der var interesseret i at kæmpe sig til flere chancer når han var på banen. Man kan ikke karakterisere ham som andet end et flop, men jeg tilskriver den Bo Henriksen, og ikke Junker. For det første brugte Bo ham forkert i flere kampe, og for det andet hentede han en spiller der blev bænket i en klub, hvor der ikke var bedre alternativer. Hvad forventede man skulle blive resultatet?

Nu henter man så en fuldstændig identisk type spiller. Heldigvis er der andre forhold nu, således at han har Brock-Madsen eller Evt. Okosun som makker. Det vil sige han ikke skal skabe alting på egen hånd forhåbentligt. Jeg glæder mig til at se ham i aktion, men jeg er forbeholden. Jeg synes Frantsen har gjort det glimrende som den hurtige angriber der ikke scorer mål, men det er klart at der mangler en backup på den position, skulle han blive skadet. Vi har set hvor ufarlige vi er uden en type som ham på banen
Til top
JMT Se drop down
Medlem
Medlem

Point: 51
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JMT Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 September 2019 kl. 17:11
Hvor er i kloge!! Den eneste grund til, at angriberne ikke slår til i Horsens er følgende: Bo suger simpelthen bare alt kreativitet ud af folk. Det samme kommer til at ske med Pohl. I tror vel ikke at det er tilfældigt at kreative spillere som Uros og Pusic valgte at rive deres kontrakter i stykker. At skrive kontrakt med Horsens, må være som at deltage i et pyramidespil, det hele ser fedt ud på overfladen. 1200 tilskuere ved en hjemmekamp forklare jo det hele!!
Til top
Fodbold Tosse Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 26 September 2012
Point: 751
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fodbold Tosse Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 September 2019 kl. 20:17
JMT - og grunden til at Junker heller ikke slog til i hverken Randers, eller AGF det skyldes også Bo Henriksen?

At Pusic lavede ballade i Esbjerg, FCM, FCK, og AGF inden han landede i AC, det fortæller dig heller ikke noget?

Uros - har du nogensinde set ham spille?
Eller bedømmer du ham ud fra nogle Youtube klip fra kampe på ca. 2. div. niveau?
Til top
Keene Se drop down
Medlem
Medlem

Sted: København
Point: 352
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Keene Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 September 2019 kl. 20:56
Det var vidst kun sort uheld der gjorde at Pohl ikke fik noget med fra kampen her til aften. Et skud reddet på stregen, et andet rammer overliggeren efter målmandens fumleri, overset straffespark samt en mulig assist hvor skuddet også bliver reddet på stregen.

Jacob Linnet så godt nok utroligt ringe ud. Han blev tørret gang på gang i første halvleg.

Min MOTM var klart Præst som viste virkelig flot teknik og krydrede præstationen med en kasse.

Redigeret af Keene - 04 September 2019 kl. 21:28
Til top
Erik Barkman Se drop down
Medlem
Medlem

Sted: Skanderborg
Point: 2248
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik Barkman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 September 2019 kl. 22:44
Tak for rapporten. Spændende med Præst!
Til top
 Besvar Besvar Side  <1 35363738>

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

FC Nordsjælland - AC Horsens

17.02.2020 - 19.02.2020

Hvis man ikke har mulighed for at tage til Right to Dream Park og se kampen live

Sammen om en god oplevelse

19.02.2020 - 31.12.2020

Se flere events

STØT "DEN GULE FARE" - DET GØR VI: