AGF AC Horsens
MANDAG DEN 19. AUGUST KL. 19:00
Ceres Park
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Silkeborg if vs. Ac Horsens

Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
JoakimBL Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 23 August 2012
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 740
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JoakimBL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Juli 2019 kl. 03:09
@Tiger, godt og velargumenteret indspark til debatten. Det kan godt være jeg er alene herinde med min skepsis, men så kan jeg da smutte og lade jer begynde at støve pokalskabet af, mens i river den af på hinanden over det topklasse CL-favoritmandskab der løber rundt på Langmarksvej. Får vi 6+ point i de næste tre kampe, så hopper jeg med på vognen, men ind til da, så forbeholder jeg mig ret til at klappe hesten og vente på at man spiller mere end én god kamp, oven på jeg bed ikke hvor mange dårlige.
Til top
carsten lindballe Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 24 August 2012
Sted: Hatting
Status: Offline
Point: 1883
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér carsten lindballe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Juli 2019 kl. 10:24
Selvfølgelig har vi lov til at være optimistiske. De kampe jeg har set indtil nu med de andre hold, er der ikke noget der afskrækker mig vel og mærket kun hvis SIF kampen ikke kun var en enlig svale. Den sejer må give dem selvtillid oven på de foregående 2019 kampe
Til top
 Besvar Besvar Side  <1 234

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Nyt fra DFF

31.08.2019 - 31.12.2019

Danske Fodbold Fanklubber tager temperaturen på udebaneforholdene.

Sammen om en god oplevelse

31.08.2019 - 31.12.2019

Se flere events

STØT "DEN GULE FARE" - DET GØR VI: