AGF AC Horsens
MANDAG DEN 19. AUGUST KL. 19:00
Ceres Park
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

AC Horsens - FC København

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Gamsten Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 21 Juli 2019
Sted: Løsning
Status: Offline
Point: 4
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gamsten Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Juli 2019 kl. 23:32
Jeg synes at vi spiller en virkelig fin superliga kamp. Det er altså et af de mindste budgetter mod DKs, måske endda Nordens bedste fodboldhold. Det vil altid være en meget stor mundfuld, men jeg synes at vi langt hen af vejen løser opgaven godt med de midler vi har. Vores to nye Kiilerich og Lansing har gjort noget godt for vores defensiv
Til top
Ultimo Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 11 November 2018
Sted: Den Gule Hule
Point: 30
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ultimo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Juli 2019 kl. 20:53
Jeg synes vi spiller en taktisk klog kamp, hvis ingen tvivl om at de bagerste 3 (ifht CB's) skal være Malthe, Sivert, samt serberen, virker bestemt som om at vi har fundet en formular der virker. Måske kunne man godt have ønsket at Borring kom ind til sidst, han havde måske kunne lukrere på nogle kontraer og garantere nogle defensive løb.

Så en del FCK fans der brokkede sig over vores defensive spil på bold.dk, fordi det er åh så forfærdeligt at Horsens som har 12 gange så lille et budget som FCK (130 millioner ca.) ikke gider og spille som FCN, så det jo bliver dejlig let for Københavnerne at score.

Udover det er det spændende med ham gambianeren vi tester i øjeblikket, lad og se om han kan blive evt. 4. valg på CB pladsen, hvert fald fint vi har nogle at rokere med.

Var desuden vældig glad for hvor stramt vores formation fungerede, det synes jeg var en fin oplevelse, så generelt vil jeg sige at der er masser af positive ting vi kan tage med i kampen (som vi reelt kun tabte 1-0 da N'Doyes mål var offside); Vi formår op til flere gange at stable positivt godt offensivt spil på benene, men vi manglede at kunne trykke på aftrækkeren, havde vi haft lidt flere minutter med effektiv spilletid kunne vi sikkert godt have lavet et mål, det er en af de ting der skal arbejdes med fremadrettet, når vi møder et stort hold skal vi hele tiden forbedre os i at være effektive med bolden.
Til top
Fodbold Tosse Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 26 September 2012
Point: 684
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fodbold Tosse Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Juli 2019 kl. 08:24
Det var en ganske udmærket kamp hvor ACH viser at man mod et tophold kan komme langt med hård fight, samt et meget defensivt udgangspunkt.

Men da "geden var barberet" stod der 0-2, og det må man vel ikke være tilfreds med på hjemmebane - uanset hvem modstanderen er.

På den positive side syntes jeg at det virkede til at de 11, der startede inde, havde forstået at der skulle arbejdes disciplineret og vildt hårdt - jeg syntes faktisk at defensiven så ganske fornuftig ud. Og i en kamp som denne er det forventeligt at det er det defensive der er brugt mest tid på.

På den negative side så blev der lavet mål umiddelbart efter udskiftningerne begyndte = truppen er fortsat for smal.
Et eksempel er at skal Lumb eller Nymann skiftes ud, så er Rune Frantsen reelt eneste direkte erstatning, og ham er vi pt. afhængige af i angrebet.

Sættes der en hvilken som helst anden spiller ind, så er hele holdet nød til at skifte spillestil, gør man ikke det, så breder der sig lynhurtigt usikkerhed - det er ret problematisk. 
Det var ret tydeligt at se både da det var Therkildsen, og Kortegaard der spillede højre forsvar.

Redigeret af Fodbold Tosse - 29 Juli 2019 kl. 09:46
Til top
 Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Nyt fra DFF

31.08.2019 - 31.12.2019

Danske Fodbold Fanklubber tager temperaturen på udebaneforholdene.

Sammen om en god oplevelse

31.08.2019 - 31.12.2019

Se flere events

STØT "DEN GULE FARE" - DET GØR VI: