AC Horsens SønderjyskE
SØNDAG DEN 15. DECEMBER KL. 12:00
CASA Arena Horsens
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

AGF - AC Horsens

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Lars Se drop down
Administrator
Administrator

Medlem siden: 01 August 2012
Status: Offline
Point: 906
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: AGF - AC Horsens
    Sendt: 11 August 2019 kl. 12:36
Lad debatten begynde
Til top
Lars Se drop down
Administrator
Administrator

Medlem siden: 01 August 2012
Point: 906
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 August 2019 kl. 16:53
Så gælder det denne gang på udebane mod AGF Selvom vi ofte har fået point især på udebane på Ceres Park, så er det os der skal have revanche fra sidste kamp - lad os håbe vi får det!
Dem der ikke kan være på stadion live, kan følge kampen på TV3 Sport med optakt fra kl. 18:15

Lad os håbe at vi bliver mange på lægterne til at støtte spillerne!

De gule fra Østjylland, vi kæmper så hårdt som ingen andre kan.

Vi ses!
Til top
Jeno Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 03 September 2012
Sted: Middelfart
Point: 482
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jeno Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 August 2019 kl. 21:11
Havde nu håbet på uafgjort men der mangler stadig nogle spillere i truppen , hvorfor er ham den nye angriber ikke med i spil idag ?
Til top
Photonoir Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 09 April 2013
Sted: Horsens
Point: 255
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Photonoir Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 August 2019 kl. 21:22
Formoder det er noget med arbejdstilladelsen som ikke er kommet i hus... Anyway... Det var en sørgelig forestilling idag, der manglede vildskab og skarphed og der går nok et par kampe, før Ludwig er helt oppe i gear... Det er en kamp der hurtigt går i glemmebogen.
Til top
Keene Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 23 August 2012
Sted: København
Point: 352
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Keene Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 August 2019 kl. 21:34
Puha det så skidt ud. Sidder med en følelse af at vi aldrig får point når vi kommer bagud.
Bjarke får godt nok slået mange kontramuligheder ihjel. Så snart han får bolden skal han lige lave en vending og sikre at alle modspillere er bag bolden.
Til top
Gamsten Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 21 Juli 2019
Sted: Løsning
Point: 27
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gamsten Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 August 2019 kl. 23:36
Det er helt fint at have et defensivt udgangspunkt mod AGF på udebane. Men jeg synes vi står alt for lavt, alt for længe. Der kommer først noget vildskab i den sidste del af kampen
Til top
rasbak Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 24 August 2012
Sted: Danmark
Point: 1371
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasbak Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 August 2019 kl. 09:11
Ahh? Var det ikke en meget forudsigelig kamp ?

AC prøver at stå lavt i 1. halvleg og har et rigtig godt sidste kvarter i halvlegen. I stedet kommer der et godt indlæg som Ludwig ikke når, men det gør spidsen på Helenius`størrelse 47½ støvle derimod.  
Øv ! 
Nu var det pludselig GF`erne der fik selvtillild, og resten er jo historie.

Jeg synes egentlig ikke at hverken Bo H eller spillerne kunne forsøge ret meget andet end de gjorde. De mødte bare et AGF-hold der blev bedre som kampen skred frem.

Henriksen råber naturligvis på flere spillere for større bredde. 
(Var det ikke 5 . kamp i streg at startopstillingen var den samme ???! )
Det holder ikke i længden kun at have 18 markspillere hvoraf 2 er egentlig udviklingsspillere. 

Men Kristian Nielsen er åbenbart en hård kassemester og mener iflg artikler på bla bold.dk at truppen er stærk nok.  
Mon ikke det er for at tage presset lidt væk fra spillerne, spillet og Bo Henriksen at han stiller sig i skudlinien ? Kan jo også være at Nielsens udsagn er taget ud af en kontekst.

Mon ikke der bliver enighed og signet et par spiller inden deadline.

Redigeret af rasbak - 21 August 2019 kl. 09:13
Til top
Erik Barkman Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 26 August 2012
Sted: Skanderborg
Point: 2198
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik Barkman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 August 2019 kl. 09:38
Ja, helt bizart med Kristian Nielsens udtalelser. Håbløst, hvis ikke der kommer minimum to-tre spillere til, inden transfervinduet lukker!
Til top
Grev Axel Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 08 Maj 2013
Point: 262
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Grev Axel Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 August 2019 kl. 08:01
Citat: Erik Barkman Erik Barkman skrev:

Ja, helt bizart med Kristian Nielsens udtalelser. Håbløst, hvis ikke der kommer minimum to-tre spillere til, inden transfervinduet lukker!

Umiddelbart kan jeg kun finde dette citat, men jeg kan selvfølgelig have overset noget: 

- Vi kigger altid efter, hvad der rører sig på transfermarkedet, men jeg synes, vi har en rigtig god trup, som vi er meget tilfredse med, siger Kristian Nielsen.

Men ja hvis ikke der ender med at komme forstærkninger, så ser det rigtig skidt ud. Truppen er alt for smal til at kunne klare sig gennem ind til næste transfervindue, så der skal virkelig ske noget, og det tror jeg egentlig også at der gør.

Enhver med blot lidt omløb i hovedet kan se at der mangler kvalitet og især bredde på udvalgte pladser (angrebet og kanterne)

Så ja minimum 2 spillere med start 11 potentiale skal der til. Jeg synes dog heller ikke at Kristian Nielsen udelukker noget i sin kommentar oven over, så jeg er også fortrøstningsfuld. 

Jeg føler mig ret sikker på at Bo har fået at vide at der er penge til transfer, og at han selv måtte skabe plads i lønbudgettet. Dette er gjort ved at 4 af de højest lønnede spillere i truppen en væk, så nu burde der i den grad være albuerum til Bo.

Hvis ikke vi får flere spillere ind, så er Bo helt sikkert heller ikke tilfreds, og det vil være et kæmpe selvmål af klubben at gå den vej.

Der skal nok komme yderligere ind sidst i transfervinduets åbning.

Redigeret af Grev Axel - 21 August 2019 kl. 08:02
Til top
rasbak Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 24 August 2012
Sted: Danmark
Point: 1371
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasbak Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 August 2019 kl. 08:09
I samme artikel står også : 

...Truppen i AC Horsens skal være bredere, mener Bo Henriksen. Direktør Kristian Nielsen er tilfreds med truppen....

...AC Horsens' direktør, Kristian Nielsen, vil ikke love forstærkninger til den smalle trup....

Som jeg selv skrev, så kan Kristian Nielsens udtalelser være taget ud af en kontekst. Bold og Tipsbladet har det med at være ret sort/hvide i deres analyser i et interview.

Mon ikke Nielsen og Henriksen i virkeligheden har samme opfattelse af hvad der skal ske...!

Redigeret af rasbak - 21 August 2019 kl. 10:49
Til top
 Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

AC Horsens - SønderjyskE

09.12.2019 - 15.12.2019

Kom og støt AC Horsens mod SønderjyskE

Sammen om en god oplevelse

10.12.2019 - 31.12.2019

Se flere events

STØT "DEN GULE FARE" - DET GØR VI: