Randers FC AC Horsens
MANDAG DEN 23. SEPTEMBER KL. 19:00
Cepheus Park Randers
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

AC Horsens - Lyngby Boldklub

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Lars Se drop down
Administrator
Administrator

Medlem siden: 01 August 2012
Status: Offline
Point: 871
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: AC Horsens - Lyngby Boldklub
    Sendt: 27 August 2019 kl. 01:31
Til top
JMT Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 26 August 2012
Point: 44
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JMT Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 August 2019 kl. 17:06
Klokkeklar nederlag. Mit bud. Vi taber 5-0
Til top
Photonoir Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 09 April 2013
Sted: Horsens
Point: 253
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Photonoir Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 August 2019 kl. 19:10
Nogen der kender status på vores nye balkan angriber? Lyngby bliver en svær nød at knække, lad os håbe at vi ser en trods reaktion på AAB blamagen....

Redigeret af Photonoir - 27 August 2019 kl. 19:11
Til top
Ultimo Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 11 November 2018
Sted: Den Gule Hule
Point: 40
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ultimo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 August 2019 kl. 16:20
Kampen mod AAB skal bare ud af hovedet og alle t**serne skal ignoreres, lad os håbe for en gangs skyld at det er Bo H. der træner holdet.

Ifht. Uros må jeg også indrømme at jeg da håber de får tilladelsen på plads til Lyngby kampen.
Til top
Lars Se drop down
Administrator
Administrator

Medlem siden: 01 August 2012
Point: 871
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 September 2019 kl. 12:18
Så gælder det denne gang mod Lyngby. Lyngby vinder på hjemmebane, men taber ude så nu skal vi ikke sætte dem i gang! Vi må sikre os bagude før vi tænker fremad - vi kan ikke tåle at komme bagud i øjeblikket.
Lad os håbe at det endelig vender så vi også kan sejre på hjemmebane.

Lad os håbe at vi bliver mange på lægterne til at støtte spillerne!

De gule fra Østjylland, vi kæmper så hårdt som ingen andre kan.

Vi ses!

Redigeret af Lars - 01 September 2019 kl. 12:31
Til top
JMT Se drop down
Medlem
Medlem

Point: 44
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JMT Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 September 2019 kl. 14:43
Ha, ha, ha. de er til grin!!
Til top
Jeno Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 03 September 2012
Sted: Middelfart
Point: 479
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jeno Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 September 2019 kl. 15:21
Jeg må nok indrømme med 3 nedrykker så syntes jeg efterhånden ach ligner en sikker nedrykker
Til top
skævben Se drop down
Medlem
Medlem

Sted: Brædstrup
Point: 172
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skævben Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 September 2019 kl. 15:56
JMT. Det gik jo meget godt.
Til top
Gamsten Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 21 Juli 2019
Sted: Løsning
Point: 12
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gamsten Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 September 2019 kl. 16:56
Dejligt med en sejr. 3 point på kontoen, og ligeså vigtigt, point på selvtillids kontoen.
Flot at vi kommer igen, men puha hvor er vores opspil i lange perioder langsomt og omstændeligt.
Simon Okusun og Bjarke Jakobsen får fat i meget, men hvor går det langsomt når den skal fordeles, og alt for ofte bliver den spillet bagud.
Jeg vil alligevel idag først og fremmest glæde mig over sejren

Til top
Erik Barkman Se drop down
Medlem
Medlem

Sted: Skanderborg
Point: 2191
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik Barkman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 September 2019 kl. 20:16
Ja, der er ikke andet for Smile

Vi må tage, hvad vi kan få - tror ikke, det her hold kommer til at vinde mange kampe i efteråret ...
Til top
 Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Nyt fra DFF

09.09.2019 - 31.12.2019

Danske Fodbold Fanklubber tager temperaturen på udebaneforholdene.

Sammen om en god oplevelse

09.09.2019 - 31.12.2019

Se flere events

STØT "DEN GULE FARE" - DET GØR VI: