Randers FC AC Horsens
MANDAG DEN 23. SEPTEMBER KL. 19:00
Cepheus Park Randers
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sønderjyske - AC Horsens

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Lars Se drop down
Administrator
Administrator

Medlem siden: 01 August 2012
Status: Offline
Point: 871
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Sønderjyske - AC Horsens
    Sendt: 01 September 2019 kl. 11:45
Lad debatten begynde
Til top
Lars Se drop down
Administrator
Administrator

Medlem siden: 01 August 2012
Point: 871
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 September 2019 kl. 15:14
Så gælder det denne gang på udebane mod SønderjyskE.  Sidste gang vi var på de kanter fik vi et enkelt point og det skal vi også som minimum have i dag.
Dem der ikke kan være på stadion live, kan følge kampen på TV3 Sport med optakt fra kl. 18:15

Lad os håbe at vi bliver mange på lægterne til at støtte spillerne!

De gule fra Østjylland, vi kæmper så hårdt som ingen andre kan.

Vi ses!
Til top
JMT Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 26 August 2012
Point: 44
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JMT Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 September 2019 kl. 18:21
Fedt. Rune Frandsen i front. Så score vi ihvertfald ingen mål. Sikkert nederlag!!
Til top
rasbak Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 24 August 2012
Sted: Danmark
Point: 1349
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasbak Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 September 2019 kl. 08:40
Svært at finde en grimasse... Wacko

Isolieret set er uafgjort i Haderslev ikke dårligt, set i lyset af tidligere års resultater.
Men kampen igår viste at kritikere - som bla. JMT - har noget at have deres pessimisme i. 
AC ville ikke rigtig noget, og SjE kunne ikke rigtig noget...

Laaaang-gaber. 
Spillerne lignede nogen på 55 år , de to trænere et par 9 års drenge fra skolegården.

AC`s tilskuerantal har på det seneste lignet noget fra Danmarks-serien, og jeg føler mig ikke overbevist om at gårsdagens kamp vil ændre på det.

Nå, det håber vi at en mere indspillet Jannik Pohl kan ændre på.

Redigeret af rasbak - 15 September 2019 kl. 12:30
Til top
Gamsten Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 21 Juli 2019
Sted: Løsning
Point: 12
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gamsten Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 September 2019 kl. 16:17
Der er jeg nok lidt mere positiv, at holde nullet mod Sønderjyske på udebane er svært, og vi var uden to normale startere. Når det er sagt så er det rigtigt, det var en gennemført kedelig kamp.
Jeg glæder mig til at se en Pohl i kampform sammen med Brock Madsen.

Antal tilskuere.........når jeg er inde og se Horsens spille, hvilket er til de fleste hjemmekampe, så ser de fleste tilskuere kampen ligesom jeg gør.
Dvs sige siddende på sin stol, nyder spillet, og kommer da også op af stolen hvis der bliver scoret.
Men der er jo ikke en fankultur som man ser hos mange andre superliga hold.
Jeg har fulgt AC i mange år, og kan ikke rigtig huske at det har været anderledes.
Den typiske AC tilhænger vil da gerne ind og se fodbold, men helst når det går godt, og ikke hvis det regner, eller hvis moster Magda holder fødselsdag.
Jeg er egentlig i tvivl om hvis skyld det er, jeg mener man ser klubber rundt omkring, der ikke spiller i de bedste rækker, ikke engang spiller godt, men stadig har en kerne af tilhængere der vil dø for deres hold
Til top
Fodbold Tosse Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 26 September 2012
Point: 705
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fodbold Tosse Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 September 2019 kl. 09:43
1 point i Haderslev er vel ganske ok - hverken mere eller mindre end ok. 

Så længe der kommer point på kontoen har vi i denne sæson ikke rigtigt råd til at være særligt kritiske ift. hvordan spillet fungere.

Positivt er det til gengæld at Lyngby nu også nærmer sig at have en ligeså dårlig målscorer, som ACH.
Til top
JoakimBL Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 23 August 2012
Sted: Horsens
Status: Online
Point: 750
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JoakimBL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 September 2019 kl. 20:22
Vi kan naturligvis være tilfredse med 1 point, men der er dog stadig grund til alvorlig bekymring over spillet. Vi kom vel stort set kun i nærheden af Sønderjyskes felt, når Lumb tog initiativet. Nogle få gange også via Prip på den modsatte side. Men det virkede ikke som om der var nogle i feltet til at gøre noget ved indlægene.
Til top
Erik Barkman Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 26 August 2012
Sted: Skanderborg
Point: 2191
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik Barkman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 September 2019 kl. 12:15
Vi mangler desperat dygtige afsluttere. Okosun er en god opspilsstation og dygtig på låget, men han er ikke skarp foran kassen - som han også viste på sin gigachance. Frantsen er dygtig til at løbe dybt, men kan heller ikke ramme målet.

Vi kan vel drømme om, at Pohl på et tidspunkt kommer i form og NBM bliver klar og så kan de to til sammen udrette noget. 

Men de har jo heller ikke for vane at udnytte alle deres chancer, så alt i alt må vi nok forvente, at det bliver forsvaret, der skal skaffe pointene - og at der ikke bliver så voldsomt mange af dem.
Til top
Thomsen Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 28 Oktober 2012
Sted: Ølsted
Point: 622
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 September 2019 kl. 18:11
Pohl kommer ikke i form - og slet ikke målform - i de 4 måneder vi har ham. I virkeligheden er det kun 3 måneders fodbold han skal spille hos os. Han scorer maksimalt to mål - ellers giver jeg en øl til alle på dette forum!
SU-SU-SUPERLIGA
In Bo we trust
Til top
Fodbold Tosse Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 26 September 2012
Point: 705
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fodbold Tosse Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: i går kl. 02:40
Pohl er som type en chanceskaber - ikke en afslutter.
Til top
 Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Nyt fra DFF

09.09.2019 - 31.12.2019

Danske Fodbold Fanklubber tager temperaturen på udebaneforholdene.

Sammen om en god oplevelse

09.09.2019 - 31.12.2019

Se flere events

STØT "DEN GULE FARE" - DET GØR VI: