AC Horsens Hobro IK
SØNDAG DEN 20. OKTOBER KL. 12:00
CASA Arena Horsens
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sønderjyske - AC Horsens

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Ultimo Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 11 November 2018
Sted: Den Gule Hule
Status: Offline
Point: 48
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ultimo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 September 2019 kl. 18:42
Som jeg lige husker kampen, vil jeg da mene at spillet til tider var udmærket, problemet var som folk også nævner det manglende slutprodukt ifht. at kreere chancer, samt flere opspilssituationer.

Defensivt synes jeg tilgengæld det var fremragende, vi stod godt imod i duelspillet, på trods af at vi tabte lidt for mange dueller efter min smag, gik vi benhårdt efter manden bagefter, det er en fin mentalitet, ikke at ville lade sig blive snydt.

Ludwig og Kiilerich kunne vel godt være nemt som MOM for os sammen med Oku og Lansing, må vel siges at være de bedste spillere i den kamp.

Jeg køber forresten heller ikke alt den mediehetz om at kampen var ååh så skrækkelig og at Horsens er fodboldens svar på Harlem globetrotters. Det er en mediemanufaktureret mening som er blevet etableret pga. et konstant pres fra bla. Discovery på diverse medier. Dette har ført til at deres eksperter og bold.dk brugere kaster sig om sig med meningsløst mudder mod vores klub. På trods af at SE overlevede på PRÆCIS de samme meritter år forinden vi overhovedet havde Bo Henriksen som træner.

Vi ser også i "Brian Priske sagen" hvordan bold.dk tager en begivenhed som Horsens Folkeblad endda havde skrevet om måneder forinden og straks pisker det op som om at det er en nyhed om at bestyrelsen har prøvet at komme af med Bo.

Med det samme ser vi alle Bold.dk brugere fuldstændig febrilsk falde over nyheden som en baby med en rangle og først efter at vi selv har sat historien i ordentligt perspektiv forstår folk konteksten af hvad der er blevet sagt.

Med bold.dk og andre mediers prærogativ ifht. deres "fake news" om blandt andet vores klub, foreslår jeg man ignorerer Discovery's mediesektion samt bold.dk og deres skræmmende FOX News-agtige tilstande, hvor man bare maler den ene påstand efter den ene op som facts.

Redigeret af Ultimo - 18 September 2019 kl. 18:48
Til top
 Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Landskamp i DFF regi

09.10.2019 - 19.10.2019

Kamp: Danmark - Gibraltar Dato/tid: Fredag d. 15. november kl. 20:45 Sted: Parken, KBH Billetpris: 315 DKK/stk. (enhedspris på afsnittet, som udgangspunkt kategori 2) Bindende deadline: Lørdag d. 19/10 2019 - Bemærk den korte frist!

Sammen om en god oplevelse

10.10.2019 - 31.12.2019

Se flere events

STØT "DEN GULE FARE" - DET GØR VI: