AC Horsens Hobro IK
SØNDAG DEN 20. OKTOBER KL. 12:00
CASA Arena Horsens
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Randers FC - AC Horsens

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Lars Se drop down
Administrator
Administrator

Medlem siden: 01 August 2012
Status: Offline
Point: 882
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Randers FC - AC Horsens
    Sendt: 13 September 2019 kl. 15:12
Til top
Lars Se drop down
Administrator
Administrator

Medlem siden: 01 August 2012
Point: 882
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 September 2019 kl. 15:36
Så gælder det denne gang på udebane mod Randers FC. Vi skal lige som i SønderjyskE - stå sikkert bagude og prøve at få scoret på en omstilling eller dødbold.
Dem der ikke kan være på stadion live, kan følge kampen på TV3 Sport med optakt fra kl. 18:15

Lad os håbe at vi bliver mange på lægterne til at støtte spillerne!

De gule fra Østjylland, vi kæmper så hårdt som ingen andre kan.

Vi ses!

Redigeret af Lars - 23 September 2019 kl. 15:37
Til top
Ultimo Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 11 November 2018
Sted: Den Gule Hule
Point: 48
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Ultimo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 September 2019 kl. 22:19
Jeg må indrømme at jeg selfølgelig some alle andre fans hader at tabe, når det så er sagt, vil jeg jo faktisk mene vi spiller Randers ud af banen i 2. halveg, vi vinder stort set alle 2. boldene og der er utroligt meget i spillet der er imponerende ifht. samspillet og ifht. at truppen stort set ikke har haft tid til at blive ordentligt sammenspillet (vi køber spillere sent pga økonomi etc.), men der er alligevel nogle helt FULDSTÆNDIG klare ting der falder mig ind (ikke kritik, men ideer, det generalle billede var godt);

Nymann er en ganske udmærket back, men når "Franne" lige så sent som i sidste uge har udtalt at han ser sig selv som back hvorfor spiller vi så ikke Rune ind istedet for ham, så vi kan starte med Prip på kanten? (Prip som jeg iøvrigt mener var den KLART bedste spiller i 2. halveg for os).

En anden indskydelse: Lumb virker altså bedst på kanten i min bog, hvertfald i nogle henseender, jeg kan ikke forstår man ikke vil eksperimentere og smide Thorsen ned som venstre back, jeg er godt klar over Thorsen stadig hjælper Lumb defensivt, men vil det i hulens ikke være bedre hvis manden rent faktisk bare var back, når vi KONSTANT er afhængige af det overlap Lumb laver alligevel og Thorsen jo ikke angriber men bare lægger sig bag ham? Jeg mener det er jo fuldstændig logisk.

Vi skal have flere til VB positionen basta, så håber det vil kunne blive prøvet af i fremtiden og hvis det betyder at vi rykker Lumb op og Thorsen ned, så må det være det åbenlyse svar for enhver.

Dette skal ikke ses som sur og tvær kritik af holdet, da jeg faktisk synes vi var bedre end Randers idag.

Spillerne skal selfølgelig bare spille flere kampe og ikke lade noget forhindre dem mentalt, fordi det ser skide godt ud, men jeg synes alligevel det er en indskydelse værd.

En sidste ting: Vi skal se bedre ud når vi kommer foran i fremtiden, vores assistent træner skal begynde at skrige som om det var krig efter vi scorer hvis de ser sådanne tendenser opstå, simpelthen få dem i gear.

Den anden halveg skal simpelthen tages og bygges videre på, for der var nogle fantastiske koncepter som SKAL bygges videre på, vi har faktisk et godt hold i modsætning til mange af kritikkernes mening, men vi må nok se i øjnene at der skal trænes lidt flere afslutninger, samt sammenspillet med holdet skal være lidt bedre, jeg er faktisk slet ikke så irriteret og sur som jeg normalt vil være over sådan et nederlag, fordi vi spiller pisse godt.

Det gjorde vi ikke mod FCN, AGF, AAB, men det vil jeg agte at mene vi gør her.

Og iøvrigt en god indsats af Pohl, jeg ser bestemt potentiale i ham, han skal holde hovedet højt for så er jeg SIKKER på han kan brage igennem, han løber som en hest og trækker 2 forsvarsspillere til sig hver gang, det er ekstremt positivt.

Redigeret af Ultimo - 23 September 2019 kl. 22:25
Til top
rasbak Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 24 August 2012
Sted: Danmark
Point: 1354
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasbak Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 September 2019 kl. 08:21
Jeg må indrømme at min bedømmelse er knap så optimistisk som @Ultimo`s.

Jo "Vi spiller Randers ud af banen i 2. halvleg" fordi vi bliver mødt med vores egen medicin.
Efter Randers lidt heldigt kommer foran, så stiller de sig ultra-lavt fordi de ved at AC Horsens har utrolig svært ved at score mål. 
Brock-Madsen var skadet og erstattet af en skævfodet Pohl, hvis angrebsmakker Okosun slet ikke er rendyrket angriber.
Så kunne det næsten ikke gå galt for Randers ... og det gjorde det heller ikke.

Jannik Pohl byder ind med en masse løb og speed. Men ikke ret meget andet. Det forekommer mig at han har langt indtil han er en angriber på superliga-niveau. Det kan han selvfølgelig stadig nå i sin korte tid i Horsens. Jeg tvivler lidt på det...

Nu skal han så sidde ude næste kamp efter et torskedumt gult kort for brok. At han i øvrigt giver Putros chancen for at give ham det 2. gule kort er nærmest utilgiveligt dumt.

Nå - det skal ikke være negativt det hele. Det er selvfølgelig positivt at ACH på superliganiveau kan være boldbesiddende på det niveau igennem en halvleg. Det er lang tid siden vi har set, og det skal Bo Henriksen tage med fra kampen.
Jeg synes stadig at både Prip og Therkildsen lægger på niveauet (selvom de begge var indskiftere igår) og Alexander Ludwig viser pludselig nye talenter som målfarlig Tongue

Men angrebs-situationen ? Den er stadig meget uafklaret.

Redigeret af rasbak - 24 September 2019 kl. 21:29
Til top
Erik Barkman Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 26 August 2012
Sted: Skanderborg
Point: 2194
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik Barkman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 September 2019 kl. 14:52
Sjovt, jeg synes Prip trods enkelte gode aktioner gjorde det elendigt - sådan kan man se kampe så forskelligt.

Pohl er ikke specielt skarp i afslutningerne, og det vidste vi jo godt. Men vi er langt farligere offensivt med ham på banen end uden. Når NBM bliver klar (og Pohl har afsonet den karantæne, som fårking Putros fandt det passende at tildele ham), kan det blive en bøvlet angrebsduo at spille imod. 

Vi bliver bare nødt til at affinde os med, at de skal bruge 20 chancer for at score Smile

I forhold til Lumb, så mener jeg netop det er overlappene, der gør ham farlig. Hvis han startede på kanten, ville han ikke nær så ofte komme til baglinjen. Men det er rigtigt, at han har kampe, hvor han er helt væk defensivt - i første halvleg slog Randers' højrekant jo indlæg, som det passede ham. På dén led er det fristende at fjerne ham fra backkæden. Men: Det vil koste en hel masse offensivt. Og det er langt fra hver gang, han er så "tynd" defensivt.
Til top
Jeno Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 03 September 2012
Sted: Middelfart
Point: 481
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jeno Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 September 2019 kl. 21:35
Pohl er en arbejdshest men målmager bliver han nok aldrig, Brock er stor og stærk fysik spiller  men i min optik en lidt doven , langsom angriber  så ved ikke helt hvad jeg skal synes om vores angreb , det er bestemt ikke nogen som laver mange mål på en sæson. syntes stadig angrebet er det svageste led  på holdet . 
Til top
JMT Se drop down
Medlem
Medlem

Point: 49
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JMT Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 September 2019 kl. 08:28
Stille og roligt med afgrunden!!
Til top
Erik Barkman Se drop down
Medlem
Medlem

Sted: Skanderborg
Point: 2194
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik Barkman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 September 2019 kl. 09:38
Citat: Jeno Jeno skrev:

syntes stadig angrebet er det svageste led  på holdet.
Det kan vist ikke diskuteres. Ligesom sidste år. Og året før det.

Vi har varme minder om Finnbogason, men reelt var han jo kun rigtig god i 1. division. Har vi haft en virkelig dygtig angriber siden Gilberto?

Giftige frontløbere vil altid være en mangelvare i små klubber som Horsens - af den simple grund, at de er skidedyre. Enten rammer man plet med et talent fra de lavere rækker eller også må man nøjes med en kun delvist god spiller.

(Synes nu i øvrigt ikke, NBM er doven, tværtimod. Men nogen skarp afslutter er han heller ikke)
Til top
Luca Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 12 Juli 2017
Sted: horsens
Point: 53
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Luca Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 September 2019 kl. 12:56
Er Bo på vej væk fra ACH, først vil han heler være sportschef end træner i Horsens ( Brian Priske ),
nu er han måske på tale som landstræner på Færøerne ?. Er Bo blevet træt af at være træner i ACH,?
Til top
JMT Se drop down
Medlem
Medlem

Point: 49
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JMT Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 September 2019 kl. 15:59
Nu kan vi jo kun stå at se til når Esbjerg smadre ac I morgen. Det sender os længere ud i mørket, og placere os på den famøse nedrykningsplads som vi vil ligge på resten af sæsonen.
Til top
 Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Landskamp i DFF regi

09.10.2019 - 19.10.2019

Kamp: Danmark - Gibraltar Dato/tid: Fredag d. 15. november kl. 20:45 Sted: Parken, KBH Billetpris: 315 DKK/stk. (enhedspris på afsnittet, som udgangspunkt kategori 2) Bindende deadline: Lørdag d. 19/10 2019 - Bemærk den korte frist!

Sammen om en god oplevelse

10.10.2019 - 31.12.2019

Se flere events

STØT "DEN GULE FARE" - DET GØR VI: