AC Horsens SønderjyskE
SØNDAG DEN 15. DECEMBER KL. 12:00
CASA Arena Horsens
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Aab - AC Horsens

Besvar Besvar
Forfatter
Lars Se drop down
Administrator
Administrator

Medlem siden: 01 August 2012
Status: Offline
Point: 906
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Aab - AC Horsens
    Sendt: 09 November 2019 kl. 15:41
Lad debatten begynde
Til top
Lars Se drop down
Administrator
Administrator

Medlem siden: 01 August 2012
Point: 906
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 November 2019 kl. 10:03
Så gælder det denne gang på udebane mod AaB. Nu bliver vi matchet mod en top 6 aspirant.
AaB skal have revanche for 2-4 sidst vi var på disse kanter og vi skal have revanche for det forsmædelige nederlag på 0-5 på hjemmebane.

Lad os håbe at vi bliver mange på lægterne til at støtte spillerne!

Dem der ikke kan følge kampen live kan følge den på TV3 Max fra kl. 13:30

De gule fra Østjylland, vi kæmper så hårdt som ingen andre kan.

Vi ses!
Til top
rasbak Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 24 August 2012
Sted: Danmark
Point: 1371
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasbak Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 November 2019 kl. 17:38
Det er skrøbeligt fundament at have så smal en trup...

Når man kun råder over 17 fuldtids marksspillere plus et par nyoprykkede ungdomsspillere, så er det samme stamme der bærer holdet igennem.
Når man får en udvisning til en nøglespiller, og kun har en relativt uprøvet substitut, der langt fra har samme niveau som Ludwig, så falder hele korthuset sammen. 
Ludwig sidder samtidig ude i OB-kampen. Man frygter allerede konsekvensen.

Det virkede nærmest som en afstraffelse i 2. halvleg. Og det kunne være gået meget værre ...

AaB havde flere skud på opstanderne, og blev vel snydt for et mål i 1. halvleg til Frederik Børsting. Hvor Delác i øvrigt igen gav en returbold.

Jeg føler mig stadig rimelig utryg ved Delác mellem stængerne. Han har klare kompetencer og får hænderne på mange yderligt placerede bolde. Men alt bliver pareret ud i feltet hvor de mange returbolde er som slik for modstandernes angribere.

Nå - det handler i virkeligheden om at holde Silkeborg, Esbjerg og Hobro på de 3 nederste pladser. 
Men det kan vise sig svært nok...

Redigeret af rasbak - 28 November 2019 kl. 09:45
Til top
JoakimBL Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 23 August 2012
Sted: Horsens
Point: 779
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JoakimBL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 November 2019 kl. 09:04
Jeg tror reelt set ikke udvisningen var specielt afgørende. Det kunne sagtens have endt på samme måde alligevel. Vi var jo slet ikke med i kampen inden udvisningen heller. I øvrigt torskedumt af Ludwig. Uanset hans første advarsel var uretfærdig, så ændrer det ikke på det faktum at han har den og hans anden advarsel får man 99 ud af 100 gange hvis man ikke er tophold
Til top
Ultimo Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 11 November 2018
Sted: Den Gule Hule
Point: 54
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ultimo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 November 2019 kl. 21:14
Det må da være sjovt at leve i din verden hvor udvisninger ingen betydning har for et hold og hvor at bundhold "naturligvis" skal underdømmes i situationer hvor tophold normalt bliver sparet.

Íøvrigt synes jeg vi spiller en udmærket første halveg, selvom jeg synes vi kommer frem til for lidt offensivt, har vi meget af konceptet på plads, hvilket jeg synes er vigtigt i betragtning af tidligere i sæsonen. Ærgeligt at vi falder sammen efter det røde kort, men man kan altså ikke gøre noget ved en dommer.

Synes godt Brock kunne have vist noget mere i den første halveg han var inde, men gjorde det vel umiddelbart vurderet på situationen OK.

Redigeret af Ultimo - 25 November 2019 kl. 22:31
Til top
JoakimBL Se drop down
Medlem
Medlem

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JoakimBL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 November 2019 kl. 11:56
AaB kunne have været foran 3-0 halvvejs inde i første halvleg. De var uheldige med en fejldom for offside, en marginal offside, og et stolpe skud fra klods hold. Og så mener du vi gjorde det godt?
Jeg påstår naturligvis ikke at udvisninger generelt ikke har betydning, jeg siger blot at vi blev. Udspillet af AaB både før og efter. Jeg synes bestemt heller ikke at det er naturligt at bundhold skal underdømmes, men det er blot de realiteter der nu en gang er.
Til top
Jeno Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 03 September 2012
Sted: Middelfart
Point: 482
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jeno Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 November 2019 kl. 16:40
Man må erkende at de spiller ikke godt og de kan ikke score mål , så må de få nogle angribere som kan finde ud af at score mål
Til top
Fodbold Tosse Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 26 September 2012
Point: 729
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fodbold Tosse Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 November 2019 kl. 09:19
Resultatet blev 4-0. 
Når modstanderne havde bolden var hele ACH holdet dårligere organiseret end en pose nødder.  

I en situation som den, tænker jeg umiddelbart ikke at nye angribere er det første indsats punkt der falder mig naturligt at arbejde med.

Men sådan er vi jo så forskellige. :-)
Til top
JoakimBL Se drop down
Medlem
Medlem

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JoakimBL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 November 2019 kl. 15:46
Nu har vi jo spillet ok forsvarsspil i andre kampe, så det har de bevist at de magter. Det kniber mere med at bevise man kan score mål. Og når alt kommer til alt, så vinder man ingen fodboldkampe hvis ikke man scorer mål. Det er immervæk sjældent at man vinder på modstanderens selvmål. Men man kan altså godt vinde fodboldkampe, selvom man lukker 1, 2 eller endda 3 mål ind, så lang man er god til at score mål
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

AC Horsens - SønderjyskE

09.12.2019 - 15.12.2019

Kom og støt AC Horsens mod SønderjyskE

Sammen om en god oplevelse

10.12.2019 - 31.12.2019

Se flere events

STØT "DEN GULE FARE" - DET GØR VI: