AC Horsens SønderjyskE
SØNDAG DEN 15. DECEMBER KL. 12:00
CASA Arena Horsens
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hobro IK - AC Horsens

Besvar Besvar
Forfatter
Lars Se drop down
Administrator
Administrator

Medlem siden: 01 August 2012
Status: Offline
Point: 906
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Hobro IK - AC Horsens
    Sendt: 01 December 2019 kl. 10:35
Lad debatten begynde
Til top
Lars Se drop down
Administrator
Administrator

Medlem siden: 01 August 2012
Point: 906
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 December 2019 kl. 14:40
Så gælder det denne gang på udebane mod Hobro IK. Nu har vi muligheden for at lægge yderligere afstand til bunden, men fremfor alt må vi ikke tabe.
Lad os håbe at vi bliver mange på lægterne til at støtte spillerne!

Dem der ikke kan følge kampen live kan følge den på TV3 Sport fra kl. 18:15

De gule fra Østjylland, vi kæmper så hårdt som ingen andre kan.

Vi ses!
Til top
JoakimBL Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 23 August 2012
Sted: Horsens
Point: 779
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JoakimBL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 December 2019 kl. 21:53
Godt nok en sløj omgang. Og skuffende oven på sidste uges kanon kamp. Igen ser Delac lidt sketchy ud i flere situationer, men heldigvis formåede Hobro ikke at udnytte det.
Bjarke Jacobsen synes jeg gjorde det rigtig skidt, da han blev rykket retur til midtbanen. Virkeligt mange dumme boldtab. Og Horsens burde være vant til sådan en bane, for sidste sæson var det Casa Arena der var sådan hele efteråret.
Pris frispark havde fortjent en bedre skæbne, men ellers var det småt med chancer. Det er lige før jeg tror det havde været bedre for os, hvis Hobro var kommet foran i starten i deres gode periode. Præcis som mod OB.
For en gang skyld formår vi dog at holde stand, selvom vi i perioder ender lidt for meget med bare at sparke væk og vente på næste angreb. Heldigvis var Hobro ikke farlige og gode nok til at udnytte det. Jeg frygter stadig gevaldigt for foråret.
Til top
Ultimo Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 11 November 2018
Sted: Den Gule Hule
Point: 54
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ultimo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 December 2019 kl. 16:47
En udmærket defensiv præstation, Hobro er ikke noget dårligt hold, de fik trods alt 1-1 mod Aab i sidste uge. Dejligt at vi kan holde nullet, men er selvfølgelig enig i at vores offensiv skulle have kommet med noget mere, men man må altså også kigge på banen og indrømme at den ikke var til flot fodbold.

Synes der er mange defensive ting der har forbedret sig siden starten af sæsonen, offensivt bliver det spændende om Junker bliver solgt til Stabæk og om Pohl fortsætter, jeg synes Pohl har gjort det udmærket, han har spillet 7 ud af 11 kampe hvilket må siges at være ganske fint.

Håber at bestyrelsen smider lidt knaster i til en angriber og nogle flere offensive spillere, selvom jeg synes dem vi har er ganske gode, har vi set hvad der kan ske med skader.
Til top
rasbak Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 24 August 2012
Sted: Danmark
Point: 1371
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasbak Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 December 2019 kl. 19:45
Det blev en forfærdelig kamp, helt som forventet.
Begge hold var i virkeligheden tilfredse med uafgjort. Banen var tung, og ingen ville tage unødige risici.

Forsvaret og midtbanen stod fint imod. Bjarke Jacobsen dirigerede tropperne på midten, og Kiilerick/Ludwig satte effektivt proppen i badekarret.

Angrebet ? 
Enig med Ultimo at der skal ske noget radikalt. Pohl ser jeg ikke som nogen target-man, så der skal findes et nyt alternativ i front som makker til Brock-M.
Bliver spændende at se om Junker bliver afhændet - ellers bliver det vel ham på pladsen i front. Tror det nu næppe...

I øvrigt må Bo Henriksen kigge misundeligt  mod Horsens Forum og ønske hans hold blev tilbedt med samme entusiasme som drengene på e-holdet.
Stort tillykke til dem i øvrigt, selvom jeg slet ikke kan se det fodboldromantiske i at kæmpe med et joystick i hænderne, i stedet for den rigtige vare på stadion.

Men sådan er vi så forskellige...

Redigeret af rasbak - 08 December 2019 kl. 21:29
Til top
JoakimBL Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 23 August 2012
Sted: Horsens
Point: 779
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JoakimBL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 December 2019 kl. 10:46
Jeg tror bestemt ikke Hobro var tilfredse med 1 point, som de reelt ikke kan bruge til noget. Men det er sådan set også lige meget.

Synes du seriøst at Bjarke gjorde det godt på midtbanen da han kom derop? Jeg har lyst til at sige ham var elendig, men det vil nok være en overdrive læse trods alt. Jeg synes dog bestemt ikke han gjorde det godt. Om ham dirigerede tropperne skal jeg ikke udtale mig om, men hans eget spild var langt fra godt i hvert fald.
Til top
rasbak Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 24 August 2012
Sted: Danmark
Point: 1371
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasbak Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 December 2019 kl. 09:49
Nææh, der var vel ikke de store individuelle præstationer, andet end nogle nøglepersoner som holdt sammen på tømmeret.
Her synes jeg Bjarke J gjorde det godt sammen med Kiilerich og Ludwig.
Indrømmet jeg så ikke hele kampen - den var simpelthen for gabende kedelig.

Det jeg synes der var diagnosen af kampen, var endnu engang angrebets manglende kvalitet.

Det gik godt i et par kampe hvor AC havde overvægt af boldovertagelse, at spille med en forsvars- og midtbanespiller på pladserne i front.  Frantsen og Therkildsen har gjort det fornuftigt som man kunne forvente.

Men i en vanskelig udekamp, kan man se hvor meget det betyder på minussiden ikke at have en rutineret boksangriber at spille bolden op imod. Som enten kan flække den videre eller vride sig fri og komme på skudbold.
Her er Brock-Madsen klasser bedre, men halvskadet det meste af tiden, har han ikke kunnet gøre nogen forskel.

Redigeret af rasbak - 10 December 2019 kl. 11:09
Til top
sned Se drop down
Medlem
Medlem

Medlem siden: 19 Oktober 2013
Point: 589
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sned Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 December 2019 kl. 18:25
Citat: Ultimo Ultimo skrev:

En udmærket defensiv præstation, Hobro er ikke noget dårligt hold, de fik trods alt 1-1 mod Aab i sidste uge. Dejligt at vi kan holde nullet, men er selvfølgelig enig i at vores offensiv skulle have kommet med noget mere, men man må altså også kigge på banen og indrømme at den ikke var til flot fodbold.

Synes der er mange defensive ting der har forbedret sig siden starten af sæsonen, offensivt bliver det spændende om Junker bliver solgt til Stabæk og om Pohl fortsætter, jeg synes Pohl har gjort det udmærket, han har spillet 7 ud af 11 kampe hvilket må siges at være ganske fint.

Håber at bestyrelsen smider lidt knaster i til en angriber og nogle flere offensive spillere, selvom jeg synes dem vi har er ganske gode, har vi set hvad der kan ske med skader.

Meget uenig angående Pohl.
0 mål og 0 assist, og han har haft chancer. + et rødt kort, det imponerer ikke!
Pohl's problem er at han ikke kan scorer mål. Husker ham i Aab, der scorede han alt for lidt, og brændte mange chancer, også store chancer.
Han er en hurtigløber,  der har svært ved at scorer. Måske var det bedre at bruge ham som kantspiller, men det er ikke der vi mangler spiller.

Vores helt store problem at vi kun har 2 "rigtige" angriber, der kun har scoret 2 gange ind til nu, det er vel hovedgrunden til at vi er superligaen mindst scorende hold.
Pohl der ikke scorer og så Brock-Madsen der har scoret 2 gange
Vi har brug for en targetman, som Brock-Madsen, ærgelig at han ikke har kunne spille mere end har gjort.

Interessant hvad der sker i transfervinduet. Der skal ske noget i angrebet!

Delac bliver ved med at vise at han er yderligerhedernes mandOuch
Han er måske en af de bedste i superligaen hvad angår parader og reaktioner inde på stregen. Desværre står det i skærende kontrast til hans evner til at gribe en bold, og at give returbolde der kan koste mål. Specielt skidt når vi har så svært ved at score.
Det må da kunne trænes, hvad angår det at gribe bolde!

Redigeret af sned - 10 December 2019 kl. 18:27
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

AC Horsens - SønderjyskE

09.12.2019 - 15.12.2019

Kom og støt AC Horsens mod SønderjyskE

Sammen om en god oplevelse

10.12.2019 - 31.12.2019

Se flere events

STØT "DEN GULE FARE" - DET GØR VI: